Ach ty logik, ďakujem pekne, že si sa pridal do konverzácie. A v ostatných mestách kde sa jazdí na dennú tarifu a zľavy platia ako cez deň aj cez noc tak školy sú v prevádzke cez noc?
Ja nechápem za akú nadštandardnú službu si platím. Extra tarifa na nočákoch bola bez tak v porovnaní s ostatnými mestami kde platila denná tarifa. Teraz som zvedavý či to nejak zmiernia v novej tarife, že či aspoň budú uznávať zľavnené cestovné školákom.
A myslíš, že stačí interval L56 ako jediného spoja pre Východné? Navyše to neni ani priamy spoj do mesta ako voľakedy bývala 114, ale len na prestup. Keby im zaplo tak by dali 56 celodenne 20 minút a nemusela by potom 52 premávať dlho do večera.
Ľudia,zaujímalo by ma či už niekto vie o aké veľkokapacitné kĺbové vozidla ide alebo respektíve medzi akými značkami sa rozhoduje.Ak sa pamätám p.Záhradník mal záujem o Mercedes-Capacity(novší model Citara)ale bol by som rád keby sa jednalo aj o Man lebo aj ony robia 20 metrový.
Majú pravdu,že je oranžová Karosa a je z vozovne Trnávka číslo voza je ako píšu 1111 voľakedy jazdieval na linkách mhd ale nie dlho a potom ho prerobili na voz určený pre invalidov.Neskôr prišiel tvoj spomínaný Ikarus412.
To znie síce nádejne, ale možno to skončí tým, že na nočné spoje bude tarifa 2x 60min. lístok (a tieto dva lístky budú na nočné spoje platiť 90min.). Takže prakticky bez zmeny terajšieho stavu.
Ja som už vo viacerých článkoch čítal, že "15 minútové neprestupné a šesťdesiatminútové prestupné nahradia súčsané 10, 30, 60 a 90 minútové lístky." a keďže žiaden iný 90-minútový lístok ako nočný nemáme, tak by to mohlo o niečo svedčiť.
Si mysleli, že to bude zlatá baňa. Skôr zlatá žila. Otvorene poviem, že cvakať cvaká možno 10%. Takže dúfam, že ak sem dakto z DP chodí tak si toto prečíta a uvedomí sa, že kvalita vozidiel, resp. úroveň neni ako vo Viedni alebo inde kde sú moderné NP busy kde sa ani nemusia ľudia báť o bezpečnosť...