No veď to je dobré, čím skôr sa opotrebujú tie SORy, tým skôr sa nakúpia namiesto nich nové
Solarisy 5. generácie, samozrejme už s warpovým pohonom, takže ani troleje nebude treba
285 behá teraz na L16, asi ...
... lebo nefunguje dobre https://smart.zilina.sk/desktop/public-transport?show=all
L7+14 neexistujú, L6/16 sa premávajú cez Hliny, Solinky a kopec po VL... (určite vozidlá L4/14).
To ''vylaďovanie'' trvá už pol roka a hocikedy to zapnem tak nachádzam iné blbosti, ale takéto?!
Dnes vo víkendovej premávke 3x 31Tr - #251, #253, #257.... Čože sú 27Tr na dezinfekcii? Takéto množstvo troloSORov (a zvlášť kĺbov) sa cez víkend len tak nevidí.
Okrem toho dnes behá aj #285, ktorú som dlhšie neregistroval v prevádzke.
+ jedna dodatočne objavená krátka správa z polovice októbra 2019:
''Na apríl 2020 je naplánovaná zmena intervalu na linkách č. 4, 5 a 14. Pridaním nových vozidiel do kolobehu na uvedených linkách zanikne vykonávanie trolejbusových spojov autobusmi.''
Na zajtrajší štrajk si autodopravcovia vybrali križovatku Košická. Tá má byť neprejazdná od desiatej hodiny (niektoré zdroje uvádzajú už ôsmu hodinu). Na stránke DPMŽ sa zatiaľ nenachádza žiadna informácia o výluke. Dúfam, že spoje začnú byť včas odkláňané a nestane sa napríklad, že na Predmestskej a Košickej uviazne polovica výpravy z L4.
Mestom organizovaný ohňostroj na 17:30 v kombinácii s typicky krátkym trolejbusom na 3/3 (vychádzajúci na spoj L14 pred začiatkom a na spoj L4 po skončení podujatia)... Asi si viete predstaviť, ako to tam vyzeralo.
115ka bola lepšia, otvárali sa všetky okrem predných
Len predný označovač (starý typ) je nefunkčný, takže v prípade nasadenia namiesto trolejbusu na denné linky je riziko pokuty, lebo nie každý si všimne že po priložení karty to krátko (ne)pípne, pri papierových lístkoch si to všimne dúfam každý lebo nevytlačí kód. Ak sa nedá/neoplatí opraviť ho, najlepšie by bolo dať ho radšej dole, lebo naozaj niektorým cestujúcim dáva falošný pocit že necestujú načierno.
Moje ďalšie amatérske postrehy: neviem ako medzi ŽS-VL, ale medzi VL-HA by úplne stačili sóla (aspoň do 17-18:00), lebo cestujúcich bolo veľmi málo (naozaj škoda nafty), prázdna 117ka do kopca na ŽU ledva vytiahla (to nebolo asi ani 20kou, som mal pocit že sledujem natrieskaný trolejbus s pomocným naftovým agregátom), oproti tomu Karosy sú rakety (premávali 114+115).
+ úplne škoda že zastávka ŽU neexistovala aspoň na znamenie (namiesto nepremávajúcej L67), by sa mi 2x hodila vrámci výletu na čerstvý vzduch a následnom odprataní domov
Ak si niekto myslí že by to bola prípadná strata času, tak boli zastávky dokonca na Hlinách s nulovým nástupom/výstupom ale stáť chvíľku sa muselo kvôli dodržaniu grafikonu.
30 minútový interval úplne komfortný, ani málo, ani veľa, aj vzhľadom na nízky počet cestujúcich.
Ale celkovo prevádzka dosť v norme, okrem pár zmätených cestujúcich, napr. jeden ujo si myslel že ide v L6 (veď kĺbové vozidlo), ale to je tak keď niekto využíva MHD ''raz za rok'' a nečíta oznamy na nete či zastávkach ako sa sám priznal, aspoň sa viac povozil kým sa dostal do cieľa ...
Pred necelými dvoma týždňami sa v premávke opäť začal objavovať trolejbus #261 (registrujem ho po takmer roku a pol).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TB94
http://www.dpmz.sk/n662/