No na dva dni sa ani na východ neopovažuj ísť! Je tam čo objavovať aj týždeň Do toho 6.7. veľa pracovných dní neostáva, takže predsa len by to bolo lepšie až po 6.7.
Drobne som prave zacal zbierat. S tym vychodom ma to mrzi, ale na 100 % viem, ze zo Ziliny sa nan pobrat nemozem -- z "rodinnych dovodov" musim ist v stvrtok do Brna. Teoreticky by to slo pred Zilinou, ale zase kvoli inym dovodom nemozem z BA odist skor nez v piatok popoludni, a tak by mi na vychod ostali len dva dni cisteho casu. A to je malo. Ale ved do konca prazdnin este casu dost.
Dobre. Ja si už vyberiem nejaký vhodný vlak - naozaj ten Dargov vyzerá najvhodnejšie. Nič to - 55 Sk si už radšej zožeň vopred, nieže tam budeš po Žiliny na štátny sviatok pobehovať z krčmy do krčmy, aby Ti rozmenili
Ak je to pravda s tým, východom, veľmi ma to mrzí. Slovíčko "skoro" ešte evokuje minimálnu nádej, tak kiež by to nakoniec vyšlo. Ak predsa nie, nebude to tragédia, ale predsa len Žilina je už na polceste.
To by si mohol prist Dargovom (prichod 11.34), ja by som siel Tatranom (prichod 11.47) a rovno zo stanice by sme sa pobrali na ubytovnu DPMZ. 24-hodinove listky udajne predavaju aj automaty -- no, som zvedavy, kde zoberiem 55 Sk v minciach.
Bohuzial, dalej na vychod sa zo Ziliny skoro urcite nepoberiem. Snad nabuduce.
tak to bolo asi ono, aj ked sedadla si nepamatam a dalsia zvlastnost toho busu bol natiahnuty spagat nad oknami, ktory sluzil namiesto tlacidiel "Znamenie vodicovi"
Keď som ja pred siedmimi rokmi v Žiline rok zdržoval, na linke ZA-KNM jazdil jeden zvláštny kĺbový autobus, ale červený. Bolo to nejaké Volvo - strašne úzke a zaujímavé na ňom bolo, že malo sedadlo (alebo dokonca dve) aj v kĺbe.
mam jednu otazku trosku z historie ...kedysi jazdil v Ziline (cca 10 r. dozadu) taky zvlastny cerveny klbovy autobus (znacku neviem, ale vyzeral ako krizenec elektricky a ikarusu ). zazil som ho na linke ZA - KNM (to tam uz tusim ale MHD zo ZA nejazdila). vie mi niekto povedat co bol zac ten autobus?
Nuž, na toto nemám ani silu dostatočne reagovať. Hádam len toľko, že fakt, že takáto diskusia je prospešná pre "profesionálne nezaťažených" je nespochybniteľný. Ešte viac však hreje vedomie, ak ju ako prínosnú považujú aj "tí druhí". Veď cieľ bol hádam vždy spoločný - lepšia mestská doprava a s ňou aj podpora laického obyvateľstva, snahy o ekologizáciu našich miest atď.
Re #268 galiyosha: Podľa mojich informácií, sú diskusia na iMHD i samotné stránky veľmi dobre známe v prostredí dopravcov všetkých miest, ktoré iMHD zastrešuje. Rozdiel spočíva ale v prístupe, počnúc aktívnou spoluprácou cez tichú podporu a povedzme aspoň hladké získavanie informácií, končiac cieľavedomým blokovaním akýchkoľvek informácií a vylúčením spolupráce. Konkrétne podniky nech si dosadí každý podľa svojich vedomostí sám.
Na 6. júl sa už teším jak malé decko na Vianoce Na sto percent prídem už deň vopred a po prvý raz využijem celých 24 hodín platnosti TCL. Na východ sa "východniarska tlupa" zberá v utorok 6.7. s R 611 Považan s odchodom zo Žiliny o 18:40. Preto sa do Žiliny dostavím tak, aby som si mohol TCL vypísať na maximálne využitie, t.j. od 5.7. 12:30.
V tejto súvislosti ma už napadá len jedna vec - dá sa v Žiline kúpiť 24h TCL aj v deň pracovného pokoja? (5.7.)
Ked vsetko pojde dobre, pridem 6.7. rano vlakom z Prahy, asi tym o 8.34 ci kolko to ma prichod. Ked nepojde vsetko dobre, nepridem vobec a pojdem rovno do Presova.
Keď iMHD začínalo, tak nám jeden zamestnanec z oddelenia informatiky a koordinácie dopravy napísal asi dva príspevky, nejaké informácie o výluke, no potom mu vraj niekto nadriadený zakázal v tom pokračovať ak sa dobre pamätám. DPB sa niekedy proste tvári ako niečo medzi mafiou a SISkou.
Ani nevies, ako Ziline zavidim ochotu zodpovednych vobec diskutovat a osvetlovat svoje kroky na Internete. Nechcem sem zbytocne pliest Bratislavu, ale tam je nieco podobne nemyslitelne. Neviem, ako to bolo v minulosti -- k dopravnym webom som sa dostal az pomerne neskoro -- ale v sucasnosti nebadat zo strany DPB elementarnu snahu svoje kroky verejnosti nejako zdovodnovat, pojem diskusia sa stal skoro nadavkou. Ja by som napriklad velmi rad pochopil, preco su moje nazory nerealizovatelne, laicke a naivne (a nepochybujem, ze v mnohom take skutocne su) -- ked mi to vsak nikto nevysvetli, nemam ich na zaklade coho zmenit. Nech sa potom predstavitelia DPB necuduju, ze verejnost ma castokrat rozne teorie o ich skutocnej motivacii... Kazdopadne, v tomto smere pred Zilinou skladam pomyselny klobuk.
Hm, zbytocne sa tu stazujem. Snad len tolko, ze sa tesim 6. jula do Ziliny. Ked sme pri tom: kto vsetko ide uz den vopred (zatial sa ozval len Vladimir) a kto planuje prist az v utorok?
Presny interval ti teraz /16.25h/ neviem presne povedat. Princip vsak viem. Pocet spojov za den na jednotlivych zastavkach /hlavne na VL, SO a ZST/ v starom a novom grafikone by mal byt /+-/ rovnaky.
Vies co, ta diskusia je podla mna aj tak dobra. Vobec nie je zbytocna. /Samozrejme okrem niektorych ludi, ktori si myslia, ze sedia velmi, velmi, velmi vysoko.../
Mnohe nazory sa pri trpezlivom, niekedy mnohorocnom omielani predsa len dostanu na urodnu podu. Vies ako mne chybalo /aj ked viem, ze z toho mnoho rokov internet a sieskusia na nom neexistovali/ moralne posilnenie v dobe, ked som bol ako sam vojak v poli? Ani tych dobrych uprimnych chalanov z diskusie som v tazkych chvilach necitil za sebou... Skola robila mrtveho chrobaka, namiesto raznej podpory, ze to je vlastne pre nu, vypisovali listy o posilneni l.c.28. Odporcovia volali proti mne na "odborne" komisie uradnikov z projektovych ustavov kultury vzdy v takom pocte, aby ma prehlasovali. Neozval sa ani jeden chalanisko z Vlcincov ci Soliniek /uz nehovorim o poslancoch a novinarskych pisalkoch/, ktori by sice aj pokritizovali, ale svojou diskusiou s casto sice laickymi ci dokonca naivnymi nazormi veci pomohli. Casto svojim diplomantom tvrdim: doneste mi na najblizsie sedenie k veci /teme/ 20 nazorov. Takmer urcite sa 19 z nich ukaze ako hlupost, ale profesionalne nezatazeni mladi ludia tu 20-tu vec mozu vymysliet sice sokujucu, ale po ucesani perfektnu!
Preto tieto diskusie pokladam za fantasticke, mimoriadne uzitocne. Ked uz len pre ine nie, tak ze sa niektory nadsenec dostane na tu spravnu skolu, dokonca sa mu ju podari skoncit, a dokonca v tej doprave zacne robit, a dokonca nieco zo svojich snov ci zdravych napadov moze doviest az do skutocnej realizacie.
Preto su tieto diskusie fantasticke!!! Stale je sanca! Vzdat sa uz na zaciatku, v mladosti, dokaze 99 999 zo 100tisic.
No to mi je jasné. Ja som len nechcel vypisovať všetky linky, tak som zi zobral porovnanie L5 za všetky...
Re #263 Juraj: Ak chceš trochu rozprúdiť diskusiu, tak sa budem pýtať (mimochodom, už asi tretíkrát ): Aké budú nové intervaly liniek č. 1, 3, 4, 5, 6, 7, 15 a 16 od 6.7.? Lebo pokiaľ mi je známe, doprava napr. na L4 a 5 mala byť redukovaná a intervaly na L7/17, keď bola o nich naposledy reč, ešte neboli definitívne stanovené.
Re #264 Andy: Hej, staré dobré ba.imhd.sk --> ktorá značka busov je najlepšia, má alebo nemá sa meniť rozchod, návrhy linkového vedenia električiek, kvalita trolejového vedenia a koľajových tratí, fiškálna decentralizácia, letisko, hádky m@rtin vs. J vs. S499.1023.... poznáme
... to je krasne spojenie: ak je nieco v skutocnosti tak, ako si to vsetci predstavuju vo sne... Dakujem!!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr