Ty si nielen chronický kverulant, ty si úbohý zakomplexovaný hajzeľ a zákerná sviňa. Útočíš tu na človeka, o ktorom nič nevieš a podsúvaš mu veci, ktoré si si vymyslel LEN na základe toho, že tebe sa to nepáči. V skratek: Kto navrhuje autobusy, ktoré sa Dunčovi nepáčia, tomu Dunčo rozbije p94u.
Len tak na okraj, šéfkonštruktér SOR-u je autor o. i. aj Karosy C 744, takže nejaký ten rok sa už v odbore pohybuje. Ich autobusy sa predávajú, takže asi svoju prácu nerobí zle.
Ty žiadnu školu, ani len tú kúpenú, zatiaľ nemáš a neviem, či niekedy budeš mať.
A na záver: V skutočnosti by po stretnutí s tebou vymýšľal presne tak isto ako doteraz. pretože ty by si len sklopil ušká, stahol chvostík medzi nožičky a pokorne odišiel. Ty si taký ostrý len tu na diskusii. Čo by si mu asi tak spravil? Niekoľkokrát za sebou by si mu z celej sily vrazil ksichtom do päste
? ? ? ?
PROSÍM ADMINA O UDELENIE BANU DUNČOVI NA ZÁKLADE JEHO PRÍSPEVKU, NA KTORÝ REAGUJEM.
ako napríklad "Postrachom každého bezdomovca je BZ?"
Re #145911 no.ev.di.: jednoducho výsledok = Solaris...
Re #145937 91roman27: "furt na DD by mali jazdiť? " asi sa ešte nevyznáš v DPB, priotrita sú DD-volebný obvod šéfa DPB, takže automaticky sa ironizuje, že čo je nové ide na DD okrem toho 133 stojí v zápche natrieskaná a eliny idú vedľa poloprázdne tiež celkom zaujímavý paradox
Re #145939 Ondrox: jasné, ako vlani "výbuch bol regulovaný, škody sú minimálne" ?
Re #145962 MacGiver: a hovorca DPB má zase dovolenku? to musí byť bohovský flek byť hovorcom DPB ?
Aj nma zaryndzali okna a to byvam vo Svatom Jury. Presne jak minuly rok, vraveli to iste ze islo len o odvzdusnovanie a potom som sa pytal spoluziaka, co mu tam nejaky znamy robi a vravel ze aj nejaky mrtvy tam boli, samozrejme to ututlali.
To určite suhlasím. Ale tak určite záleží aj na tom v akom stave sem prišli, neboli vyložene hrozné. Takže u Veolie Transport Brabant sa o ne dobre predtým starali. A NR si dala riadne záležať na tom, aby vyzerali ako "nové". Dosť im pomohol ten fakt, že u verejnosti tak aj nakoniec pôsobili. Trošku im ubralo to, že v nich bývalo začiatkom leta príliž teplo, tak iba preto dostali potom všetky klimatizáciu...a potom už celkom pohoda. Inak asi v subjektívne najhoršom stave je NR-145EZ, ten rád vlečkou "tancuje" po našich cestách...inak sa dá. A SORy NB18? Uvidíme, ešte nemal príležitosť sa dožiť takého veku. ? Tak snáď to prežije v Nitre.
Môj názor na CapaCity v BA je taký, že to bude akási "ozdoba" celej BA. Nuž a za také veci sa holt platí vysoká cena.
Ale SOR NB18 ako doplnoková doprava? Žiadny problém. Naozaj možno sem tam by bodli aj trojdverové NC18 na určité linky, mohli by byť rentabilnejšie...a naozaj na špičku alebo určené intervaly NB18.
Ak som dobre ratal , tak ich ma 12.Podla prispevku nadomnou , ten som kedysi davno cital , ale presne som nepamatal , tak som povedal 8.V kazdom pripade je to urcite strasne malo,niekde inde vo svete je to urcite ovela ovela viac.Ale zvykajme si , ze na Slovensku je vacsina veci podpriemerna , nedostacujuca , alebo jednoducho zastarala.
Ani nemusime chodit daleko , myslim ze vozovy park DPB hovori za vsetko.
Ono niekedy keď sa to prepočíta je lacnejšie zohnať vlastných vodičov z podniku, ktorý tie Citará cez polku Európy odvezú ako zaplatiť niekoľko krát X vagónov pre autobusy. ?
Netreba zabúdať, že v prípade, že by horel taký Slovnaft určite príde vypomáhať aj napr. železničný oddiel, dobrovoľné oddiely, napr. podnikový z VW by mohli byť požiadaný aj o pomoc atď. ?
Závisí od odberatela aj vzdialenosti. Voziť busy z Libcháv vlakom by asi bola blbosť, ale napríklad Bulharom som sa čudoval, že trepali päťsto Citár krížom cez Európu po vlastných...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.