Zmena cestovného poriadku (od 1.10.2019)

Na viacerých linkách sa počet spojov zvýši.

Od utorka 1. októbra 2019 dochádza k zmenám v cestovnom poriadku MHD. Hlavné zmeny sú tieto:

  • na linke 3 sa zvyšuje počet spojov v pracovných dňoch so školským vyučovaním - v čase prepravného sedla, (dopoludnia a podvečer) sa interval medzi spojmi skráti z 20 na 15 minút
  • na linke 6 sa zvyšuje počet spojov v pracovných dňoch so školským vyučovaním - od rána do cca 18:30 sa interval medzi spojmi skráti z 20 na 15 minút. Upraví sa trasovanie niektorých spojov (predĺžené na Vlčince, resp. skrátené po Atrum Dubeň), pričom počet spojov vedených až na Vlčince bude vyšší ako doteraz
  • na linke 7 sa znižuje počet spojov v pracovných dňoch so školským vyučovaním - v čase medzi 13. a 16. hodinou sa interval medzi spojmi predĺži z 20 na 30 minút. V úseku Polícia - Hájik je zmena kompenzovaná vyšším počtom spojov na ostatných trolejbusových linkách
  • na linke 16 sa zvyšuje počet spojov v pracovných dňoch so školským vyučovaním - v čase popoludňajšej špičky sa interval medzi spojmi skráti z 20 na 15 minút. Po novom bude premávka linky ukončená približne o hodinu skôr (cca do 17:30), zmena je čiastočne kompenzovaná hustejšou premávkou linky 6 v tomto čase
  • na linke 20 sa mení smer okruhu na Vlčincoch - po novom bude linka premávať v smere ...Matice Slovenskej - Zvolenská - Rosinská - Fatranská - Matice slovenskej... Opačné vedenie okruhu zachováva obsluhu všetkých doterajších zastávok. Niekoľko odbočení vľavo, kde vozidlá strácali čas dávaním prednosti v jazde sa nahradí odbočeniami vpravo. Očakáva sa, že táto zmena môže pomôcť znížiť meškanie linky
  • linka 67 prechádza do zimného režimu, počas ktorého premáva len po zastávku Vodné dielo, eXtreme park. Oproti pôvodnému cestovnému poriadku je však po novom počet spojov vyšší, pričom sú lepšie koordinované s linkou 7, s ktorou vedú veľkú časť trasy súbežne

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Hurá, konečne sa aspoň L6+L16 začne podobať na kvalitnú linku MHD. Samozrejme až na to "Žilinské" končenie špičky.
Najdôležitejšie je ráno do ôsmej, odstránia sa 15-20 minútové diery k Polícii i k staniciam a už bude interval 5-10 min.
Ak niekto nestihne svoj plánovaný spoj, bude mať teraz väčšiu šancu dostať sa do cieľa ešte včas,
a aj niektorí prestupujúci na iné linky/SAD/vlaky môžu mať kratšie čakania.

Škoda že zmena prichádza až v rokoch keď je počet cestujúcich dlhodobo na svojom dne.
Ale konečne mnohí cestujúci za svoje peniaze (ale aj bez nich) dostanú to čo najviac chceli - lepšie intervaly.

POROVNANIE - odchody zo Stodolovej:

(do konca septembra)
4: 50v
5: 00a 15h 20v 25a 40v 45h 50a
6: 05a 10v 15h 20v 25a 30v 35a 45h 50a
7: 00v 05a 10v 15h 20v 25a 35a 40v
8: 00v 15h 20n 40v


(od októbra)
4: 50v
5: 03a 10v 15h 20a 25v 35a 40v 45h 50a 55v
6: 05a 10v 15h 20a 25v 35a 40v 45h 50a 55v
7: 05a 10v 15h 20a 25v 35a 40v 50a 55v
8: 10v 15h 25n 40v 55n

a = L16 - Aupark...ŽS
v = L6 - ŽS...Nemocnica...Vlčince
n = L6 - ŽS...Nemocnica...Dubeň
h = L7 - Hliny...Univerzita...Vlčince
Reakcia na: TB94 #2:
Som zvedavý na vyťaženosť spojov L6 s odchodmi 6:25, 7:10 a 7:25.

Okná v časoch xx:00 a xx:30 sú pripravené pre budúcu L62? To by potom vychádzali spoločné obehy s L7 - 5 vozov. Škoda, že parciály budú iba dva.
... L62 mala byť v prevádzke už od jari, neviem či kvôli meškajúcim parciálom ešte nie je zavedená,
lebo hlavne kvôli L67 sa objednávali (v lete dajú na obe linky po jednom?), ale aj tak - kto by ich šoféroval?
Teraz sú často na L5 naraz dva A-busy + kĺbaky sa denne objavujú na L4/14 aj L7.
A to tu ešte nemáme zvýšenú zimnú chorobnosť.
[alebo je to len prevencia proti ďalšiemu nečakanému rachnutiu Bajzovej?]

Zaujímavé je, že možno omnoho potrebnejšie priame spojenie s Kamennou (dúfajme sa dočkáme)
bude až roky po Vodnom diele, nechať ľudí zo sídlisk cestovať namiesto 1-3 kilometre pol hodiny cez prehustené
centrum = nie dobrý nápad, aj preto každý kto mohol sadol do auta alebo aspoň na dvojkolesák.
L62 je vlastne navrhnutá ako zmodernizovaná verzia L28 zrušenej presne pred 14 rokmi!
(až na tú dlhú dieru bez zastávky medzi Smrekovou a prvou zastávkou na Kamennej,
jedine ju seknúť pri Metre cez kruháč dole na Bytčickú a pridať zastávky pri vlaku pod Solinkami a blízko Váhostavu)

https://imhd.sk/za/anketa/353/Chyba-v-septembri-zrusena-autobusova-linka-c-28