Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
dnes L3-227,231,232,206 L6-202,205
Reakcia na: Juraj #4687:
...to je dôkazom toho, že ich enormná snaha spraviť user-friendly systém sa uberá správnym smerom... ?
Reakcia na: Juraj #4700:
"nejake miesto vo Svajciarsku" - Winterthur a La Chaux de Fonds.
Reakcia na: LUK #4746:
Aj v Komarne, aj v Sabinove... v mnohych SAD prevadzkach, najma mensich, to je vcelku norma... A aj DPMP mal kedysi jedno vozidlo so zaclonkami, bola to upravena B732 so zdviznou plosinou, ev.c.311.
marek: mestský bus so záclonkami majú aj v Brezne.
Dnes som bol par hodin v Nitre na navsteve, sedel som v zahrade a okolo chodila MHD.
Bol som velmi prekvapeny ked som uvidel na beznej linke mestsky autobus so zaclonkami na oknach!!!!

Vsetci vodici pocas troch hodin co som sedel v zahrade vetrali vozidlo pocas jazdy prednymi dverami!!!!
Reakcia na: Jakub #4742:
prazsky DP naposledy zdrazil 1.7.2005, pred tym v roku 1998. Lenze prazsky DP je cierna diera na prachy.
Reakcia na: Juraj #4730:
Takze ked spravne pocitam, tak elektroangora 24Tr stoji 350000 EUR * 30.20 Kc/EUR = 10 570 000 Kc, a kratke Trollino asi 9.5 miliona Kc? Tak to zas nie je az taky rozdiel, nejakych desat percent... aj ked milion na kazdom voze je milion na kazdom voze... A hovorime o porovnatelnych kategoriach? (maju oba porovnavane vozy rovnake formy pohonu, alebo je Solaris cistokrvny trolejbus a 24Tr trolejbus s dieselom?)
Reakcia na: Jozef #4741:
Dopravni podnik hl.m. Prahy nezdrazoval min. od r. 1998...
Pozeral som sa na stranku DP hl.m. Prahy, kde medzi dovodmi zdrazenia cestovneho MHD v Prahe od 1.7.2005 bola aj informacia, ze trzby z cestovneho boli len 23,1%. Osobne som predpokladal, ze prijmy od cestujucich budu podstatne vyssie. Text v povodnom zneni je nasledovny: Hromadnou dopravu v Praze financuje hlavní město dotacemi z téměř osmdesáti procent. Tržby z jízdného tak nyní kryjí pouze 23,1 procenta provozních nákladů, zhruba sedmdesát sedm procent ceny každé jízdy tak platí za cestujícího hlavní město.
V niektorom z predchadzajucich prispevkov sa spominala ZSSK ako (ne)vychadza cestujucej verejnosti. Napr. Belgicke zeleznice ponukaju cestujucemu listok na 10 ciest za 65 Eur, cize 1 cesta vyjde v priemere 6.50 Eur. Listok je 2. tr. a moze sa pouzit aj na vlaky IC bez ziadnych priplatkov a miesteniek. Ak si porovname, ze napr. z Bruselu do Gentu je asi 56 km a listok stoji 6.80 Eur, tak vsetky cesty nad tuto vzdialenost su pre cestujuceho vyhodne. Kto ma chut cestovat, tak moze takto spoznat cele Belgicko. Na cestovnom listku je desat riadkov a pred nastupom si cestujuci do riadku napise: nazov dna (napr. streda), datum, nastupna stanica a cielova stanica. A toto predlozi sprievodcovi. Viete si predstavit zeby ZSSK vydala takyto listok na Slovensku, s pausalom terajsia cena listka napr. do 56 km x 10 a 10 krat sa mozes viezt do ktorejkolvek stanice na Slovensku? Ak by mal niekto zaujem vidiet takyto pouzity cestovny listok, tak mu ho mozem ukazat.
Este mala poznamka. Bol som v historickom meste Bruggy a domaci mi povedali, ze na zeleznicny listok sa moze cestujuci odviezt aj mestskou dopravou do centra. Aj taketo prekvapenia ponukaju Belgicke zeleznice turistom.
Reakcia na: Papyr #4722:
OK. Tak si teda spocitaj premenlive pozicie:
1/ 02
2/ 37
3-6/ 2707
7-10/ 1219

teda 10 ako v Ziline a ako som u SRG 2000 pisal ja. Ostatne pozicie su pevne nastavene, jediny rozdiel je, ze u nas je vsade ZILINA a u vas je to na kazdom zvlast cislo voza. Co nie je problem ani v Ziline, ale nie je to treba. Podstatne je to, ze premenlivych pozicii je 10, tieto su v Ziline obsadene systemom do a nad 5 zastavok a cas sa uz nezmesti. Takisto, ako v Presove nie je mozne na voze pevne nastavene 091 zmenit na premenlivy parameter napriklad cislo linky alebo cislo spoja.
Reakcia na: tux #4734:
www.dpmz.sk/Stranky/kontakt.php
Reakcia na: tux #4735:
Sustavne su v sluzbe 1-2 zalozni vodici, jeden z nich sadne do nahradneho trolejbusu /ak nie je k dispozicii tak autobusu/ a ide na linku. Podla toho, kde to je a aky je cas, su 2 moznosti.
a/ kmenovy vodic by mal mat na konecnej prestoj a je dost casu. Zalozny vodic mu vyvezie novy voz a pocka na Tatru-tahac, s ktorou dovlecu pokazeny voz do depa.
b/ cas nie je, tak dispecer pozrie do grafikonu a najde najvhodnejsie miesto, kde sa zalozny vodic aj s vozom napoji na linku podla grafikonu a kmenovy vodic pocka na Tatru a dovlecie voz do ddepa.
inak este sa xcem opytat, ako je osetrena situacia, ked napriklad teraz by sa pokazila trebars 236ka, koho by ste namiesto neho poslali dokoncti linku (kde vezmete hned vodica) a co by bolo s vodicom 236ky (napriklad)
juraj pls posli mi pls na seba maliom nejaky priamy kontakt, dadm ti vediet. dakujem
Reakcia na: tux #4731:
Kedykolvek, najlepsie vsak cez pracovny den medzi 7-15.h, aby sa to osetrilo aj u straznej sluzby.
pred chvilou sa pokazil nejaky bus na L 2 na zastavke Postova
Juraj, kedy by bolo mozne ist fotit do DP, prosim.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement