Tú lodnú dopravu chcú takí podnikavci, čo si myslia že na tom zarobia a podľa toho im dá mesto patričnú dotáciu, podľa poteby aj vyššiu na jeden km ako dáva DPB, a. s. na MHD...
V príspevku na TA 3 o predĺžení trasy do Hainburgu sa blisla asi neoficiálna info, že tá cena nemá byť vyššia ako 2,00€. Bolo to myslím včera v popoludňajších spravodajských blokoch. Ale momentálne netuším či to povedala redaktorka alebo Záhradkár. V tom príspevku bola reč aj o lodnej doprave z D.N.V a Devína a z opačnej strany z Čunova a Hamuliakova. Vždy do centra BA. Samozrejme ako súčasť mhd.
Na konečnej môžeš striedať vtedy, keď je vhodná dĺžka kola (príp. jeho násobkov u extrémne krátkych liniek), čo je od 30 do 45 min., v niektorých prípadoch do 60 min. Na dlhšie linky sú už striedania na celé kolo nezmyselné, preto sa strieda na trati.
Prajem pekný večer,
v Bratislavských novinách som sa dočítal, že slávnostné otvorenie predĺženia L901 do Hainburgu bude 20.3. po Novým mostom - vie mi niekto povedať niečo podrobnejšie (teda cca čas a pod.) ?
Prestan trieskat. Linka 133 ma zmysel a to az dovtedy kym elektricky neposkytnu dostatocnu kapacitu. Uz aj tak chodia dost narvate, nema zmysel tam pchat dalsich ludi.
Stačilo by uplatniť v celom meste rovnocenne jedno - PRESTUPNÝ SYSTÉM! Linky typu 71,76,85 a ex-1xx sú v čudu, tak neviem prečo sa s tým znova začína. Dlháčom stačí 133 s potrebným počtom trolejbusov a doplnková 32. Keď však niekto namiesto 3-5ks nových 25Tr si zoberie na 8 rokov 20 kraťasov, ktoré doteraz nie je jasné načo tu sú. Keby sa mali krátke autobusy obnovovať tak by to malo byť počtom 100ks 12metrových vozidiel a nie po 5ks skupovať 9.5 od SORu celých 8 rokov, potom sa buchnúť po vačku akože a vyhlásiť tender nie na 12 ale na 11metrové vozidlá a podobné akože súťaže, ktoré nič neriešia.