Juraj:Hej,mas pravdu s tou osvedcenostou.Moc Trolin zatial nebeha,ale v OV ich par chodi.Su tiche a najma maju oproti Citybusu mudrejsie vyrieseny interier.A o kolko su proti Tr24 lacnejsie?
Lacnejšie? Všetko beriem, ale lacnejšie? V BA môžem za 22,- SK hodinu po celom meste cestovať, ako ma napadne. A ze 720,- SK môžem zneužívať MHD na bohapusté cestovanie celý mesiac neobmedzene.
Pišta: no to je ďalší príspevok v duchu "Inde sú na tom ešte horšie, tak nepindajte"... Nikto nepovedal, že žilinská MHD je otrasná, ale je tu zopár vecí, ktoré by sa dali spraviť aj príťažlivejšie pre cestujúceho - zákazníka.
Mal som tu návštevu z Blavy..... Viete, nám sa to MHD zdá byť asi na 2 veci... Sme domorodý a vidíme problémy naše.... Ale Blaváci nám to naše MHD závidia.... lacnejšie, vyššia kultúra cestovania, lepší vozový park, ..... Tak asi na tom, že naša MHD nie je až taká hrozná, bude pravdivé.... Ale páni z DPMŽ, nespyšnite a počúvajte aj občas pripomienky ľudí ... Veľkým plusom by bolo sprehľadnenie liniek a ich pravidelný interval odchodov tak, ako to bolo voľakedy..... Tak držím palce v nových prospešných nápadoch pre dobro cestujúcich -ľudí....
Aj v Komarne, aj v Sabinove... v mnohych SAD prevadzkach, najma mensich, to je vcelku norma... A aj DPMP mal kedysi jedno vozidlo so zaclonkami, bola to upravena B732 so zdviznou plosinou, ev.c.311.
Dnes som bol par hodin v Nitre na navsteve, sedel som v zahrade a okolo chodila MHD.
Bol som velmi prekvapeny ked som uvidel na beznej linke mestsky autobus so zaclonkami na oknach!!!!
Vsetci vodici pocas troch hodin co som sedel v zahrade vetrali vozidlo pocas jazdy prednymi dverami!!!!
Takze ked spravne pocitam, tak elektroangora 24Tr stoji 350000 EUR * 30.20 Kc/EUR = 10 570 000 Kc, a kratke Trollino asi 9.5 miliona Kc? Tak to zas nie je az taky rozdiel, nejakych desat percent... aj ked milion na kazdom voze je milion na kazdom voze... A hovorime o porovnatelnych kategoriach? (maju oba porovnavane vozy rovnake formy pohonu, alebo je Solaris cistokrvny trolejbus a 24Tr trolejbus s dieselom?)
Pozeral som sa na stranku DP hl.m. Prahy, kde medzi dovodmi zdrazenia cestovneho MHD v Prahe od 1.7.2005 bola aj informacia, ze trzby z cestovneho boli len 23,1%. Osobne som predpokladal, ze prijmy od cestujucich budu podstatne vyssie. Text v povodnom zneni je nasledovny: Hromadnou dopravu v Praze financuje hlavní město dotacemi z téměř osmdesáti procent. Tržby z jízdného tak nyní kryjí pouze 23,1 procenta provozních nákladů, zhruba sedmdesát sedm procent ceny každé jízdy tak platí za cestujícího hlavní město.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK