Juraj: Prečo aj Žilina nekúpi nejaké kusy trolejbusov s pomocným dieselelektrickým pohonom? Určite by sa zišli na L2.... Ak sa to tu už preberalo, tak sorry za neaktuálnosť otázky....
Linky 351 a 352 neboli experimentalne, ale platene mestskou castou, takze boli zrusene nie pre nevyuzitie, ale preto, ze mestska cast ich odmietla platit. V trase linky 351 dnes jazdi narvata 22 a v trase 352 su navrhovane trolejbusy s pomocnym dieselelektrickym pohonom (akurat kedze sa zistilo, ze sa nakupilo malo vozidiel, tak z toho nic nebude ).
Ja by som len doplnil bratislavské linky 126 (Krematórium - Hlavná stanica), 351 (Dúbravka - Kramáre), 352 (Dlhé diely - Nový most), 99 (Antolská - Jarovce) alebo aj súčasná 28 (DNV - Devín - Nový most). Avšak ani jedna z nich nepreukázala svoju životaschopnosť.
"To sme však ešte nespomenuli, že štyrikrát cestoval tam a späť trolejbusom a po novom musel dvakrát prestupovať. A keďže má ako ZŤP občan od DPMŽ jeden korunový lístok na deň, musel využiť inú alternatívu, teda 7-korunový lístok pre dôchodcu. Tieto však platia iba v čase mimo 13. - 17. hodiny, takže prišiel na rad lístok v hodnote osem korún. Práve v tejto dobe totiž - okrem dopoludnia, vybavíte na úradoch najviac. "
To je nejaka kravina, nie? To ten dotycny asi zle pochopil - vsak za den moze cestovat aj 20x, obmedzene je to len 90 jazdami na 3 mesiace. Ci nie?
Dnes som siel v novsom trolejbuse, nie vsak uplne novom, a zarazila ma jedna vec. A to zhrdzavene uchyty sedadiel. Ostatne diely nech. Ale myslim ze toto je prilis chulostiva cast vozidla na to aby nebola udrziavana. Myslim, ze takmer urcite by sa dane sedadlo aj pri mensej kolizii odtrhlo. Juraj, mal by si s tim nieco robit ak potom nechces znasat nasledky.
V martinskej MHD sa v rannej špičke dňa 16.3. uskutoční dopravný prieskum. Zisťovať sa bude, odkiaľ kam koľko ľudí cestuje. Údaje by mali bzť podkladom pre vypracovanie nového linkového vedenia.
Neviem, ci myslime to iste miesto, ale ak myslis predny dolny roh autobusu, tak to je dost citlive miesto na Citybusoch. Staci namrznuta hromadka snehu, do ktorej autobus zabori nos, a hned su plasty ulomene. Aj presovske Citybusy to uz mnohe mali. Da sa to opravit.
Podľa dostupných údajov, takto:
Košice - 1.5.1950
Žilina - 28.10.1949
Poprad - 1.7.1949
Trenčín nemám k dispozícii. Keby si chcel, mám ešte Banskú Bystricu, Martin, Nitru, Piešťany a Trnavu.
Experimentálne spoje sú pomerne bežné, len námatkovo si narýchlo spomínam na overovaciu prevádzku prešovskej L48 v popoludňajších hodinách (na základe overovacej prevádzky prevádzka potvrdená a rozšírená) či košickej L39 (na základe overovacej prevádzky prevádzka potvrdená a rozšírená).
Na Slovensku boli základné informácie o systéme MHD dlhšiu dobu na významných zastávkach v centre mesta Banská Bystrica.
Ten plusový bod bol myslený tak, že DPMŽ urobí ústretový krok voèi tým, èo krièia do médií atï..., zavedením experimentnej expresnej linky.... Juraj, klobúk dole, toto sa doteraz neurobilo ani v jednom meste na Slovensku - aspoò o tom neviem. Jasný krok a jasný signál od Vás, že ste tu pre ¾udí. Toto gesto je hodné obdivu. A teraz sa musí èakať už len na výsledok. Juraj, no úprimne - ak vznikne prepravná potreba, tak potom budú spochybnené všetky èísla, o ktorých ste hovorili pri zrušení priameho spoja HA-VL ( myslím, že cca 60 ¾udí) a tým pádom aj celá nová koncepcia vedenia TB liniek. ( to bude prvé, èo proti Vám vytiahnu Vaši neprajníci ) a hneï sa otvoria ïalšie sporné body.... Ak sa Vaše èísla potvrdia , budete morálny a aj profesionálny víťaz. A to neèakajte od nikoho ospravedlnenie a ani vzdanie uznania. V dnešnej dobe sa také veci už nerobia.... (škoda). Osobne si myslím, že Vaše slová sa potvrdia, ale nechcem predbiehať. V žiadnom prípade by som v dnešnej dobe nerobil spoj tam, kde prepravná kapacita bude nízka a vznikol by len kvôli tomu, aby som zapchal niekomu ústa..... Skôr by som sa zameral na úpravy autobusových liniek - tam, kde sú nutné úpravy grafikonu a potom na budovanie vozového parku (autobusy a trolejbusy) a jeho následná modernizácia.... aj s digitálnymi tabu¾ami.
Vèera som mal návštevu z Blavy.... Výsledok ich pozorovania: MHD je na ve¾mi vysokej úrovni... Ale chýba jasné oznaèenie na informaèných miestach (zastávky s prístreškami) - nejaká mapa mesta s vedenými kompletnými linkami - aby sa bolo možné zorientovať , ktorá linka ide kam. Možno by staèil vytlaèený zoznam trás všetkých liniek a umiestnený na všetkých hlavných zastávkach. Veï taký cudzinec má ako vedieť , že do Zástrania ide autobus L27 až od OD Tesco, alebo do Bánovej L21 až od ONV...(?), keï práve stojí na žel. stanici.... A nako¾ko sa Žilina stáva medzinárodným uzlom aj vïaka KIA, urobil by som všetky základné informácie aj v angliètine. Na západe je to normál - na Slovensku som sa s tým ešte nestretol. Myslím si , že aj to je boj o cestujúceho... Juraj, skúste nad tým pouvažovať.... Ïakujem.
Keby bol vysledok jasny, "experiment" by sa nerobil. Ale nerozumiem tomu s plusovym bodom. Bud ta prepravna potreba bude velka a priamy spoj sa zavedie alebo nebude velka a nebude ho teda treba. Alebo ako mam tomu rozumiet, ze aj ked ho nebude treba ma sa zaviest?
Rokovali sme so zeleznicou aj zeleznica s Kiou, priamo doprava vlakmi do fabriky nebude. Zo smeru z Kysuc a od Bytce bude koordinacia do Ziliny, v smere od Vrutok sa uvazuje ako jedna varianta dovoz do Varina a odtial autobusom ku zavodom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
Díky moc.