Hej, súčasne uvedie, že sa to neosvedčilo a operatívne ich zruší. A Juraj nám tum na tomto DF povie: Vidíte, ja som vám to dávno hovoril, že to bude blbosť, lebo ľud tohoto mesta to nechce a nepotrebuje:-P.
Ako som tak cital tu novu tarifu, tak som si pri casti o pouzivani prestupnych (papierovych) listkov vsimol, ze medzi prvym a druhym oznacenim listka nesmie byt viac ako 30 minut. Zmenia sa teda nejako udaje, ktore budu na listkoch vytlacene? Pretoze podla terajsieho systemu by to bolo asi tazko skontrolovatelne. A tie prestupne listky na viac ciest su fajn, az na tu cenu a povinnost si oznacit kazdu jazdu.
Počkaj, teraz bude nasledovať podstatné zdraženie jednotlivých ciest pre väčšinu cestujúcich zjednodušením TB liniek s následným nárastom počtu prestupov a potom bude aj táto ponuka dobrá ? ovšem len pre tých, ktorí to pešo majú ďalej než pol hodiny, sú slabí na bicykel a nemajú auto ?
Zdá sa, že sa naplnili Papyrove slová, že nemám chváliť dňa pred večerom. Lukratívna ponuka bola evidentne spracovaná v spolupráci s najlepšími tarifnými odborníkmi Zločineckej Spoločnosti Calatori Slovensko s dlhoročnými skúsenosťami z vyháňania substrátu z dopravy. Požadovať za mesačný cestovný lístok v Žiline 980,- SKK, keď v Prahe, kde jazdí MHD v noci častejšie, ako v Žiline cez deň, stojí mesačník 460,- CZK, to chce buď silný žalúdok alebo silnú slabomyseľnosť.
Tak uz je konecne hotova ta nestastna Halkova ul., po dlhych mesiacoch dlhych kolon aut i vozidiel MHD je v pravom pruhu polozeny novy asfaltovy koberec, uz len vyznacit horizontalne dopravne znacenie.
Od 1.12.2005 nadobúda platnosť novela TARIFY MESTSKEJ HROMADNEJ DOPRAVY V ŽILINE
Od 1.12.2005 rozširuje sa sortiment ponúkaných predplatných lístkov na MHD v Žiline: KLASIK EXTRA, ŽIAK EXTRA, ŠTUDENT EXTRA, SENIOR EXTRA. Ich výhodou je neobmedzený počet ciest.
Od 15.12.2005 zavádza sa uplatnenie prestupnej tarify na MHD v Žiline.
Zapožičaný autobus MAN SL 283, ktorý premával prevažne na linke č. 22 sa čoskoro vráti domov, do lyžiarskeho strediska Snow Paradise Veľká Rača v Oščadnici. S ním pôjde pravdepodobne aj niekoľko autobusov DPMŽ, s.r.o., ktoré v rámci zmluvy budú voziť lyžiarov počas lyžiarskej sezóny. V minulej zimnej sezóne DPMŽ, s.r.o. zapožičal dokonca 6 sólo autobusov do Oščadnice. O pripravovanej zimnej sezóne v stredisku Snow Paradise Veľká Rača v Oščadnici si môžete prečítať na stránke: http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=1964&nadpis=%8Aport
Žlinčania, čo vy na toto:
"Prevádzkujeme najlacnejšiu trolejbusovú dopravu a
najmodernejšiu z 5 miest v SR, v ktorých funguje. Ako prví sme zaviedli najmodernejšiu trolejbusovú technológiu," konštatoval Korniet." ?
Ty nepoznáš Dromológovu metódu "Z pribrzdivšieho IC odborne a detailne zhodnotím MHD v meste a pokračujem v jazde, pričom na základe cesty v tom IC zhodnotím aj úroveň železnice v danom štáte" ? ?
Okrem toho,ako býva u takých poloarchitektov zvykom, rýpe do vecí, o ktorých nič nevie - napríkla si pletie kysličník uhličitý (CO2) s kysličníkom uhoľnatým (CO). A tak to bude aj s tou jeho odbornosťou v iných veciach. Rád by som videl nejaký jeho projekt.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pete
Zilina:
mesačný lístok: 980Sk
počet prepravených osôb(2004): 17 281 517
index (2004/2003): 89,38%
obsluhovane uzemie: pribl. 90 tis
dotacie: 86 380 tis Sk
dotacia na prepravenu osobu: 5 Sk
vozokilometre (2004): 3 855 541km
index (2004/2003): 91,21%
miestokilometre (2004): 428 457 000
index (2004/2003): 90,70%
trzby (2004): 109 325 tis.Sk
Olomouc:
mesačný lístok: 220 Kc (286 Sk)
počet prepravených osôb(2004): 54 273 000
index (2004/2003): 113,3%
obsluhovane uzemie: pribl. 120 tis
dotacie: 147 220 tis Kc (191 386 tis Sk)
dotacia na prepravenu osobu: 2,7 Kc (3.5Sk)
vozokilometre (2004): 5 762 000km
index (2004/2003): 99,13%
miestokilometre (2004): 521 091 000
index (2004/2003): 98,4%
trzby: 107 208 tis.Kc (139 370 tis Sk)