Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Jak som "browsoval" v archíve BA novín, tak som narazil na toto, "have a good fun" ? http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/severnu-tangentu-zacnu-stavat-v-roku-2005.html?page_id=7013
Reply on: no.ev.di. #146221:
NO ja mam pocit, ze co sa objavil nadvlak, tak Petrzalka chce len tunel. Ved kto chce 25kV stredom sidliska? Ale ani predtym tusim nepreferovali estakadu. Ale to si nepamatam uz presne, tak ma mozes vyviest z omylu neakymi dokumentami. 😉
Reply on: no.ev.di. #146219:
Čo sa týka údržby SORiek, tak je to známe, že sú menej náročnejšie na údržbu, chceš povedať, že SORka vyžaduje toľko pozornosti údržbárov čo napr. Solaris, MAN, Mercedes a iné vozidlá?

Toto si odkiaľ nabral? Odkiaľ je to známe? Čím to máš podložené okrem svojej fantázie?

A aby som odpovedal na tvoju otázku: Áno, SOR NB potrebuje práve toľko pozornosti údržbárov, ako napr. Solaris, MAN, Mercedes a iné vozidlá.
Reply on: Jezo #146220:
chceli tunel alebo estakády, nechceli nič polozapustené...
Reply on: no.ev.di. #146219:
Kedze si to tu uz druhy krat spominal, urcite pre teba nebude problem dat odkaz na neaky material, kde Petrzalska samosprava tuzi po elektricke na estakade. Lebo ja si pamatam len preberanie nazoru, ze jediny spravny sposob je tunel.
Reply on: S499.1023 #146214:
Čo sa týka Brna, tak je jasné, že kde to terén vyžaduje, tak je trať na estakáde, moste, nadjazde alebo v podjazde. Lenže sám dobre vieš, ako si predstavuje Petržalská samospráva tú trať celú od Viedenskej cesty po Janíkov dvor na pilieroch, úplne celú, alebo aspoň taký bol prvotný ich plán, že to presadia, tak neviem načo hráš, že nevieš. Celá trať na estakáde je somarina už len z dôvodu, že telesne postihnutí občania budú msť sťažený prístup na zastávky a nechávať im to na výťah (viď lávky ponad diaľnicu) je priveľká odvaha. Jedna lávka ponad Einsteinku má výťahy a tie sú v otrasnom stave. V mieste mimoúrovňového križovania navrhujem cestu nadvihnúť mierne a mierne električku zapustiť, alebo naopak, aby nevyzerala električková trať ako húsenková dráha.

Čo sa týka údržby SORiek, tak je to známe, že sú menej náročnejšie na údržbu, chceš povedať, že SORka vyžaduje toľko pozornosti údržbárov čo napr. Solaris, MAN, Mercedes a iné vozidlá?
Reply on: S499.1023 #146214:
Zle som sa vyjadril, jasné, že zips... ale ide o to, kto ho začne 🙂
Ještě k té 6261, to byl tak hrozný vrak, že na něm nelze udělat GO? Nebudete do Zlína náhodou posílat horší vozy, u kterých dojde k výměně za jihlavské? (upozorňuji, že ty naše krásky jsou taky v květu rezavém)
Reply on: TeBeCe #146215:
Pohoda, alespoň nějaké. Ale prosba stále platí, kdyby se někomu podařilo nafotit, tak klidně posílejte na mail. Děkuji, to platí i o 46 alias 6261..
Reply on: no.ev.di. #146086:
To čo je za nezmysel? Myslíš, že moderné vozidlá sa kupujú nato, aby mali viac údržby? Áno, je v istom zmysle náročnejšia, napr. na diagnostiku, ale časová náročnosť je rádovo nižšia.
Re #146091 no.ev.di.: Kde sa to spomínalo?
Re #146126 no.ev.di.: Len tak mimochodom, Re: neznamená response ale reply ?
Re #146162 no.ev.di.: Podľa seba súdiš ostatných?
Re #146177 no.ev.di.: A čo ako má byť?
Re #146179 no.ev.di.: Jaj, Dunčo má pocit, že už dávno nedal reč o BrnĚ ? . Ty si tam bol asi len veľmi krátko, keď si tam nevidel estakádu, podzemnú zastávku a podobné zvrátenosti.
Re #146183 no.ev.di.: Dúfaš, že všetky križovania budú mimoúrovňové a súčasne je ti na zvracanie z estakády? Navrhuješ nejaké križovanie v piatom rozmere? Alebo máš len syndróm Buridanovho somára?
Re #146198 Majo: Článok je plný ako právd, tak aj bludov. Vignolove (stojinové bez žliabkov) koľajnice sa v Prahe používali za prevej republiky úplne bežne.
Re #146205 Ike: Ale nezmysel, tam je zipsové radenie.
Reply on: TeBeCe #146212:
Pokud by se ti podarilo nafotit a kouknout na to vyrobni cislo, tak budu rad. email: eugen2000(a)centrum.cz
Reply on: Eugen #146211:
prave to okolo mna preslo. Je to trm, ma to hn2 a plastove sedadla. A kedze povodna 6267 nic z toho nemala, tak je to 44. 46 bude potom 6261.
Chtěl bych se zeptat, máte někdo fotky vozu 14 Tr 6267 ex jihlavské 44 a mohl by někdo kouknout na výrobní číslo na rámu, zda-li jde opravdu o ni? V.č. je 12207. Provoz tohoto vozu v Jihlavě máte na této stránce http://jihlavskymhd.ic.cz/fotky/44.htm . Kdyžtak na hlavní stránce mi můžete nechat vzkaz a info o tom voze. Díky.
Reply on: kecho #146200:
pomylil som sa ?
Reply on: Ike #146207:
Vlastne áno, už si čítam pôvodný kechov príspevok, on sa týka obchádzania do protismeru... ?
Reply on: Mike #146206:
jáááj... myslel som že riešite protismerné obchádzanie 🙂

To čo vravíš je pravda, ale k tomu platí slovenská špecialitka a síce, akonáhle je prekážka označená dopravným značením, tak žiadne zipsovanie podľa zákona neplatí.... ? Všade v EU to platí tak, že ten čo má prekážku, alebo mu končí jazdný pruh, má prednosť (ako vravíš iba jeden ). U nás platí, že akonáhle je to označené príslušnou dopravnou značkou, prednosť má ten, čo je v priebežnom....
Reply on: Ike #146205:
Ale to vyhýbanie čo si citoval je pri protismernej jazde.. Pri súbežnej je to aj u nás tak, že ten čo nemá prekážku má pustiť toho čo u seba má prekážku.. ale iba jedného.. aby bol zips
Reply on: Ike #146204:
tak nie... ? ale v zahraničí to tak myslím je... teda určite pri súbežnej jazde...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.