nech sa pozrú na svoje kšefty amíci ? vrchol grázelstva, keď sa dostávaš do sračiek a v zúfalstve, začneš kydať na všetkých okolo seba, lebo ty ideš ku dnu, tak stiahneš so sebou ostatných ☠
mne je to ukradnuté a určite aj ostatným okrem obyvateľov mestskej časti Dlhé diely, ktorí tam potrebujú chodiť od Pondelka do Nedele lebo inak by nepotrebovali L133 celotýždenne ?
a sakra, to polokno pri prvých dverách mi ušlo... heh, no tak aspoň vidno, aká je urgentná potreba mať 10.5 a 12m vozidlá ? 10.5 je proste len úchylnosť novej doby
inak niesú to na tých fotkách fakt 10.5 BN? Lebo predsa 12 sa mi zdá byť dlhšia. To len možno ten kto vkladal fotky nemá moc zvyk na 10.5 a skôr by v ČR čakal 12metrák, keďže tam majú zachovanú tradíciu, že za 12m nakupujú 12m vozidlá a nie 9.5 a 10.5 (aspoň teda dúfam, verím českým dopravcom viac ako Slovenským)
Cafko, nechce sa mi moc listovat ani nic podobneho, ale narazil som na bratislavsky SOR BN 12........ zatial je v cechach.....ale pochybujem ze nejaky iny DP by mal potahy sedadiel ala LBC, takze asi nas.......testing vozidla u CSAD TISNOV
Cit. BMHD: V druhé půli března 2010 dopravce ČSAD Tišnov zařadil do zkušebního provozu celočervený SOR BN 12 SPZ 3E9 8158. Testovací provoz ... bude pokračovat až do 9. dubna, kdy bude autobus navrácen výrobci. Ač je vůz vybaven potahy sedadel, které známe z Bratislavy, dle upřesnění výrobce se jedná pouze o testovací vůz bez bližšího určení cílového zákazníka.
Mozno su to tie vozy pre Rajku ,len potom nechapem , naco by uz mali trvale CZ SPZ. No skor sa priklanam k nie. Nie som si presne isty ,aj ci sa vobec vyhlasoval minitender na nejake vozy pre Rajku,alebo to bolo len oznamenie.
Inak dnes som mal tu cest presvedcit sa ako staci,aby stalo 10 ludi v Sore BN 10,5 a uz je ten voz nepriechodny bez obtierania sa o druhych. Hlavne ak su obsadene vsetky sklopky. ?