Sústavné výpadky elektrickej energie,poruchy na trakčnom vedení,dopravné nehody,žiaľ,robia v poslednej dobe,žilinskú trolejbusovú dopravu,nespoľahlivou.
Vymenené označovače som si všimol už aj v kĺbovom Citelise. Pri každých dverách je ale iba jeden kus a keďže pri druhých a tretích je ten žltý, tak BČK sa dá označiť len úplne vpredu alebo vzadu. Dosť nepraktické. Snáď je to len dočasný stav.
Iná farba je pravdepodobne pre lepšie rozlíšenie označovačov s terminálom a bez neho. Cestujúci takto hneď bude vedieť, v ktorom môže použiť platobnú kartu.
Túto súťaž mám preštudovanú už dávno, týchto vozidiel sa ale modernizácia odbavovacieho zariadenia netýka.
Napriek tomu sa v týchto vozidlách objavujú spomínané žlté polofunkčné (pozor, nie polyfunkčné) označovače.
Všetky tbus aj abus solaris (okrem piatich starších autobusov solaris), hybridov majú označovače kompatibilné so súťaženým novým systémom, preto je zvláštne, že sa v nich ‘nové’ označovače objavujú..
Zdravím, len jednu otázočku pre administrátora:
Po zmene imidžu stránky imhd.sk zmizla pri schémach liniek MHD možnosť stiahnuť celú mapu vo vysokom rozlíšení. Týka sa to
dokumentov vo formáte jpg, bmp, pgn a pod.
Nepočíta sa s obnovením tejto možnosti?
Prípadne ako sa dajú takéto schémy stiahnuť?
Ďakujem a ostávam s pozdravom
Ja som narážal na nesúlad medzi dvomi deklarovanými heslami: "prestup bez ďalších poplatkov" a súčasne "možnosť prestupu za zvýhodnenú cenu". Jedno vylučuje druhé, oboje platiť nemôžu. Takže jedno z toho je nepravda.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mongolec