Reakcia na: marek #8925:
Pokiaľ bola mestská hromadná doprava v každom meste regulovaná štátom, tak zľavy pre cestujúcich boli rovnaké. Keď prešli DP pod mestá, tak tie si upravili výšku cestovného podľa svojich finančných možností. To sa týka aj iných dopravcov. Napr. v niektorých SAD-kách mali dôchodcovia nad 70 rokov 50% zľavu a v iných platili za každých 50 km 5 Sk. Pri MHD je to zložitejšie, lebo ak mu CL nevydáva vodič, tak sa musí každý cestujúci, nielen invalidi, študenti a deti, pred použitím MHD v inom meste oboznámiť s tarifou, lebo tarifa je v jednotlivých DP rozdielna. Je to suché konštatovanie na ktorom nič nezmeníš. Sú "študenti", ktorí sú žiakmi ZŠ, lebo už mali 15 rokov. Sú študenti, ktorým zle vychádzali roky alebo ich rodičia dali z rôznych príčin o jeden rok do školy neskoršie, ale aj študenti medicíny, ktorí majú 6-ročné štúdium. Tak ako sú výdavky pri štúdiu na stravu, ubytovanie, tak aj na dobravu, a to vyššie z uvedených príčin. Všeobecne však prevažná väčšina študentov do 25 rokov ukončí štúdium.
Jozef
Už ako by sa volal nechám na uváženie aj druhých, ale ľuďom ktorí dokázali vytvoriť niečo s jestvujúcimi dvoma Železničnými spoločnosťami a udržiavať to ako-tak pri živote, by som dával vyznamenanie „Za statočnosť“ ako v rokoch minulých. Jednoducho povedané: Kto nezažil, ten neuverí.