Stojí až 2,8 € (keď si to kúpiš v Petržalke). Ide o Malý pohraničný styk a tento lístok je spiatočný. Na infolinke ZSSK mi pred časom povedali, že aj pri jednosmernej ceste práve tento spiatočný lístok vyjde najlacnejšie... http://www.slovakrail.sk/sk/maly-pohranicny-styk
Či sa dá kúpiť v rakúskom automate v Kittsee a ak tak za koľko, neviem. Na www.vor.at ani www.oebb.at sa cena lístku v medzištátnej doprave nedá zistiť.
"som len rád, že sa to zaobišlo, lebo sme ušetrili polovičku na pokute"
"neviem, ako to chodí v Bratislave"
Neviete, ako to chodí, ale vedeli ste, že ste ušetrili polovičku na pokute? Nezdá sa ti to trochu protichodné?
1. Mne by vyhovovala linka Trhovisko - Nam. Biely kriz. To je dovod na jej zavedenie?
2. A? Po ich trase sa (okrem slucky Jesenskeho - L.Stura - Safko) nikde kapacita nezvysuje a teda nie je nutne ich davat prec.
3. To som nepisal ja.
L6: Posilnenie dopravy na Vajnorskej? Ked zrusis linku s intervalom 12 a das tam inu s intervalom 12 tak nieco posilnis? Skor som za 1 cez Obchodnu.
vyblakovanie do novin este neznamena, ze s tym nieco idu robit. kde su napr. tie velkokapacitne megabusy ktore gardenboy sluboval v mediach minuly rok (a nie tie z toho zbabraneho tendra)?
1.) Zrusit linky, ktore pomahaju ako kapacitna pomoc je sialenstvo
2.) Kvoli oprave tunela (a navrhu nejakeho soto-maniaka) by to neurobili
3.) Je to zbytocne > normalne postaci ak sa miesto useku PKO - Kapucinska - dalsia trasa urobi PKO - novy most - Jesenskeho/Safko - povodna trasa
To si kde počul že Dubravcania požadujú opatovne spojenie s HS elinou č.1??? takéto spojenie využívalo minimum ľudí nakoľko je to oveľa dlhšie ako cestovať s 34,83 . Karlovestanom sa vylepsil grafikon L32 , cize uz tiez nie je potrebne dalsie spojenie s HS
Zrušením L14 by si zrušil spojenie Ružinova s celou Špitálskou -kde nastupuje isto viac ľudí ako na Obchodnej až TU
1. Zmenou trasy L1 by sa konečne obnovilo cestujúcimi dlhop požadované spojenie Dúravky, Karlovej vsi a Hlavnej stanice.
2. Zrušením L 11, 12, 13, 14 by sa dosiahol menší počet liniek &(a teda aj električiek) v centre mesta.
3. Nie je pravda, že by v centre mesta namiesto 4 liniek jazdili 2.
Môj návrh: Linky 5 + 11 + 12 = 5 z intervalom 6 minút cez deň a 10 minút večer a cez víkend.
1 + 13 = 13
9 + 14 = 9 s intervalom 6 minút cez deň, 20 minút večer a 10 minút cez víkend.
L6: Obnovenie linky, posilnenie dorpavy na Vajnorskej radiále (prestup do Dúbravky na Obchodnej ul. do kapacitne posulnenej L5, alebo do L1.
L4: bezzmeny.
už dlhšie som sa to snazil najsť ale nepodarilo sa,
jazdili - jazdia v nejakych DP v Madarsku aj Karosy? alebo je
výhradne na Ikarusoch a inych značkách...
mne sa stala podobná vec iba raz za posledný rok sporadického cestovania (cez víkend) , linkou SL, Malacky- Bratislava: cestujúci predomnou si nezobral lístok a dostal som jeho. Samozrejme som sa neozval, takže budem opatrný v tom, či to bol úmysel vodiča alebo ľahostajnosť cestujúceho.
10 €, to by bola smiešna pokuta... V skutočnosti je 50 €, ale ak sa uhradí na mieste alebo do 5 pracovných dní v sídle DPB, tak sa znižuje na 40 €.
Re #127607 Karakol + Re #127613 Karakol: Fíha, ja som sa s takým niečim ešte nestretol (alebo pri iných som nezbadal, keďže nesedávam úplne vpredu). Ale že je to až také rozšírené, ako píšeš, to som teda netušíl. Mohol by si pls pre zaujímavosť napísať bližšie (ak nechceš sem, tak e-mailom)? Ktoré to boli tie 3 linky?
Ako iste viete, v autobusoch Slovak Lines sú na oknách nálepky, že zaplatením cestovného ste poistený v prípade nehody, napomáhate zachovaniu spojov aj do vašej obce a tuším ešte niečo...