Reakcia na: Miro #6170:
Tou mukou som samozrejme chcel naznacit len tolko, ze su ludia, ktori sice maju nizsie cestovne na MHD (co tu vyvolava casto prudku alergicku pravicovu reakciu - vsetko im zrusit, hajzlom lenivym), ale zato maju vyssie naklady v inych, este dolezitejsich oblastiach zivota. A kto ma tieto naklady znasat? DP, ktory ich nesposobil? Zdravotna poistovna, ktora ich tiez nesposobila? Ten, kto ich sposobil, ergo Panboh? Ludska spolocnost je holt vyvinuta a usporiadana tak, ze vacsinou zo solidarity sa s takymito ludmi podelime - bud prostrednictvom statneho rozpoctu, alebo zdravotnej poistovne, alebo dopravneho podniku, alebo inak. Kazdopadne ide o to, ze sa zdravi rozdelia s chorymi (ak su tito NAOZAJ chori).A tu islo o to, ze Jozef vypisal cosi z akehosi diskusneho fora, kde si celiatici radia, co a ako. No nehnevajte sa na mna nikto, ale JA MAT CELIAKIU, TAK SI TIEZ OKAMZITE VYBAVUJEM ZTP. To je otrava a obmedzenie na cely zivot, a bodaj by to na nikoho z vas neprislo. Hlavne nie na Jozefa a dalsich, ktorym celiatici radiaci si navzajom ako vybavit ZTP lezia v zaludku.
Ale este stale mi nikto neodpovedal na inu, podstatnejsiu otazku: AKO JE MOZNE, ZE ZO VSETKYCH SLOVENSKYCH DOPRAVCOV IBA DPMZ ZAUJIMAJU DRZITELIA ZTP?
Preco to v Presove nikto nekontroluje, ZTP-ckari jazdia zadarmo (dokonca predstav si svete, bez evidencneho korunoveho listka!!!) a DP napriek tomu dobre prosperuje?
Preco ste v Ziline taki zaujati pocitanim kazdej hypotetickej koruny (zdoraznujem hypotetickej, to nie su realne peniaze)? Preco pre same pocitanie hypotetickych ziskov nevidite realny KRACH, do ktoreho sa pomaly, ale isto sunie vasa MHD? Preco tu marnite cas diskusiami o ZTP a nebavite sa radsej o tom, preco s vami necestuju zdravi a platiaci ludia?
Jozef
Tá ulica je po celej dĺžke Martina Rázusa až po Priemyselnú pri DP, ale vedľajšia ulica je Tichá. O tom premostení sme niekedy diskutovali, aby bolo aspoň v polovičnom profile. Myslím si, že toto by nič nevyriešilo, lebo výstavba mesta sa bude uberať západným smerom, a preto bude nutné postaviť plnohodnotnú komunikáciu bez ohľadu na pár rodinných domov. Výjazd a vjazd zo štvorprúdovky môže byť zrušený a L27, L29 a L31 môžu byť presmerované cez nový most. Pri dopravných stavbách sa nevypláca lacné riešenie, lebo o pár rokov sa potom k týmto nedorobkom musia druhé generácie vracať. Ak sa nemýlim, štvorprúdovka sa tam začala stavať možno v roko 1975 a po 30 rokoch sa musí spraviť potrebné premostenie, ktoré malo byť urobené už vtedy. Určite sa niekedy prerobí aj križovatka Košická na mimoúrovňovu. Nebude mysliteľné v budúcnosti, aby po Rajeckej ceste premávali kamióny z D1 od Košíc (Lietavská Lúčka) do Ostravy a Poľska. Veď kto pôjde z Košíc až do Hričova, aby sa vracal naspäť po D3 do Česka alebo Poľska, keď to má cez Žilinu blízko? Myslíš si, že ďalšie generácie budú trpieť, aby v intraviláne prechádzala diaľničná osobná a kamionová doprava?