Na viacerých linkách sa počet spojov zvýši.
Od utorka 1. októbra 2019 dochádza k zmenám v cestovnom poriadku MHD. Hlavné zmeny sú tieto:
- na linke 3 sa zvyšuje počet spojov v pracovných dňoch so školským vyučovaním - v čase prepravného sedla, (dopoludnia a podvečer) sa interval medzi spojmi skráti z 20 na 15 minút
- na linke 6 sa zvyšuje počet spojov v pracovných dňoch so školským vyučovaním - od rána do cca 18:30 sa interval medzi spojmi skráti z 20 na 15 minút. Upraví sa trasovanie niektorých spojov (predĺžené na Vlčince, resp. skrátené po Atrum Dubeň), pričom počet spojov vedených až na Vlčince bude vyšší ako doteraz
- na linke 7 sa znižuje počet spojov v pracovných dňoch so školským vyučovaním - v čase medzi 13. a 16. hodinou sa interval medzi spojmi predĺži z 20 na 30 minút. V úseku Polícia - Hájik je zmena kompenzovaná vyšším počtom spojov na ostatných trolejbusových linkách
- na linke 16 sa zvyšuje počet spojov v pracovných dňoch so školským vyučovaním - v čase popoludňajšej špičky sa interval medzi spojmi skráti z 20 na 15 minút. Po novom bude premávka linky ukončená približne o hodinu skôr (cca do 17:30), zmena je čiastočne kompenzovaná hustejšou premávkou linky 6 v tomto čase
- na linke 20 sa mení smer okruhu na Vlčincoch - po novom bude linka premávať v smere ...Matice Slovenskej - Zvolenská - Rosinská - Fatranská - Matice slovenskej... Opačné vedenie okruhu zachováva obsluhu všetkých doterajších zastávok. Niekoľko odbočení vľavo, kde vozidlá strácali čas dávaním prednosti v jazde sa nahradí odbočeniami vpravo. Očakáva sa, že táto zmena môže pomôcť znížiť meškanie linky
- linka 67 prechádza do zimného režimu, počas ktorého premáva len po zastávku Vodné dielo, eXtreme park. Oproti pôvodnému cestovnému poriadku je však po novom počet spojov vyšší, pričom sú lepšie koordinované s linkou 7, s ktorou vedú veľkú časť trasy súbežne
TB94
lebo hlavne kvôli L67 sa objednávali (v lete dajú na obe linky po jednom?), ale aj tak - kto by ich šoféroval?
Teraz sú často na L5 naraz dva A-busy + kĺbaky sa denne objavujú na L4/14 aj L7.
A to tu ešte nemáme zvýšenú zimnú chorobnosť.
[alebo je to len prevencia proti ďalšiemu nečakanému rachnutiu Bajzovej?]
Zaujímavé je, že možno omnoho potrebnejšie priame spojenie s Kamennou (dúfajme sa dočkáme)
bude až roky po Vodnom diele, nechať ľudí zo sídlisk cestovať namiesto 1-3 kilometre pol hodiny cez prehustené
centrum = nie dobrý nápad, aj preto každý kto mohol sadol do auta alebo aspoň na dvojkolesák.
L62 je vlastne navrhnutá ako zmodernizovaná verzia L28 zrušenej presne pred 14 rokmi!
(až na tú dlhú dieru bez zastávky medzi Smrekovou a prvou zastávkou na Kamennej,
jedine ju seknúť pri Metre cez kruháč dole na Bytčickú a pridať zastávky pri vlaku pod Solinkami a blízko Váhostavu)
https://imhd.sk/za/anketa/353/Chyba-v-septembri-zrusena-autobusova-linka-c-28