Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Puki #141753:
hej, ale len do doby kým nezačneme v BA myslieť tak ako v BB a možno onedlho aj v ZA, kde uprednostňujú autobusy pred trolejbusmi. Ak tento stupídny trend dojde aj do BA, tak mesto bude trolejbusy vtláčať CNG autobusmi a máme po chlebe. ?
Reply on: M.C. #141772:
PRedpokladam, ze nejazdis vela elektrickami, ked sa tak bojis laminatu. 😉
Mozes napriklad vysvetlit, aky e rozdiel medzi laminatom a plechom na tomto obrazku: http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=29565&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=512
A takisto nemam dojem, ze by sa Solaris spraval inak, pri celnom naraze: http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=8404&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=5426
TeBeCe: no keď som ja videl fotky na nete napr. od Solarisu , Volvo a pod. tak mali to s plechu alebo z čoho to bolo, ale nebolo to také jak na fotke SORu , proste keď v narazíš do plechu tak sa to ohne a nie jak na tej fotke že to tam je ohnúté a popraskané jak - Sadrokarton
Reply on: boxcar #141768:
a ostatne autobusy maju cela z panciera, vsak? ?
už sa fakt teším na tie naše , hehe ?
Radovid: , boxcar: Ja som tu už písal že ten SOR nie je zrovna z najlepšieho mat. spravený a ani nie je dosť bezpečný, ako fakt by som chcel vidieť ako by vyzeral keby doň takej primeranej rýchlosti z - Boku doň v pálil 🙂 to by inač vyzeral ako iné busy keď vpáli kamión alebo niečo iné
Reply on: Radovid #141767:
prisahambohu, zadný nárazník a motorový kryt je z laminátu
Reply on: M.C. #141766:
No ako plech to naozaj nevyzerá, ja by som tipoval, že to bude laminát
No pekne vyzerá, ale tam v zadu to vyzerá ako keby bol s kartónu a nie s plechu ?
Reply on: M3go #141763:
Zaujímala by ma rýchlosť nárazu, ktorú tam nitko nespomína. Ak to bolo pri nejakej veľkej rýchlosti tak je potom SORka pekne odolná, ale myslím si, že to bolo len niekde v meste... 🙂
Reply on: M3go #141763:
NB 12 srry 🙂
No ale dúfam že nám ten úrad nezoberie preč tie - Citelisy ako že ja fakt neviem o čo im ide. Tak ako dostali sme ich od Košíc teda od toho prepravcu a zaplatili sme im niečo a za to že nebola žiadna súťaž tak teraz ako čo ? .
To chcú povedať že keď dostanú ponuku od niekoho na auta nové tak nezoberú. Ne oni asi povedia najprv že - ano ale spravíme súťaž aby to bolo fér. A teraz si predstavte že spravili by tú súťaž a prihlásia sa dajme tomu 5 automobiliek a medzi nimi - napr. Škoda ta čo im núkala auta. A vyhrá to aj tak ten čo im núka. No to mi pripomína - SOR ? ? . Tak to tiež nie je vysúťažené ach, ten náš úrad nech sa tiež niekam ... ?
Reply on: Valec #141758:
Len doplním, aby ma niekto nepochopil zle.
Myslel som, že súčasnými vysúťaženými dodávkami kĺbov by sa mal doplniť/nahradiť nutne potrebný počet vozidiel tak, aby v ďalších rokoch mohla obnova pokračovať prirodzeným tempom (cca 20 kĺbov ročne). A nie že by sa zasa zopakoval stav z rokov 1997-99, že sa vo veľkom obnoví VP a ďalších 12 rokov nepríde opäť nič.
Reply on: M.C. #141757:
Kĺbový TEDOM by sa mal v tomto období dokončovať, samotní predstavitelia spoločnosti hovorili o výrobe do konca roka a testovaní na začiatku budúceho.
Bolo by zas treba na január vybaviť návštevu v závode. ?
Reply on: Mike #141756:
Ja by som mal aj jeden racionálnejší. Ak by sa v budúcom roku okrem Ik415 podarilo zgenerálkovať (aspoň väčšiu časť ak nie všetky) Ik435, mali by sme VP kĺbových vozov z polovice nový a z polovice po GO.
Ak v roku 2010 príde 75 nových vozov (25 Capacity a 50 SOR), tak 30 je na doplnenie VP a 45 ako náhrada za TamBusy, naftové a prvé CNG Karosy.
Ak v roku 2011 príde zvyšných 50 SORov (a hoc aj tie zvyšné Capacity), bude to náhrada za CNG Karosy a najhoršie Ik435.
Tým sa obnova na ukončených súťažiach vyčerpá a pre rok 2012 bude potrebná nová súťaž. Či už bude NB 18 CNG alebo hocičo iné, je jedno. Každopádne o výsledkoch už bude rozhodovať niekto iný. Taktiež sa týmto môže dosiahnuť lepšie rozloženie dodávok nových vozidiel, lebo ak by zas vo rokoch 2010-11 prišlo 185 nových vozidiel, tak si to tu v roku 2020 zasa môžeme hodiť.
Mike: Máš pravdu, tiež súhlasím že sa bude čakať kedy vyrobí SOR NB 18 CNG.
Ale napadlo ma že možno sa bude čakať aj na TEDOM. Pretože som sa v lete ich pýtal na ich stránke že či už majú hotový na papieroch veľký TEDOM a oni že áno a že už ho aj robia. Do konca roka ho mali už zverejniť ale akosi stále nič, a už by ho chceli aj skúšať. No uvidíme ako to dopadne celé, ale rok 2010 bude opäť srandovný ? ?
Reply on: Valec #141752:
Prečo nevypísať posledný tender na 60 ks kĺbových cng?
- sor ešte nemá cng kĺbak a ak má ešte nie je homologizovaný a v sériovej výrobe
- vozidlá vysúťažené z toho tendra by nestihli dojsť do volieb
- "cestujúci" - voly/i(či) sa dobre dajú ohúriť aj 25 novými kapacity a neskôr zopár kĺbovými sormi .. to bude Hviezdoslavovo zaplnené na prasknutie aj tak
- každý tender bol terčom kriticky či pre vysokú cenu (kapacity), príp. netransparentnosť (podozrenie z korupcie?) (citelis, kĺb.sor) avšak na kritiku sa zabudne keď sa tie vozy zaradia do bežnej premávky, avšak vyhodnoteniea následná kritika za tender by prišla dosť tesne pred voľbami a vozy by ešte nejazdili
- o DD a Karlovku je už aj tak dobre postarané a tam 60 kĺbových plyňákov netreba
- mediálne prezentované dôvody ako kríza, menšie kapitálové výdavky pre DPB, ... blabla
Reply on: Valec #141752:
Takze najneskor zajtra by sme mali vediet ci boli tie CB v poriadku zakupene ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.