Moja súkromná úvaha
Sv. Cyrila a Metoda :
1.) zatáčanie L14 na zastávku Sv. Cyrila a Metoda musí byť samozrejmosťou !! Na to snáď príde aj DPMŽ bez toho, aby si prečítali toto fórum.
2.) L4 nemusí mať interval 10/20 ! Vhodný interval môže byť 8/12 alebo 10/10.
3.) Keď mohla byť doplnená do systému L7, tak L16 môže byť vedená v trase Hájik-polícia-žst-Predmestská-Vlčince a doplniť L4 na ramene Predmestská-Sv. Cyrila a Metoda namiesto krúženia po mestskom okruhu.
Hliny :
L2 + L7 + L13 vytvárajú (podľa mňa) dostatočnú prepravnú ponuku v špičke. V súvislosti s NKVD je potrebné zaviesť L2 ako celodennú so zreteľom na to, že je to budúca trolejbusová linka. Interval na začiatku napr. 20/30. Okrem toho posilní táto linka na ramene nemocnica-Vlčince linku 14.
Sv. Cyrila a Metoda :
1.) zatáčanie L14 na zastávku Sv. Cyrila a Metoda musí byť samozrejmosťou !! Na to snáď príde aj DPMŽ bez toho, aby si prečítali toto fórum.
2.) L4 nemusí mať interval 10/20 ! Vhodný interval môže byť 8/12 alebo 10/10.
3.) Keď mohla byť doplnená do systému L7, tak L16 môže byť vedená v trase Hájik-polícia-žst-Predmestská-Vlčince a doplniť L4 na ramene Predmestská-Sv. Cyrila a Metoda namiesto krúženia po mestskom okruhu.
Hliny :
L2 + L7 + L13 vytvárajú (podľa mňa) dostatočnú prepravnú ponuku v špičke. V súvislosti s NKVD je potrebné zaviesť L2 ako celodennú so zreteľom na to, že je to budúca trolejbusová linka. Interval na začiatku napr. 20/30. Okrem toho posilní táto linka na ramene nemocnica-Vlčince linku 14.
Valec
Kĺbové autobusy DP veľmi nerád nasadzuje na linky pre ich vysokú spotrebu. Osobne si myslím, že to celoročné postávanie na Košickej im po technickej stránke tiež priliž nepridá. Ale tebou popisované problémy na L26 sa vraj riešia úpravou cestovného poriadku. Neviem síce od kedy, ale možno k 21.1. sa dočkáme.