mám 2 otázky.
1. viete o tom, že by nejaký Marcel Černoch mal dovolené vylepovať reklamu v interiéroch vozidiel a obecne: má vôbec niekto takéto oprávnenie)?
2. ako dostanem fotku galérie?
za odpovede ďakujem ?
Tak prvé SORky majú 10 rokov. Uvidíme ako obstojí rada NB u nás. Solaris by bol fajn ale DPB ho nekúpi vďaka tej "ochote" Solarisu riešiť reklamáciu zhoreného vozidla a potom ešte tej "ochoty" ho dať do poriadku. Ani ja by som neveril takému výrobcovi, že čo spraví pri ďalšom takom prípade. Ale DPB mal aj iných dobrých výrobcov k dispozícií a ignoroval ich, resp. nastavil lišiacky parametre posudzovania ponúk.
akože nie? nech ich šupnú do Pe napr na 99 namiesto BN, ale zas Pe nemá cng, takže možno sa chystá nová linka KV/DD-niečomimoriadnedôležité...
Re #143780 no.ev.di.: ok, len miesto Sor by bol lepší Solaris
Re #143784 no.ev.di.: si fakt myslíš, že JeTiho výrobok vydrží 10 rokov? ?
Re #143787 Petto: 99 má tuším 12 poradí (očíslované ako 1-14) skôr sa bojím, že všetky Sory dajú Pe a nás potom šľak trafí...
Je dobré,že na riešenie akútneho nedostatku kĺbakov uprednostnia viac lacnejších vozov ako predražených Medakov,ale ja mám stále pocit, keď vidím tie SORY NB vozy, že sa to rozpadne po pár rokoch - lebo bratislavské cesty a neustále preťažovanie na linkách. Predsa len karoséria Medaku vyzera odolnejšie. No nechám sa prekvapiť. ?
Aj 99 je uvádzaná od rovnakého dátumu ako garantovaná . Však ale aj tak všetci vieme ako to bude s garantovanými linkami . ? Neviem koľko je poradí 99 ,ale Petržka má len 15 NP vozov ( 13+2) z toho 4141 alebo 4142 je skoro stále na tej delenej 87. ?
vzhľadom na cenu a kapacitu a komfort, je SOR NB 18 CITY lepšia kúpa. Capacity je nehorázne predražené vozidlo, resp. skôr nehorázne vyčačkané a úmerne tomu aj ocenené, možno aj precenené. Vozili sme sa vo vrakoch a bolo to jedno. Zrazu ide DPB do extrému a zoberie najdrahšie vozidlo ?
Nevýhoda NP vozidiel je tá, že nápravy ti v interiéri zaberajú viac miesta ako v trebars v B741,Ikarusoch 435 či iných schodíkových autobusoch. Ja osobne tiež neverím tomu bludu,že 135 stojacich v Capacity , no ani SOR NB 18 ich nepojme toľko koľko uvádza.
aspoň sa ukázalo, že kúpa Capacity bola idiotina a to 1.triedna. Najmä v čase krízy. Ten tender mal byť radšej na 140 klbákov štandardných bez výmyslov, dostal by to SOR (potešilo by sa J&T a tí čo by dostali do vrecka),ja by som sa nasral (prišiel by som si na svoje ako vždy ? ) a Braňo by sa s Gyurkovským chválili v BA-newspaper a iných novinách čo skvelé spravili... Ku Capacity chcem povedať toľko, že ten autobus má podľa mňa ešte menej miesta na státie ako Ik435. Podľa mňa je tam asi toľko miesta na státie čo v Karose B741. Už len keď sa pozrie na ten interiér človek http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=30367&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=7329 & http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=30368&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=7329 tak vidí, že tam sa 135 ľudí nezmestí. Pri inštalácií sedačiek 2+2 po celej dĺžke je to nemožné, tam nacpať 135 ľudí.