Ked ti mam pravdu povedat,ja som za riesenie zjednotenia vsetkych vozidiel MHD reklamou LBC.Viem ze DPB na reklamach ryzuje pekne prachy,ale tie vozy teraz vyzeraju ako keby patrili cirkusantom.Tot moj nazor. ?
Dnes som si vsimol jednu vec.A sice ze 1711 a aj 1717 maju strhnutu reklamu na SPP.Zeby sa blizil koniec tejto reklamy na busoch? 1711 sa mi podarilo aj zachytit objektivom mojho slabeho fotaku v mobile ?
http://natankuj.sme.sk/c/4110089/postreh-jozefa-drahovskeho-zbytocne-zdrzanie-v-karlovke.html
neuveritelne co sa ide urobit na Molecovej...
nechaju si toto cestujuci MHD??? takto skakat po hlave a srat na sebe? este ze nebyvam na dlhych dieloch... ten prestup bude naozaj vynikajuci - na vyber slapat par sto metrov do kopca, ale sa povozit dokolecka a cakat len na 33 miesto 33+32... genialne... DPB opat ukazal ze sa stara o zdravie obcanov, slapat do kopca, pripadne behat za trolejbusom - to je to najlepsie co sa da spravit pre zdravie ?
moj nazor je tiez taky, na to ake su SORY lacne a dizajnovo chudobne (i ked mne ten dizajn neprekaza) su celkom odolne voci drsnym podmienkam co tu mame (zle cesty - neudrzba) a navyse, mam pocit ze minimlane kazove...
mne SORY vobec neprekazaju...
Napriklad doma mame Suzuki - co patri k automobilkam, co predava skor lacnejsie automobili a vnutorny dizajn (hoci vonkajsi je podla mna velmi pekny) tiez nicim neohury, samy jednoduchy plast... napriek tomu si to auto neviem vynachvalit. To ze Mercedes ML 4matic stoji 2 500 000, este neznamena ze to auto je dobre...
predpokladam ze u autobusov je to rovnake... Drahe autobusy si nedovolime, ale nalejme si cisteho vina...
Tieto autobusy su urcene pre trh, kde je udrzba s citom a zodpovednostou - co u nas nie je... cize skor by sme mali pozerat na cenu/odolnost ako na dizajn... A tie SORY su skutocne jednoduche na udrzbu o com svedci aj to, ze v BA a okoli jazdia v relativne zachovanom stave a su spolahlive
Dnes som si všímol, že viaceré krátke plyňáky prišli o reklamu SPP napr. aj 1712. Znamená to, že do Bratislavy dorazilo to čo pred nedávnom do Košíc a začína sa postupný koniec SPP reklám na starých Karosách?
To bol len priklad.
Ocakaval by si ako nakupca, ze po prebrati autobusov si ich musis skontrolovat ci je elektronika zapojena tak ako ma byt? Ze takmer polovica vozov bude mat kneeling naopak?
Záruka 2 roky sa uplatňuje len pri predaji podľa občianskeho zákonníka, teda fyzickej osobe. Pri predaji právnickej osobe platia ustanovenia obchodného zákonníka a tam sa záručná doba dohaduje v kúpnej zmluve.
Vyrobca by nemal znizovat kvalitu kvoli cene. Ak ano tak Solaris mozme prirovnat k Tescu. Do tendra na 15m vozy sa prihlasili aj ine firmy a ponukli vyssiu cenu. Zrejme zodpovedala aj vyssej kvalite.
Aj ja ked idem do obchodu a najdem pekne topanky za 800 korun tak ich kupim. Sice ocakavam, ze dlho nevydrzia, ale do dvoch rokov kazdu zavadu reklamujem. Preco? No lebo nech je cena akakolvek zaruka na vady je dva roky. Ak si to vyrobca/predajca neuvedomuje je to jeho chyba.
SOR pre DPB dodáva vozy od roku 1999 pokial ma pamať neklame, a vtedy J&T v tomto podniku nevlastnila nic. Prestan tu hlasat svoje nicim podlozene bludy.
SORy kupodivu neudrzbu DPB celkom dobre znasaju.
Záhradník sa tomu (ako takmer všetkému v doprave) prd rozumie. Navyše, ak by sa to u nás presadilo do normy alebo vyhlášky, nikto sa ho na názor pýtať nebude.
Re #113194 luky133: Je mi jasné, že do BA je to pri pevných signáloch zbytočné. Ale až sa raz (keď sa zmení osadenstvo na magistráte a v spriaznených firmách) začne aj v BA používať dynamické riadenie, budú guličky nevhodné. Vodič už totiž nebude presne vedieť, kedy mu radič pridelí signál voľno a práve takéto návestidlo ho môže o pripravovanom signále informovať. Nehladiac tiež na to, že dokáže zobrazovať aj prípadnú detekciu vozidla.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.