Juraj napriek tvojej zaneprazdnenosti dakujem za informacie.Chcel by som sa este poprosit ci by si mi nemohol alebo aspon niekto z ucastnenych poskytnut materialy (prospekty,cd a ine) z Karosa a.s. pricom som na tuto znacku velmi zasadeny a este ked sa dostala do Irisbusu ktory je vedeny Ivecom dalsou mojou velkou znackou tak si to musite vediet prestavit ako to vyzera u mna k tejto znacke.Bol by som vam velmi povdacny.Vztah k Irisbusu Iveco neviem popisat.Budem vdacny aj za foto...DAKUJEM.
Jeden výrok architekta a už tu div že nepochováte trolejbusy. Však Slota nepodporoval výstavbu TT zo šotoušstva ale preto že Žilinčania ich chceli. Trolejbusy tu zostanú a ani o obnovu vozidiel sa nebojím. Pri najhoršom sa za 4 roky žiadna nová trať nepostaví.
A ešte sa podelím o dnešné zážitky pri cestovaní. Do mesta som sa mal možnosť viesť sám v 15 TrM na L1 (týmto som tuším tromfol aj Jozefa zo sobotňajšej L29) a pri ceste späť som mal šťastie na záložný autobus na L13 ktorí prišiel s meškaním 8 minút (to sa mi vôbec za celú dobu stalo prvý raz). Takže ako vidno MHD pekne funguje.
Nie, neboj... určite by som nechcel, aby to skončilo ako politické fórum Aj keď je pravda, že doprava a politika so sebou až nezdravo súvisia - badateľné je to ale najmä vtedy, keď doprave nie je (nechce byť) dopriate.
ale páni,žiadnu paniku,hádam si naozaj nemyslíte,že trolejbusom v žiline už zneje umieráčik.Kto,ako,kedy a najme začo by dokázal naraz nahradit 43vozidiel.To dokaže len sad zv ? ? ?
nuz neviem,ci sa nebude opakovat situacia ako u vozidiel 961 a citelisy najskor nabehaju potrebne km na klasickych linkach.
dnes rano som cestoval tr.215 a zvuk je navlas rovnaky ako u tr224.Nema teda aj 215stka novu elektricku vyzbroj?
plastove drziaky ktore sme tu nedavno pretriasali,sa zacinaju objavovat aj v tbusoch.
marek231: Ja len doplním Juraja že autobusy budú nasadené tam kde ich je momentálne najviac treba, čiže na linky 25 a 35. O to viac že B 741tky nám pomaly odchádzajú.
Juraj: Aj napriek môjmu zdravotnému stavu sa zajtra o 10tej budem hlásiť.
Fotografia žilinského trolejbusa Škoda 15Tr #227, ktorá je v českej učebnici "Fyzika, učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia" Nakladetelství Fraus, s.r.o. Plzeň je na stránke:
Okrem roboty ma uz naplno zamestnava skola /seminarne prace, zapocty/, takze nestiham.
V rychlosti par reakcii:
1/ Ako uz bolo opravene, sutaz je na autobusy. Uz boli v zmysle zakona a vyberoveho konania otvorene obalky. Sutaz prebehla presne podla litery zakona /dokonca sa musela z dovodu chyby tlace vydavatela Obchodneho vestnika zopakovat/. Termin dodavky bol v podmienkach stanoveny este v tomto roku a podla vitaza sutaze bude tento termin splneny. Takze pockajme, nabime baterky a pripravme fotoaparaty.
2/ K volbam sa nebudem vyjadrovat, vozime vsetkych riadne platiacich cestujucich od KDH, komunistov, SDKU, nepartajnych, SNS, veriacich, Smeru, ateistov, sympatizantov, zltych, ciernych i bodkovanych.... Ale jednu OBJEKTIVNU a overitelnu informaciu mozem otvorene napisat. Novy uzemny plan /ako niektori tvrdia/ vraj nie je - a preto STALE PLATI ten povodny pana Ing.arch.Stuchla z r. 1978. A tam je v casti DOPRAVA napisane, ze v Ziline ma byt hlavnym nosnym systemom MHD trolejbusova doprava. Toto doteraz este nikto nezrusil, takze keby nic ineho sa z tohoto Smerneho uzemneho planu nemalo dodrziavat, tak toto sa dodrziava! Rovnako mam /chvalabohu/ odlozeny volebny plagat VPN /v podstate ludia, ktori su dnes vo vitaznej zilinskej SDKU/ z prvych slobodnych komunalnych volieb /z r.1990 - Tbdoprava sa zacala budovat v r. 1992/, kde je deklarovana vystavba trolejbusovej dopravy v Ziline. Takze niektore politicke kecy su len politicke kecy a trolejbusova doprava v Ziline je legitimnym a zakonnym vysledkom.
Na zaver: Zajtra sa v DPMZ uskutocni Karosa a.s v zastupeni obchodneho riaditela pana Ing.Ruseka o 10.h prezentacia turistickych autobusov spolocnosti Irisbus Iveco, ktore budu ponukane v r. 2007 v kategoriach H, HD a HDH. /Na odbornu prezentaciu v zasadacke sa asi "laicka" verejnost nedostane, ale odfotit si BUSy, ktore este nie su, hadam stoji za to./ Prispievatelia iMHD s fotoaparatom nech sa na vratnici prihlasia u mna.
Fotografia žilinského trolejbusa Škoda 15Tr #227 v českej učebnici: Fyzika, učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia.
Dnes ma potešila poštová zásielka z Nakladatelství Fraus, s.r.o. Plzeň so spomínanou učebnicou Fyziky v ktorej je moja fotografia trolejbusa Škoda 15Tr #227. Uvedené vydavateľstvo ma požiadalo o fotografiu zimného, snehom obsypaného, žlto-zeleného trolejbusa. V časti tepelné javy, je vysvetľovaná námraza na trolejbusovom vedení, zlý kontakt a následné iskrenie. Trolejbus bol odfotografovaný ráno 31.12.2005 na Hlinskej ulici, keď sme spolu s Jurajom cestovali do Banskej Bystrice na poslednú jazdu trolejbusom.
Ing. arch. Juraj Gallo novozvolený poslanec MsZ (SDKÚ-DS, OKS) pred voľbami v oblasti dopravy skritizoval v spoločnom volebnom materiáli SDKÚ-DS, OKS bývalého primátora za vybudovanie trolejbusovej dopravy v Žiline:
„Trolejbusy. Sú nesporne ekologickým systémom hromadnej dopravy. Prvý trolejbus na svete vyrobil Siemens v roku 1892 v Berlíne a o niekoľko rokov ho zaviedol do berlínskych ulíc ako nový prostriedok hromadnej dopravy. Žilina nasledovala Berlín približne o 100 rokov. Vozy sú síce modernejšie, ale drôty zostávajú. Napriek existencii alternatívnych ekologických riešení, ktoré flexibilnejšie a v konečnom dôsledku aj lacnejšie (elektrobusy, autobusy na plynový pohon a hybrydný pohon...), voľba padla pre trolejbusy. A tak máme v uliciach pavučiny a stĺpy trolejbusového vedenia“...
Ako skoncila sutaz na dodavku 2 nizkopoodlaznych trolejbusov a kedy knam pridu nevie nikto presnejsie?
Chcel by som sa este Juraja spytat na ktoru linku planujete nove trolejbusy nasadit?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
marek231