Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #4088:
Nič v zlom, ale videl si už počítač, na ktorom sa dajú len prijímať maily ale žiadnu stránku si tam nepozrieš? Vo firmách sa to hodne používa, aby si zamestnanci cez pracovnú dobu nebrowsovali, ale aby makali.
Reakcia na: TeBeCe #4076:
Ha-ha. Myslim si, ze je naopak lepsie mat stranku bez diskusie ako taku, kde pred vstupom musim rozopnut rozporok a ukazat, ci som chap alebo zena, aby ma za zavadzajuce informacie podla vstupnych podmienok z diskusie webmaster nevypol...
Reakcia na: Juraj #4059:
kazdy normalny prehliadac umoznuje nastavit pouzivatelovi, ci chce po zavreti prehliadaca zmazat cookies, alebo nie....

ziadny kod netreba opisovat, staci kliknut na link, ktory je v maile...alebo sa do toho druheho pocitaca maily dostavaju na diskete?....

najskor sa treba naucit pouzivat pocitac!
Reakcia na: tux #4057:
A ešte by som pridal aj 237 - r. 2004 po nehode oprava v Škoda Ostrov
Reakcia na: Valec #4073:
Ak sa neprihlasia so svojimi studentskymi kartami do integrovaneho systemu a budu sa chciet vozit za plne cestovne, tak ich 5000 moze byt. Ale urcite dostanu rozum a budu chciet vyuzit 50% zlavu v cipovej karte, tak ich bude mozno oooomnoho menej.
Reakcia na: Juraj #4078:
Len doplním, že existujú aj rádiom ovládané výhybky s návratom do prioritného smeru a že aj prúdové výhybky, či už s predkontaktom alkebo bez, môžu mať svetelnú signalizáciu a nemusia mať prioritnú polohu.
Re #4079 Juraj: Predstava výrobcu je, že vodič prevádzkovo dobrzdí zníženým účinkom pneumatickej brzdy stredným pedálom. Žiadny vodič sa ale nebude trápiť prešliapávaním pedálu až na pdolahu a dobrzdí si jemným tlakom na ľavý pedál.
Ďalej doplním, že niektoré trolejbusy (21/22 Tr, 24/25 Tr) majú len dvojpedálové ovládanie. Podmienkou potom je talčidlo, stykač a odpor na prestavovanie prúdových výhybiek, keďže sa už nedá jednopu nohou brzdiť a druhou šliapaním na jazdu stavať prúdová výhybka.
Reakcia na: Jakub #4069:
Dnes, alebo to uz bolo vcera, sa ludia z loziskovej fabriky mohli rozhodnut, na ktoru linku je im lepsie ist. Na l.c.22 a 2 na Hlavnu v ZA-Bytcici, alebo na l.c.26 na Kamennej. Je samozrejme, ze ludia z Vlcincov sli na Kamennu a ti k autobus. a zel. stanici na Hlavnu. Ide sa to prehradit a budu moct ist vsetci len do Bytcice. Holt, starostlivost o pracujucich v rannom kapitalizme vyzera tak.
Reakcia na: Valec #4052:
Presne tak. A kedze nevieme exaktne, ci to jedno je alebo nie, tak sa to vyskusa.
Vie niekto, aké číslo mal bus ZA 685AH? Predpokladám, že tento voz vlastnil DP, lebo má v evidencii 681, 684, 686, 689... a tak nepredpokladám, že 685 by mal iný dopravca. V zozname vozidiel sa už nenachádza (zrejme už vyradený) a dnes som ho videl (mám aj foto) v premávke s cestujúcimi a nemyslím, že túto linku prevádzkuje DPMŽ.
Reakcia na: Miro #4049:
Musi i nemusi. Teraz sa meria efekt, co je na spotrebu nafty vyhodnejsie. Dlhsia trasa, ale plynula cez Legionarsku, alebo kratsia, s brzdenim a rozbiehanim cez Kuzmanyho. Uvidime.
Reakcia na: Papyr #4035:
V Ziline sa najcastejsie prelozenie zberacov a jazda na reverz uplatnuje pri tom dlhom ostrovceku pred zeleznicnou stanicou, ked sa jeden smer kvoli dopravnej nehode zapcha.
Reakcia na: Papyr #4034:
Spravne. Vodic teda musi zacat brzdit prostrednym pedalom, elektrodynamickou brzdou. Ak sa niektory na kurze alebo novacik alebo po prechode z autobusu zabudne a zatlaci hned pedal lavy - cestujuci, ktori sa nedrzia, vystupuju prednym oknom....
Reakcia na: Papyr #4031:
V principe tak, ale ja by som to rozdelil na 3 sposoby:

1/ Prudovo priamo na cievku, kde na predchadzjucej liste je treba drzat -plyn- trvale pocas prechodu, aby vyhybla prepla. Na vyhybke nie je ziadna svetelna signalizacia o stave vyhybania a prepnutia list.

2/ Tzv. predkontaktom. Tiez sice prudovo pedalom jazdy, ale staci len kratky impulz na spominany predkontakt 1-2 stlpy pred vyhybkou, aby prepla, ale
- netreba ho uz potom drzat priamo v krizovatke a vodic sa moze viac venovat situacii na kricovatke
- netreba brzdit
- je este pred samotnou vyhybkou vodic informovany o jej prepnuti
- po prejdeni vyhybky sa tato automaticky vracia do predurcenej polohy
- pri prepinani do nenastaveneho smeru treba vzdy prepinat

3/ Radiom. Bolo popisane dobre. Na rozdiel od bodu 2/ sa vsak neda spoliehat na pamat aky je automaticky smer, ale treba sledovat, ake nastavenie nechal predchadzajuci vodic a az potom prepnut alebo nie.
Reakcia na: Juraj #4072:

Dnes som sa rozprával s prednostom osobnej dopravy, nevedel o presnom dátume slávnostného otvorenia zastávky Žilina-Solinky. To je záležitosť mesta, kedy to zvolá. Vlak tam zastaví podľa GVD už 12.6.2005 v nedeľu a alávnostné otvorenie zastávky by malo byť v utorok 14.6.2005. Ešte musí dať povolenie ŠDÚ, niekedy začiatkom júna. Takto som to porozumel.
Reakcia na: Juraj #4059:
vzdy lepsie ako mat na stranke (mimochodom neustale neskutocne pomalej na to, ze tam dokopy nic nie je) len nefunkcny odkaz na neexistujucu diskusiu ? ? ?
Reakcia na: zilincan #4018:
a dalsi: No a podobne je to s panmi vysokoskolakmi. Studuju na univerzite dopravu a informatiku, zbieraju rozumy o integrovanych systemoch a podobnych srandickach a ked si uz nedocitaju uplne do konca letak vyveseny na skole, nedovtipia sa, ze pri integracii cudzich kariet do uz zavedeneho systemu /rozumej studentskych kariet do systemu DPMZ/ nestaci integrujucim organizaciam vymenit si navzajom pristupove kody do cipovych kariet, ale ze tie cudzie nove karty sa musia dostat aj do zoznamu aktivnych kariet systemu DPMZ. Aby ten system pri kontrole vedel, ze aj ich cislo karty a karta je uz aj nasa karta. Aby ako oznacovac tak aj revizorska citacka si nemysleli, ze je to karta bankomatova alebo telefonna a neodmietala ju. Preto treba aspon prvy jediny krat s touto cudzou kartou prist na predajne miesto DPMZ, tam si ju system zaradi medzi -normalne- karty DPMZ /zaroven skontroluje v databaze, ci student je este studentom a ma narok aj na zlavu/ a potom to uz ficiiiiiii. Inak nie. Zial.
Reakcia na: zilincan #4018:
Aj ked toto nie je oficialna stranka DPMZ, zareagujem.

Ziaden ani stary ani novy trend pokutovania neexistuje.

Stale plati, ze napriek realnej ekonomickej cene listka cca 17 Sk stoji cestovne do 5 zastavok 10 Sk a nad 5 zastavok 12 Sk. Ludovo povedane AUTOMATICKY.

A stale bez zmeny plati, ze cestujuci, ak pozaduje zlavu -30-35% u papieroveho listka a 50% cez cipovu kartu, MUSI svoj narok na zlavu PREUKAZAT. Inak povedane, ak chcem, aby za mna tych dalsich 6 Sk dopravcovi niekto zaplatil, musim sa aj ja postarat minimalne o to, aby som narok na zlavu preukazal. Nestaci nastupit do trolejbusu a ukazat nejaku preukazku po bratovi, na ktoru som si niekde v stanku kupil zlavneny listok. Ale dolozit, ze som to ja, ze mam prislusny studentsky vek, ze ma zo skoly este nevyliali a som este studentom prislusnej skoly. Zjednodusene je to v tom, ze sa zbytocne nemusia nosit tlaciva potvrdeni o navsteve skoly, ale databaza studentov sa vymiena netom alebo -cez diskety- a studentovi sa aktualny udaj, ze je este v databaze a teda preukazuje svoj narok, nahra pri zakupeni jazd do cipovej karty. A je vsetko OK. Lenze niektorym panom studentom sa preukazovat narok na zlavu nechce, v cipovej karte udaj o navsteve skoly nahrany nemaju a potom sa strasne cuduju, ze niet toho, kto by za nich zvysnych 50% cestovneho zaplatil a revizori sa k nim chovaju ako k beznym cestujucim, ktori nemaju normalny 10 alebo 12 korunovy listok.
Reakcia na: Juraj #4072:
Teraz si mi pripomenul. Automat na Veľký diel nebude? Nemusí nutne na zastávku, môže niekde to areálu ŽU. Veď keď tak vezmeš, že denne sa tam nachádza cca 5000 potenciálnych cestujúcich.

Sorry všetkým, že už to tu vyzerá ako na chate, ale kto vie, kedy sem zas Juraj zavíta. ?
Reakcia na: Vladimír #4011:
Bol kontorlny den na stavbe a ako som kupil, tak som predal. Je mozne, ze plus-minus to kolo niekde bude. Automat na listky je uz na tuto zastavku pripraveny, len namontovat.
Reakcia na: Juraj #4065:
Pravdupovediac, novu B952ku si ešte dokážem predstaviť (hádam sa od predošlých nejak extra neodlišuje). Inak fotky stačí mejlnúť Vladovi a budú pridané, pridávať fotky do diskusného fóra sa mi zdá minimálne trochu divné. Ale viac ako fotky by ma potešili čísla vyradených busov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.