Reply on: S499.1023 #951:
Zásadná neznalosť. So SNS nemá toto nič spoločné, ba je ľahké dedukovať, že keďže ide o Hont je veľa maďarských voličov, že iniciatíva ide od Mostu-Híd. Érsek bol vyzvaný ako od miestnych aj krajských samospráv a aj ZSSK na pridanie vlakov na počet 8 párov na tratiach ako 143, 151, 152 (+ nadväzné Čata - Šahy), 154 (kde je väčší záujem ako na Kremnici či Tisovci dokonca), či tak vytrvale opovrhovaný Plaveč a alebo KE-Moldava či vykrytie 4h diery na trase TN - Horné Sŕnie počas sedla. Bez výsledne. Kpt. Danko začal a skončil pri IC vlakoch a dosadení kšeftárov do ZSSK, tam výsledky a dosah SNS bohužiaľ končí. Zvyšné maslo na hlave majú Smer (do-rozkrádanie Carga plus dohľad nad ŽSR a ZSSK aby tam nominanti SNS a Híd nevybočili z koľají aké Smer nastavil) a Most-Híd (ŽSR plus objednávka výkonov, ktorej úroveň koncepcie ide po odchode Kubáčka výrazne z kopca). Pre úplnosť, minister sa nechal počuť v apríli, či máji, že o rok chcú spustiť Zvolen - Šahy. Od toho dňa nič viac MDV a ani vedenie ŽSR nepodniklo. Prvý pracovný septembrový deň (t.j. 3.9.2018) rozposlalo MDV na pokyn ministra e-mail, že žiadajú do 7.9.2018 predložiť spracovaný GVD pre Zvolen - Šahy s termínom spustenia nie ako v posledne známych info minister zdelil ale k 2.1.2019. Bez akýchkoľvek príprav a vyčlenených financií na opravu trate 153 je to doslova holubník spôsobený ministrom a jemu podriadenej sekcie dráh na MDV, ktorí mu nevedeli vysvetliť postupnosť a primerané časové lehoty, že 13 rokov zanedbávanú trať treba najprv dostať do stavu schopného riadnej prevádzky na osobnú dopravu (a nie 10-20 km/h na priecestiach,zanesené obvody, nepoužívané časti zabzar atď.). Bohužiaľ, pokyn stranníckeho šéfa Bugára má prím pred odbornými argumentami, hlavne, že si populisticky nahnali hlasy, zatiaľ čo iné lokality sa kvalitnej obsluhy nedočkajú pretože im tam nežije voličská základňa danej strany. Nuž ZM, BN a Zamagurie musí zmeniť asi politické preferencie ...
BB-Schuhu
https://www.vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?id=230432