Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miro #2314:

To by ti tak vyhovovalo ta L22 rovno od domu do Bytcice. Tento Citybus ev.c. 10 premáva na trase Brodno - Bytcica a pravdepodobne sa tam chodievaju vodici cez prestavku najest.
Jedna technická: na WAPe sa nedajú zobraziť Posledné odchody. Zadám linku, potvrdím a vyhodí mi, že formát súboru neznámy.
Ešte ma napadlo k (ne)prestupnej tarife: Neprestupná tarifa v Žiline najviac postihuje tých, ktorí potrebujú cestovať do/z okrajových mestských častí, kde jazdí jedna autobusová linka a nemajú to šťastie, že cieľ ich cesty je v dosahu tejto linky. Neviem, koľko ich je, ale asi nebude zanedbateľné percento ľudí, ktorí napr. bývajú v Pov. Chlmci, Brodne, Budatíne, Zádubní, Zástraní, Bánovej, Bytčici a pod. a pracujú v západnej časti mesta (Celulózka, Rosinky, chemická). Týmto ľuďom by malo "členstvo" ich obce v meste prinášať o.i. aj to, že by mali mať lepšie cestovanie s MHD, než keby k nim jazdila SAD. Toto by im priniesla práve prestupná tarifa. A ak nie prestupná tarifa, tak by bola oprávnená ich požiadavka, aby autobusové linky robili okruh po meste, napr. aby L21, L22, L27, L30 išli smerom na Celulózku, obišli Vlčince a Solinky...
Reakcia na: Miro #2313:
Asi si vystihol podstatu 'problému'... ?
Dnes ráno som videl u nás pri nakladacích koľajach Citybus, asi to bol č.10 a na displeji mal 22-Bytčica. Že by niektoré spoje jazdili okolo mňa, či náhodou nechcem ísť do Bytčice k zubárke? Ale veď dnes je nedeľa ?
Reakcia na: mimi #2310:
Mne to pripadá, ako keby už mali zarobené a len potrebujú ešte koncom roka zvýšiť náklady - viď reklamy na kĺbových karosách, ktoré väčšinou stoja v garáži
Reakcia na: Jozef #2311:
Tak za tie štyri zostávajúce dni možno ešte odvezie aj o niekoľko ľudí viac ? možno sa tiež pôjdem odviezť ?
V nedelu predvianočná NAY-linka s odchodom o 14 hod. viezla od OD az dvoch cestujucich. Na Karose ev.c. 34 bol vsak uz vpredu vyrazny napis o preprave k elektrodomu NAY.
Reakcia na: Jozef #2309:
Nechapem strategiu velkych obchodnych retazcov. vynakladaju na reklamu obrovske sumy, ale efekt je nulovy.Ked raz na Vianoce byva najviac ludi a chcem ludom ponuknut mimoriadne linky;tak ho to musim v koordinacii s prepravcom oznamit aj prepravca ma povinost na zastavkach lade ta linka ide dat aj ked len docasny cestovny poriadok.U nas to iste v tychto dnoch je z tesco busmi aj ked zaujem o mimoriadne vianocne spoje by bol, informovanost je nulova! Darmo pre nasich predajcov plati prislovie: Nakup, zaplat a vypadni zas sa vrat s plnou penazenkou.
Reakcia na: Miro #2308:

Tak teda môžeme konštatovať, že spoločnosti elektrodomu NAY nezáleží na finančných prostriedkoch, ktoré zaplatila za autobus a vlastne ani na zákazníkoch. Je však dobré, že autobus bol objednaný v DPMŽ.
Reakcia na: Jozef #2307:
Ani na www.nay.sk som nič nenašiel ?
Reakcia na: Miro #2306:

Vystihol si to najlepšie. Nikto nič nevie o nejakej linke, autobus je obyčajná Karosa a ten malý nápis nikomu nič nehovorí. A keď sa to cestujúca verejnosť dozvie, bude už po Vianociach. Preprava stojí nemalé peniaze a spoločnosť NAY mohla dať aspoň pznamy do Žilinského večerníka, Žilinských novín, prípadne do ich vianočného reklamného letáčika (ten tiež nemám).
Reakcia na: zoZa #2305:
On ten autobus nie je ani nijako zvlášť označený, ak je to ten, ktorý som videl ? vyzerá ako každá iná Karosa DPMŽ a na mieste linkového čísla má veľký nápis PREPRAVA ZDARMA a nejaký menší nápis, ktorý som ani neprečítal ? takže človek ani poriadne nevidí, kam to ide, takže nastúpi len vtedy, ak sa chce odviezť zadarmo a je mu jedno kam ? včera som ho videl odchádzať z Hálkovej s asi pätnástimi ľuďmi na palube a fakt som nevedel, kam vlastne ide a dnes som ho videl na ul. Vysokoškolákov takmer prázdny
inac vcera, v piatok nesli dve strorky, jedna , co ide 14:13 a druha 14:25, obidve z Fatranskej, takze na zastavkach sa tvoril kazdu minutu vecsi a vecsi dav nespokojnych cestujucich...., potom niektori, ktori mali odvahu , alebo sa ponahlali do mesta, tak sa natlacili do L6 a potom aj do L7, ktore trocha meskali pre dlhe nastupovanie cestujucich, ktorym sa akoby zazrakom podarilo natlacit dovnutra ☺ , hlavna vec, ze premavala Nay linka prazdna....
Reakcia na: Jozef #2303:
to asi nebol dobry napad zaviest tu nay linku..., viezol som sa v nej v piatok sam, ale postupne nebral vodic asi styroch ludi...ked siel smerom na Halkovu..
ale je pravda, ze tou linkou vlastne nikto nechodi, kym sa o tom ludia dozvedia, ze taka linka vobec premava, tak uz bude po Vianociach ☺
Ako uz bolo oznamene, opat premava az do 23.12.2004 predvianočná NAY-linka. Dnes pred desiatou hodinou na Ul. Vysokoškolákov smerom k OD sa viezol len jeden mládenec a pred 15 hodinou tiež na tej istej zastávke v autobuse nebol nikto! Predvianočná linka nebola nikde medializovaná, nikto o nevie (len my), obchodny dom je dostupny MHD a smerovanie linky nevyhovuje mimomestskym navstevnikom. Autobus je z DPMZ.
Reakcia na: Miro #2300:
Je to tak preto, lebo ked ides z Horok (teda z uzemia mimo mesta), vchadzas na Hajik a teda do obce. Kdezto na Vlcince alebo Solinky vchadzas vzdy len z mesta, nikdy nie z uzemia mimo.
BTW mas pravdu, ze ta tabula by mohla byt az za krizovatkou, lebo aj tak je od tej krizovatky az po tabulu Zilina-Zavodie max. rychlost 60 km/h.
Cafte, nevie niekto ako robia ti vodici, ktori robia na smeny?
kolko dni robia, kolko maju volno
Reakcia na: Vladimír #2298:
Pochopil som, ale úspornejšie riešenie by bolo dať značku konca Žiliny až za tú križovatku - ušetrili by sa dve tabule a aj tak tam nie je vhodné ísť rýchlejšie. Mimochodom, tabuľa za križovatkou hlása, že vchádzame do časti Žilina - Hájik, ale keď zbehneme do mesta druhou stranou, už sa nedozvieme, že miestnu časť Hájik opúšťame. Okrem toho si myslím, že Hájik nie je miestnou časťou v tom zmysle, ako napr. Brodno, je to len sídlisko. To by potom mali mať samostatné označenie aj Solinky, Vlčince, prípadne aj Hliny.
Doprava do KIA môže byť v princípe zabezpečená niekoľkými spôsobmi:
a) individuálna doprava - autá, motocykle, bicykle (ozaj, myslel niekto pri projektovaní ciest ku KIA na cyklistov?)
b) hromadná doprava - vlak, autobus SAD, autobus alebo trolejbus MHD
Najlepšia je vždy previazaná kombinácia všetkých možností. Bohužiaľ, napriek proklamáciám o budovaní integrovaného dopravného systému v regióne Žiliny to zatiaľ vyzerá, že každý sa hrá na vlastnom piesočku a nevidno žiadnu skutočnú spoluprácu. Prečo si rajecká železnica, resp. ŽRIDS a SAD Žilina konkurujú, hoci v oboch má zrejme veľké slovo jeden a ten istý človek?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.