Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
AKTUÁLNE: Zaseknutému trolejbusu na turbo-okružnej križovatke museli prísť na pomoc pracovníci DPMŽ

https://www.zilinak.sk/clanky/25862/zaseknutemu-trolejbusu-na-turbo-okruznej-krizovatke-museli-prist-na-pomoc-pracovnici-dpmz

"Trolejbus, ktorý ostal stáť uprostred kruhového objazdu, sa mal podľa svedkov dostať do nesprávneho jazdného pruhu."

Vodiči trolejbusov neboli poučení, ktorým pruhom majú jazdiť?
Reakcia na: Mongolec #23434:
V tej poslednej vete Ťa trochu poopravím. RG, ktoré je dodávateľom palubákov pre DPMŽ, ponúka zobrazovanie/výpočet odchýlky od CP dvojakým spôsobom:
a., aktualizáciou pri každom odchode zo zastávky
b., aktualizáciou v určenom časovom intervale na základe pomeru prejdenej dráhy a priradenej jazdnej doby v úseku
Možnosť b teda umožňuje postupne zobrazovať narastanie meškania aj vtedy, ak vozidlo dlho stojí v kolóne medzi zastávkami.

Čo som si ale všimol na palubákoch, odchýlka sa zobrazuje podľa metódy a. Zrejme tento výpočet bude prenášaný aj na zastávkové tabule.
Reakcia na: Maykl #23432:
Odchody sú zobrazované obdobne, ako na virtuálnych tabuliach. Teda, keď svieti odchod v čase hh:mm, je to údaj z CP a spoj ešte nevyšiel na trasu a keď v minútach, tak je to online. Samozrejme, ak vozidlo zostane stáť desať minút v kolóne medzi zastávkami, tak na tabuli bude stále rovnaký údaj, ale to je pochopiteľné.
Reakcia na: Maykl #23432:
Videl som aj obojstranne, fajn pohlad na tie zastavky, myslim vsetky, dobre to vyzera. Blizime sa k 21.storociu.
Chválim nové infopanely - to sme sa ich načakali. Ale nedá mi aj vytknúť, že nie sú obojstranné. Na niektorých zastávkach sú umiestnené veľmi nešťastne (ako vyšli trolejové stĺpy). Veď ľudia prichádzajú na zastávky väčšinou z oboch strán.... Dokonca aj na spoj čakajú kade-tade.
Neviete či zobrazujú reálne odchody podľa aktuálnej polohy vozidla, alebo odchody podľa cestovného poriadku?
Nový informačný displej na zastávke Železničná stanica
Včera som bol nachvíľu v Žiline a bol som milo prekvapený z nového formátu špeciálnych cieľov.
Hlavne v centre mesta som už nevidel autobusové linky so scrollovaním "HURBANOVA - KONEČNÁ ZASTÁVKA". Ale pekne v dvoch riadkoch napísané "Hurbanova Konečná zastávka", s tým, že spodný riadok je inverzne. 👍
Reakcia na: Mittwoch #23427:
Obzvlášť Facebook sa zmenil v posledných rokoch na veľmi toxickú sociálnu sieť.
Reakcia na: Mongolec #23425:
Je uplne jedno, co sa postuje. Vzdy sa najde tlupa dobrakov, co budu vzdy a vsetko kritizovat a hejtovat. Citat tie "mudre " komentare je vyslovena strata casu. Ti nebudu s nicim spokojni.
Reakcia na: Mongolec #23425:
Čo očakávať od mesta, v ktorom skoro každý nenávidí Maďarov, hoci väčšina z nich živého Maďara videla maximálne v zime na svahu.
Dopravný podnik dávnejšie zaviedol možnosť zobrazenia virtuálnych elektronických tabúľ cez internet. Po 2 alebo 3 rokoch sa s nimi rozhodol verejne pochváliť, na čo sa absurdne strhla spŕška kritiky. Viď. Facebook Žilinak. https://www.facebook.com/zilinak
Reakcia na: Dispecer #23419:
Ospravedlňujem sa, nevšimol som si ju.
Prikladám pár obrázkov z víkendu 1. a 2. Júla 2023 kde fungovala kyvadlová doprava na Trnovské Po-hody. Oba dni bol vypravený a-bus #62 ktorý je cez pracovné dni stálica z L24. Ako je vidieť aj na fotografiách. Nastavený bol iba cieľ. Číslo linky nebolo žiadne. Preto fungoval iba predný a bočný transparent. Vnútorný transparent nezobrazoval žiadne zastávky. Rovnako sa autobus nezobrazoval ani na mape na smart.ziline. V sobotu bolo v poobedných hodinách využitý minimálne čomu pomohlo aj nie úplne priaznivé počasie. Rovnako (čo je zrejmé aj z CP) odchody z Trnového často korelovali s odchodom pravidelného spoja čo malému využitiu taktiež “pomohlo”. Smerom z mesta bol podobný problém a to že pravidelné spoje šli niekoľko minút pre posilovým. A teda nakoniec posilu využívali iba tí čo nemajú predplatné lístky alebo prepravu zadarmo. Fotografie s mokrou cestou sú z 1. Júla. Tá so suchou je z 2. Júla.
Reakcia na: Mongolec #23420:
Cestujúci by to zneužili!!!
Reakcia na: Mongolec #23420:
Tá zmena však znamená mať (viac) revízorov. 😉
Reakcia na: Miro #23417:
Zmena by nemusela byť taká nákladná, keby do 2. a 3. dverí nekupovali terminály, ale na začiatok by do nich pustili bez potreby evidencie cestujúcich s predplatným lístkom a nárokom na bezplatnú dopravu. Do toho ešte zaviesť mobilnú aplikáciu, ktorou by sa cestujúci obslúžil sám a vodič by sa zaoberal iba príležitostnými cestujúcimi.
Reakcia na: Miro #23417:
Akurát, prečo to je v žilinskej sekcii, keď martinskú máme? 🤔
https://imhd.sk/mt/
Reakcia na: Miro #23417:
Zrýchlenie obehu autobusov a tým zníženie prevádzkových nákladov zjavne "zabudli" zarátať na opačnej strane rovnice.
Nastupovať všetkými dverami do autobusu je drahé. V Martine cestujúcim zatiaľ otvoria iba predné

Čítajte viac: https://myturiec.sme.sk/c/23189639/nastupovat-vsetkymi-dverami-do-autobusu-je-drahe-v-martine-cestujucim-zatial-otvoria-iba-predne.html

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.