Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Juraj napriek tvojej zaneprazdnenosti dakujem za informacie.Chcel by som sa este poprosit ci by si mi nemohol alebo aspon niekto z ucastnenych poskytnut materialy (prospekty,cd a ine) z Karosa a.s. pricom som na tuto znacku velmi zasadeny a este ked sa dostala do Irisbusu ktory je vedeny Ivecom dalsou mojou velkou znackou tak si to musite vediet prestavit ako to vyzera u mna k tejto znacke.Bol by som vam velmi povdacny.Vztah k Irisbusu Iveco neviem popisat.Budem vdacny aj za foto...DAKUJEM.
Reakcia na: Jakub #9991:
Ja ale verim ze si mal presne nastavene hodiny ?
Reakcia na: Valec #9990:
Zato L 3 s odchodom 7:54 dnes odisla zo zastavky Rudnayova s naskokom 2 minuty, uz som ju len zazrel v zakrute.
Jeden výrok architekta a už tu div že nepochováte trolejbusy. Však Slota nepodporoval výstavbu TT zo šotoušstva ale preto že Žilinčania ich chceli. Trolejbusy tu zostanú a ani o obnovu vozidiel sa nebojím. Pri najhoršom sa za 4 roky žiadna nová trať nepostaví.

A ešte sa podelím o dnešné zážitky pri cestovaní. Do mesta som sa mal možnosť viesť sám v 15 TrM na L1 (týmto som tuším tromfol aj Jozefa zo sobotňajšej L29) a pri ceste späť som mal šťastie na záložný autobus na L13 ktorí prišiel s meškaním 8 minút (to sa mi vôbec za celú dobu stalo prvý raz). Takže ako vidno MHD pekne funguje.
Reakcia na: URBINO #9987:
Nie, neboj... určite by som nechcel, aby to skončilo ako politické fórum 🙂 Aj keď je pravda, že doprava a politika so sebou až nezdravo súvisia - badateľné je to ale najmä vtedy, keď doprave nie je (nechce byť) dopriate.

Držím palce ❤
Reakcia na: URBINO #9987:
dávaj pozor na to, čo píšeš! Nepriateľ a SAD CCC nikdy nespí! ?
ale páni,žiadnu paniku,hádam si naozaj nemyslíte,že trolejbusom v žiline už zneje umieráčik.Kto,ako,kedy a najme začo by dokázal naraz nahradit 43vozidiel.To dokaže len sad zv ? ? ?
Reakcia na: LUK #9985:
Ja som ako mnohí iní výsledkom žilinských volieb zaskočený a teraz už len dúfam, aby sa toho veľa nepokazilo.
Juraj: verím, že to nedopadne zle, jedna Bystrica stačila... ?
Reakcia na: Valec #9983:
nuz neviem,ci sa nebude opakovat situacia ako u vozidiel 961 a citelisy najskor nabehaju potrebne km na klasickych linkach.
dnes rano som cestoval tr.215 a zvuk je navlas rovnaky ako u tr224.Nema teda aj 215stka novu elektricku vyzbroj?
plastove drziaky ktore sme tu nedavno pretriasali,sa zacinaju objavovat aj v tbusoch.
marek231: Ja len doplním Juraja že autobusy budú nasadené tam kde ich je momentálne najviac treba, čiže na linky 25 a 35. O to viac že B 741tky nám pomaly odchádzajú.

Juraj: Aj napriek môjmu zdravotnému stavu sa zajtra o 10tej budem hlásiť. 🙂
Reakcia na: Mza #9980:
Fotografia žilinského trolejbusa Škoda 15Tr #227, ktorá je v českej učebnici "Fyzika, učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia" Nakladetelství Fraus, s.r.o. Plzeň je na stránke:

http://zilina-gallery.ic.cz/gallery/picture.php?cat=200&image_id=2161
Reakcia na: marek231 #9974:
Okrem roboty ma uz naplno zamestnava skola /seminarne prace, zapocty/, takze nestiham.
V rychlosti par reakcii:

1/ Ako uz bolo opravene, sutaz je na autobusy. Uz boli v zmysle zakona a vyberoveho konania otvorene obalky. Sutaz prebehla presne podla litery zakona /dokonca sa musela z dovodu chyby tlace vydavatela Obchodneho vestnika zopakovat/. Termin dodavky bol v podmienkach stanoveny este v tomto roku a podla vitaza sutaze bude tento termin splneny. Takze pockajme, nabime baterky a pripravme fotoaparaty.

2/ K volbam sa nebudem vyjadrovat, vozime vsetkych riadne platiacich cestujucich od KDH, komunistov, SDKU, nepartajnych, SNS, veriacich, Smeru, ateistov, sympatizantov, zltych, ciernych i bodkovanych.... Ale jednu OBJEKTIVNU a overitelnu informaciu mozem otvorene napisat. Novy uzemny plan /ako niektori tvrdia/ vraj nie je - a preto STALE PLATI ten povodny pana Ing.arch.Stuchla z r. 1978. A tam je v casti DOPRAVA napisane, ze v Ziline ma byt hlavnym nosnym systemom MHD trolejbusova doprava. Toto doteraz este nikto nezrusil, takze keby nic ineho sa z tohoto Smerneho uzemneho planu nemalo dodrziavat, tak toto sa dodrziava! Rovnako mam /chvalabohu/ odlozeny volebny plagat VPN /v podstate ludia, ktori su dnes vo vitaznej zilinskej SDKU/ z prvych slobodnych komunalnych volieb /z r.1990 - Tbdoprava sa zacala budovat v r. 1992/, kde je deklarovana vystavba trolejbusovej dopravy v Ziline. Takze niektore politicke kecy su len politicke kecy a trolejbusova doprava v Ziline je legitimnym a zakonnym vysledkom.

Na zaver: Zajtra sa v DPMZ uskutocni Karosa a.s v zastupeni obchodneho riaditela pana Ing.Ruseka o 10.h prezentacia turistickych autobusov spolocnosti Irisbus Iveco, ktore budu ponukane v r. 2007 v kategoriach H, HD a HDH. /Na odbornu prezentaciu v zasadacke sa asi "laicka" verejnost nedostane, ale odfotit si BUSy, ktore este nie su, hadam stoji za to./ Prispievatelia iMHD s fotoaparatom nech sa na vratnici prihlasia u mna.
Reakcia na: Jozef #9978:
mohol by si prosim napisat link na tu konkretnu fotografiu,ak sa nachadza v nejakej galerii(mesta zilina napriklad...)?
Reakcia na: Jozef #9977:
ale trolejbusy mame a nikto nam ich(dufam) nezoberie!aj v bystrici planuju obnovit trolejbusovu dopravu.
Fotografia žilinského trolejbusa Škoda 15Tr #227 v českej učebnici: Fyzika, učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia.

Dnes ma potešila poštová zásielka z Nakladatelství Fraus, s.r.o. Plzeň so spomínanou učebnicou Fyziky v ktorej je moja fotografia trolejbusa Škoda 15Tr #227. Uvedené vydavateľstvo ma požiadalo o fotografiu zimného, snehom obsypaného, žlto-zeleného trolejbusa. V časti tepelné javy, je vysvetľovaná námraza na trolejbusovom vedení, zlý kontakt a následné iskrenie. Trolejbus bol odfotografovaný ráno 31.12.2005 na Hlinskej ulici, keď sme spolu s Jurajom cestovali do Banskej Bystrice na poslednú jazdu trolejbusom.
Reakcia na: TeBeCe #9962:
Ďakujeme za blahoželania.

Ing. arch. Juraj Gallo novozvolený poslanec MsZ (SDKÚ-DS, OKS) pred voľbami v oblasti dopravy skritizoval v spoločnom volebnom materiáli SDKÚ-DS, OKS bývalého primátora za vybudovanie trolejbusovej dopravy v Žiline:
„Trolejbusy. Sú nesporne ekologickým systémom hromadnej dopravy. Prvý trolejbus na svete vyrobil Siemens v roku 1892 v Berlíne a o niekoľko rokov ho zaviedol do berlínskych ulíc ako nový prostriedok hromadnej dopravy. Žilina nasledovala Berlín približne o 100 rokov. Vozy sú síce modernejšie, ale drôty zostávajú. Napriek existencii alternatívnych ekologických riešení, ktoré flexibilnejšie a v konečnom dôsledku aj lacnejšie (elektrobusy, autobusy na plynový pohon a hybrydný pohon...), voľba padla pre trolejbusy. A tak máme v uliciach pavučiny a stĺpy trolejbusového vedenia“...
Reakcia na: Valec #9975:
No aj napriek tomu ze som sa pomylil tak si mi mohol povedat vysledok alebo nejake info ak vies nieco viac.
Reakcia na: Jozef #9973:
Do šrotu asi nie, veď vo štvtok bol ešte kompletný a hádam by nejaké diely z neho vymontovali. A za takú chvíľu by to nestihli.

Re #9974 marek231: Súťaž bola na autobusy a nie trolejbusy.
Ako skoncila sutaz na dodavku 2 nizkopoodlaznych trolejbusov a kedy knam pridu nevie nikto presnejsie?
Chcel by som sa este Juraja spytat na ktoru linku planujete nove trolejbusy nasadit?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.