Reakcia na: Papyr #6046:
Je pravda, že byť študentom ŽU, tak som nadšený. Byť však obyvateľom Hájika, tak oprášim bicykel.Re #6048 Jozef: Predpokladáím, že z cestujúcej verejnosti, ktorá túto verziu privíta, ste vylúčili obyvateľov Hájika.
Skúste si pozrieť, aké priame spojenia z Hájika zaniknú zrušením L7 a L17 bez náhrady. Hájičanov týmto do MHD veru nedostanete, najmä nie vtedy, ak budú musieť cestovať s prestupom, a teda za dva lístky. Iba ak by prestupná tarifa znamenala naozaj prestupnú, teda dvoma náväznými spojmi za jedno cestovné. Že prečo? Lebo tie dva spoje nie sú z roztpoaše cestujúcich. Oni by radšej išli jedným ako doteraz, ale by im táto možnosť bola v rámci skvalitnenia zobratá. A pozor! Na rozdiel od vysokoškolákov, z Hájika sa cestuje aj cez prázdniny.
Jozef
Jednoduché, praktické a zrozumiteľné pre cestujúcu verejnosť. Linkovanie vychádza z roku 2004 pred otvorením trolejbusovej trate Solinky - Vlčince. Žilinská univerzita bude napojená na pravidelnú dopravu zo železničnej stanice svojou klasickou prístupovou cestou od sídliska Vlčince, ale aj z druhej strany od internátov na Hlinách cez Solinky. Ideálne vyriešené, aj historická L4, aj prepojenie medzi sídliskami po novej trati. Spokojnosť na strane študentov aj ostatných cestujúcich. Návrat L5 do svojej podoby z roku 2004 a nemenenie pôvodných liniek 1, 3, 6, 8 a 16. Cestujúca verejnosť takéto riešenie môže len privítať. V prvom rade nám tu všetkým ide zdokonaliť systém MHD, spraviť ho efektívnym a ekonomicky hospodárnym. Treba zastaviť pokles cestujúcich a prilákať ich, lebo oni sú zdrojom tržieb. Myslím si, že tento návrh to ponúka.