Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Už som si povedal, že sa prestanem sťažovať na preplnené troljbusy, ale toto cestovanie hraničí s mojím zdravím. Jednoducho krátke trolejbusy na linke 14 sú v popoludňajšej špičke až nebezpečné. Jedno z riešení by napr. bolo, keby tieto krátke premávali v špičkových turnusoch ráno na l. 14 a popoludní na l. 4, keďže tieto chodia menej vyťažené. A nedali by sa využiť aj na 16-ke? Tú len zriedka vidím plnú. Ak sa už ne nejakej zmene pracuje, berte tento príspevok za bezpredmetný.
ja som sa raz pytal vodica,skoda,ze nie revizora,ze ak mam viac kusov batoziny,ci treba viac 6Sk listkov a povedal mi,ze staci jeden na vsetko.Ono by sa to dalo brat ako jeden kus batoziny,kebyze vsetko prilozim k sebe,ci nie?
Reakcia na: Miro #7806:
zatiaľ ma kontrolovali iba raz, a to som bol aj so psom, ale vymákli akurát deň, kedy som mal 6 Sk lístok. Ono snažím sa ich mať v zásobe, nakoľko cestovné je drahé aj bez toho, aby som naviac prispieval DP. Ale niekedy to nejde inak. ?
Vidite ja si za snowboard nestukam ziadny listok a mam pokoj. Keby som videl revizora, vytiahnut a cvaknut stiham kym zablokuje strojceky a keby aj nie, na batozinu az tak neprihliadaju a tych 60 korun pokuty ma zasa nezrujnuje...
Reakcia na: VLK #7805:
A kontroloval ťa niekedy revízor, keď si mal označený 10 Sk lístok namiesto batožinového? Čo na to povedal? Vzhľadom na tú vetu, ktorú som citoval z prepravného poriadku, by ti to nemal uznať ?

Ešte ma napadá, keď mám lyže a batoh, mal by som mať minimálne jeden 15 Sk a jeden 6 Sk lístok. Cestoval som takto a revízor nič nepovedal, keď som mal len ten 15 Sk lístok. Je ale pravda, že batoh som mal na kolenách, takže som ním nezaberal extra miesto. Okrem toho si ten 15 Sk lístok prezeral, ako keby sa mu zdal falošný, možno že taký ešte nevidel ?

Môj názor je taký, že DP by mal byť ešte rád, že zaplatíš viac, ale ako vidíš, nie je. Aj keď... je tam napísané, že nesmieš použiť KOMBINÁCIU VIACERÝCH CL iného určenia, nie JEDEN CL iného určenia ? z toho by sa dalo vyvodiť, že jeden CL iného určenia namiesto jedného CL (v prípade toho tvojho batožinového) by si použiť mohol ?
Táto téma ma tiež veľmi zaujíma. Preto by som chcel poprosiť Juraja, aby sa ku tomu vyjadril.

Moja osobná skúsenosť je taká, že skoro každý víkend cestujem na hory. Cestujem MHD od nás z Bytčice aj s batohom. Nakoľko nikde v Bytčici nekúpite 6 Sk lístok za batožiny, používam ako krytie 10 Sk lístok, nakoľko nerád cestujem načierno - to je pre batožinu. A obyčajne nechodím tak často do mesta, aby som si spomenul kupovať zásobu 6 Sk lístkov. ?

Cestou späť je to lepšie, lebo na stanici existuje taká možnosť zakúpenia v automate či stánku a vzhľadom na "početnosť" spojov domov v čase víkendu a tiež "šťastí", kedy vlak prichádza obvykle 5 min po odchode jediného hodinového spoja domov, tak cestujem obyčajne na solinky a odtiaľ pešo. ?
Reakcia na: Valec #7799:
Kde si tú vetu našiel? Ja som teraz pozrel prepravný poriadok (tu na imhd) a tam je doslova:

"Nie je dovolené používať kombináciu viacerých cestovných lístkov iného určenia, aj keď ich súhrnná cena je totožná alebo vyššia ako cestovné predpísané tarifou."
Reakcia na: Valec #7801:
No to je dobrá blbosť, tak oni nechcú viac peňazí, keď som ochotný im ich dať?
prinasam najnovsi prehlad domovskych liniek po zavedeni nkvd
201 - 13
202 - zalozne
203 - 13/16
204 - 4/14
205 - zalozne
206 - 3
207 - este go
208 - 3
209 - 4/14
210 - 4/14
211 - 6
212 - zalozne
213 - zalozne
214 - 6
215 - zalozne
216 - 6
217 - zalozne
218 - zalozne
219 - 6
220 - ?
221 - 6
222 - 6
223 - zalozne
224 - go
225 - 6
226 - zalozne
227 - 13/16
228 - 4/14
229 - 13/16
230 -3
231 - 3
232 - 3
233 - 4/14
234 - 13/16
235 - 13/16
276 - 13/16
237 - 4/14
238 - 4/14
239 - 4/14
240 - 4/14
241 - 13/16
242 - 13/16
243 - 13/16
ono tie "zalozne" 14tky sa obcas objavuju ako 3,4 ci cokolvek ine
Reakcia na: Miro #7800:
No hodiť môžeš, ale mince ti vypadnú a lístky nedostaneš. ?
Reakcia na: Valec #7799:
Takže som si to prečítal správne. Asi tým chceli povedať, že si môžeš na automate navoliť rôzne druhy lístkov a potom hádzať mince (napr. stlačíš raz 8 a raz 12 a hodíš dve 10 Sk mince), nie že ich môžeš kombinovať vo vozidle.

A navoliť si 8 Sk lístok a potom tam hodiť 10 Sk snáď môžeš, či nie?
Reakcia na: Juraj #7737:
No presne ti to odcitujem. Je to ako ďaľšia veta po bode 3, tak ako na automatoch ponúkajúcich 24-hodinové lístky, tak aj na automatoch ponúkajúcich prestupné.

"Druhy lístkov môžete aj kombinovať do požadovaného súčtu Sk."

Len tak mimochodom, keď už automaty nevydávajú, nebolo by lepšie, keby automat držal kredit? Lebo stále lepšie kúpiť si 8 korunový lístok za 10 v automate ako za 14 vo vozidle.
Reakcia na: Jakub #7797:
Presne tak. Rovnako ako teraz nemoze Bratislava ci Presov.
Reakcia na: Papyr #7796:
Ano, ten prispevok poznam, ved aj preto mi nie je jasne, preco sa niekto nerozhybe.

Cize - keby Zilina teraz aj chcela, tak nemoze?
Reakcia na: Jakub #7793:
My = ktorykolvek slovensky dopravca s trolejbusmi. V rozsirenom zmysle my = Slovaci (vratane ministerstva atd.)

Kami: Hej, programovacie obdobie sa to povie.
Papyr: ide o programovacie obdobie 2007 - 2013 a pravidla sa este len tvoria. Pokial to ministerstva pokaslu a nebudu mysliet na MHD, mozeme si piskat.
Reakcia na: Papyr #7792:
Kto je to "my"? Pytal som sa preto, lebo som sa docital, ze v Zline nakupili v minulom a predminulom roku 8 NP trolejbusov a od EU na to dostali 60 mil. Kc a hodnota celej zakazky je 90 mil. Kc, co je podla mna zaujimave a preto neviem, preco aj Zilina na niecom takom nefunguje.
Reakcia na: Jakub #7791:
Trosku som rozviril stojate eurovody a zistil som, ze na trolejbusy a podobne ekologizacne snahy MHD sice EU peniaze rada da, ale treba si o to zaziadat vcas. Ked som dobre vyrozumel, planovanie EU je velmi podobne patrocnicovemu planovaniu hospodarstva CSSR, akurat su to myslim sedemrocne cykly a volaju sa planovacie obdobia alebo tak nejak. A v teraz prebiehajucom planovacom obdobi uz nedostaneme nic, lebo sme neziadali vcas, dalsie planovacie obdobie zacne roku 2007 a potom sa bude dat zaziadat.
Dopravne podniky napr.v CR vyuzivaju na nakup novych vozidiel aj prostriedky EU.
DPMZ sa netaji akousi nechutotu zakupit nove nizkopodlazne (najma) trolejbusy a odovodnuje to nedostatkom financii.

Co teda brani tomu, aby aj DPMZ vyuzival europske zdroje?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement