... s otazkou ako tam tie kĺbove trolejbusy alebo autobusy pouzit ked sa pouzivaju cez vikend solo trolejbusy?
Nie je umenie písať hlava-nehlava malo by sa, mohlo by sa, bolo by treba, ale treba aj rozmýšľať. Môžeš hľadať riešenie. ? ?
Vidim ze nielen ja ale aj mnohi z nas sa dokazu ist zabavit aj do kravy.Nemyslim to tak ze tam chodite casto ale predsa.
Co sa tyka zabezpecenia odvozu cestujucich po zapase kulturnym spôsobom domov je tema ktoru som len tak nadhodil a vidim ze sa niekto chytil.
Co je riesenie.Jedna strana tvrdi "nemame povinnost sa tym zaoberat kedy a kto skym hra a kolko ludi bude na podujati"a druha strana "Bolo by dobre keby sa to zabezpecilo tak aby to cestovanie bolo kulturne a nie obrazne povedane sedenie na hlavach".
Myslim ze situacia v tom danom spoji ,bud linky 3,13,4,14 ,nie je az taka kriticka pokial nepride solo trolejbus.Vtedy by ludia sedeli aj na streche.Zaplatou ktora by drzala by bolo zabezpecenie klboveho trolejbusu pripadne Karosy B961E ktoru vydavame bezne na trolejbusovych linkach v danom case(čize po podujati).Vtedy si mylsim ze L3 alebo L13 by boli postacujuce na naval fanusikov z podujatia smerom na Solinky.Rovnako to je myslene aj pre L4 a L14 smerom na Vlcince.No co z otazkou ako tam tie klbove trolejbusy alebo autobusy pouzit ked sa pouzivaju cez vikend solo trolejbusy?
Ja teraz v praci robim dost zlozite spisy, takze doma sa uz vyhybam akejkolvek intelektualnej cinnosti a namahavemu citaniu ? .
Ale do tej drevenej kravy by som dosiel, len nie ze to zase bude avizovane hodinu predtym, lebo teraz uz nie som taky flexibilny ako za studentskych cias.
Samozrejme, že som to nemyslel tak, že by DPMŽ musel byť stále v strehu a nič iné nerobiť, len sledovať kde je aké kultúrne alebo športové podujatie. Ale z palubných počítačov by sa malo dať zistiť (alebo sa mýlim?), že približne každú druhú sobotu v rovnakom čase býva zvýšený nápor cestujúcich a podľa toho sa prispôsobiť. Ale na druhej strane je pravda, že často to nebýva spravidla každá druhá sobota, a tiež beriem, že DPMŽ nemusí mať ani najmenší dôvod zisťovať si kto kedy s kým hrá. Logicky, by mali mať záujem o zlepšenie dopravy organizátori podujatí, no očividne ho nemajú. Ale ľudia, čo sa v sobotu večer do spoja nezmestia, nebudú nadávať na organizátorov, že nezabezpečili dopravu, ale, ako to už býva, na dopravný podnik, že sa nezmestia.
Siedmeho, stvrtok:
- Aktualne problemy pripravy I.etapy nosneho systemu MHD v BA, Ing.Kolada, 1.nam.prim.BA /budme po desatrociach snenia o metre konecne realisti, nosny el.syst.do Petrzalky/
- Rozvoj MHD v meste KE, Ing.Knapik primator, predniesol nam.prim.
-Legislativne zabezpecenie financovania vykonov vo verejnom zaujme vo vybranych krajinach EU a SR, Ing.Margetakova VUD /pekny prehlad zakonov z A, D, F/
- Kalkulacia ekonomicky opravnenych nakladov v MHD, Prof.Gnap, ZU
- Dopravna obsluznost obci a vyssich uzemnych celkov, Prof.Surovec ZU
- Strategia a moznosti riesenia osobnej zeleznicnej dopravy v SR v najblizsich rokoch, Ing Gallo, ZSSK
- Sucasny stav ver.osob.hr.dopravy v mestach CR a jej financovanie, Ing.Kulich, riad.DP HK a predseda Zdruzenia DP v CR
- Zamery UITP - EuroTeamu v oblastiach rozvoja ver.os.dopravy, C.Dellis, Belgicko
-uz sa mi nechce vsetko pisat...., sorry.
Napis adresu, 1 CDcko na priatela dopravy vzdy "oferujeme". Treti uz je Vladimir, urcite bude mat zaujem Jozef a Jakub. Alebo usetrime postovne a prezenieme ho cez ladviny opat v Drevenej Krave? Ale az pobuduci tyzden, zajtra som v Trnave v skole a potom mam tyzden plny...
určite ma zaujímajú tie prednášky a aj závery. Rovnako som sa chcel chystať na konferenciu do BA, ale 3,5 tis. je už priveľa na to, aby som si "odskočil" na konferenciu... To mi už neuhradí ani zamestnávateľ (zaoberá sa iným sortimentom) a ani združenie Inteigentné dopravné systémy Slovensko. Škoda, rád by som si vypočul tvoju prednášku.... ?
Vies co, mozno uplne nevychovavaju /mozno trochu opravia, usmernia/, ale urcite testuju. Dnes najradsej kazda firma "kupuje" hotoveho cloveka, najradsej s rokmi praxe. A kedze to nejde, buducich potencionalnych zaujemcov si "testuje". Robi sa to bud u vysokoskolakov pri diplomovej praci /ako sa vyjadruje, aky ma sice bez praxe ale odborny pohlad na vec, ako si vie veci aspon nahrubo trochu spocitat, ako dokaze rozlisit podstatne od nepodstatneho atd. - dvaja taki uz v DP pracuju - a k mimoriadnej spokojnosti/, bud u dtredoskolakov pri odbornej praxi /kde tiez hodne mladych a niekedy aj sikovnych ludi pride - a hned vidiet, ze sice nema prax, ale neberie to ako povinnost, ale o vsetko sa zaujima/ a potom z prezentacie mladeho buduceho odbornika. Bud z clankov v novinach alebo v takychto odbornych diskusnych forach na internete. Kazda rozumna veta - zvlast odborne a podlozdene kriticka - je perlickou v buducej mozaike vizitky nadejneho dopravaka.
Uplne s tebou suhlasim.No pooznam z tych necelych 500 ludi niekolko a na ruke ich nespocitam a aj po minule obdobia tam ludia vsetko kritizovali a na riesenie bol kazdy primali.Hraval som tam aj futbal kedysi a viem ako to tam najmä zo ziskanim financii pre ten futbal bolo.Nesla tam do sportu ani koruna.A nejako podobne to tam bolo aj z ostatnymi vecami.
Ked hovoris o tom ako treba vychovat ludi ktory maju prebrat zezlo po tych starsich v doprave.Treba takto uvazovat no nevychovaju sa ty ludia cez internet..aspon mylsim.Od sameho zaciatku?To by som musel hned po skole nastupit do Dopravneho podniku..a to mi nezaruci nikto a neviem za akych podmienok sa tam ludia prijímaju.
Rad by som videl aj tie veci ktore sa este ani ziaci neucia.
A ktomu ako som si to zobral.Zobral som si to tak ze som si presiel znovu svoje prispevky a veru percenta pravdy v tvojich prispevkoch na moje prispevky boli.Ja netvrdim ze som najmudrejsi a ani niesom ale prax tu chyba.
No a tiez by som sa potesil prispevku o konferencii v Bojniciach.
Tak specialne pre teba, lebo tebe to fakt nieco da, mozem poslat aj zbornik s komplet prednaskami a prezentaciami v elektronickej forme na CD. Na moj firemny email mi posli adresu, postovne nas nezrujnuje.
Pravda jest! Za obratiskom konci svet a zacina dedina. Je naozaj tazke v odrezanej dedinke so 460 obyvatelmi, s malym rozpoctom a jedinym podnikatelom v podobe krcmara rozhodnut, kde dat peniaze, ci na cesty, verejne osvetlenie, kanalizaciu ci mzdu richtara. Ale slabsi vzdy hladali pomoc a ochranu u silnejsich. Vzdy sa porovnavali z tohto "spolku" vyhody a nevyhody. Ak nepridu, svojou ucastou rozhodnu. Ale potom stracaju moralny narok nieco kritizovat,lebo natahovat ruku o peniaze uz nebude komu... Ak to naozaj uprimne nechcu, nech pridu a zahlasuju NIE. Lebo rozhodovat sa bude v sobotu pri urne a nie v nedelu po futbale pri pive...
Verim ti ze odborne toho znelo malo.Ale predsa to musis brat aj tak ze som vysiel skolu a do dopravneho podniku som sa nedostal.A myslim ze jednou z vybornych skôl je aj prax.A tu teraz nenaberam..Budem ssa snazit podavat uz veci troska inak..
No normalne som myslel ze nenajdes nic dobre co som povedal.K tomu Mojsu!Viem o com si hovoril vo vetach o zriadovani OHD.Snazim sa naberat aspon male info o tom ako to prebieha a ako to dopadne.No mylsim ze ludia z Mojsa k referendu nepridu a otazka priclenenia Mojsa k Ziline ostane v otaznikoch.A riesenie prepavy cestujucich?Je to o financiach a Mojsi ich naozaj nema.Ten kto pride do tej dediny tak to uvidi hned na vlastne oci.Tam je najmodernejsie naozaj Obratisko pre autobus SAD!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jozef
Nie je umenie písať hlava-nehlava malo by sa, mohlo by sa, bolo by treba, ale treba aj rozmýšľať. Môžeš hľadať riešenie. ? ?