Skús konkretizovať. Problém je stále o tom, že ak zrušíš niektorú z liniek, tak ti oponenti povedia, že z bodu A do bodu B by sa potom muselo prestupovať a ako by k tomu prišli cestujúci, ktorí by nemali priame spojenie...
Ináč v princípe súhlasím, že liniek je zbytočne veľa. Ale nechce sa mi teraz myslieť, ktoré by som zrušil.
Celkom nesúhlasím. V celej Žiline nepoznám čo i len kilometer trolejbusovej trate, ktorý by som mohol označiť za zbytočný. Naopak, do žilinských podmienok je trolejbusová sieť napasovaná veľmi vhodne. Problémom je len vysoký počet trolejbusových liniek. Veľmi živo by som si vedel predstaviť žilinskú dopravu bez troch súčasných trolejbusových liniek (ich výkony samozrejme prerozdelené linkám zvyšným).
a? nerozumiem k comu sa vyjadrujete? Valec napisal, ze 17stka len lizne mesto v smere od Soliniek, ja som regoval tym, ze potom predsa z Hajika mestom pokracuje
ja si nemusim nikam sadat, mne staci prist v sobotu vecer na zastavku Cyrila a Matoda v Smere na Solinky a pozriet sa do cestovneho poriadku.. jeden spoj za hodinu.. koniec a tak idem na linku 4 , ktora vymeta cele mesto. Nic som nekonstruoval, len konstatujem hole fakty. To ako sa zakopavate vo svojej pozicii a vystrelujete hlasky o vykonstruvanych dokazoch a zavadzani(pripad Paryra) je zarazajuce a pripomina mi to vsetko, len nie diskusiu. Predstavte si, zeby som na Vas vyrukoval s podobnymi "argumentami". A uz len postreh na zaver: desim sa predstavy, ze ste niekto zodpovedny z DPMZ..
Re #3297 Jakub: Ak nepočítam domáceho (Juraj), tak sme tam boli štyria.
Re #3310 Jozef: No vidíš, tak si to poznač a budeme mať nabudúce o čom diskutovať. Alebo skús napísať p. Kováčovej, ona má predsa nastarosti grafikony, tak by ti mohla vedieť odpovedať aj na toto.
Na poslednom stretnutí s diskutujúcimi na pôde DP som mal priparavených niekoľko bodov do diskusie. Aj keď diskusia trvala 6 hodín, nie na všetky otázky mohlo byť zodpovedané.
V tomto prípade mi ide o pomenovanie zastávok, ktorých názov už nezodpovedá skutočnosti. V predchádzajúcej diskusii som už niektoré prípady spomínal.
- na Kamennej ceste je zastávka "Kamenná, Š.O.K. centrum". Táto zastávka bola pomenovaná podľa názvu obchodného domu. Tento obchodný dom odkúpila iná organizácia a terajší názov obchodného domu je "IDEA";
- dlhá ulica Mateja Bela na sídlisku Solinky sa rozdelila na dve časti a prvá časť z centra na ktorej je aj zastávka "Mateja Bela" má nový názov Mikovíniho ulica;
- dlhoročný názov zastávky "Kamenná, ZVL" podľa najnovších vydaní máp už leží na Štrkovej ulici;
- na konečnej linky 24 je názov zastávky "Priehradná", ale totožný názov zastávky, ale na inom meste, sa nachádza na L29 do Žilinskej Lehoty. Na zastávkach je vyznačený názov aj "Priehrada", ale na stránke DPMŽ sa stále vyskytuje jeden názov pre dve rôzne zastávky;
V tvojom prípade si spomínal spojenie Vlčince - Solinky, teda ak si sadneš do sedla medzi sídliskami Vlčince a Solinky pri kaplnke alebo na zastávke ŽU možeš trolejbusy počítať koľko ti prejde v špičke alebo v sedle. Všetko ostatné potom bolo len vykoštruované na dokázanie istej pravdy. Sídlisko Vlčince nie je pretiahnuté ako črevo s jednou ulicou, ale je pripojené na trolejbusovú sieť (nie trolejbusovú nitku) z troch smerov. Z toho vyplýva, že nie z každej zastávky sa môžeš dostať na všetky smery. Tvoje upresnenie, že bývaš v blízkosti zastávky Sv. Cyrila a Metoda prichádza, bohužiaľ, neskoro. Na niektoré otázky ti radšej napíšem, v prípade voľného času, na tvoj e-mail.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Ako Žilina dostala, aj takmer prišla o autobusy
http://www.zilinskyvecernik.sk/archiv/2005/zv_11/str_8.html#8/5