Reakcia na: TB94 #22896:
Ja by som to tak optimisticky nevidel.L26 - je pre parciál ako stvorená (po dobudovaní trate v centre). Pod trolejom Závodská - Košická.
L21 - druhá najvhodnejšia (po dobudovaní trate v centre). Pod trolejom úsek Žitná - Hurbanova.
To by mohlo fungovať.
L30 - nasledujúci kandidát. Trolej Žel. stanica - Vysokoškolákov.
Tieto linky mi prídu ako najvhodnejšie podľa pomeru dĺžky trasy mimo trolejového vedenia.
Pri L22 som skeptik. Jedine ak by bol zatrolejovaný úsek do Bytčice (ako sa dávnejšie plánovalo pre L2 - TBUS). Prípadne zatrolejovaný úsek aspoň čiastočne. Potom by to bolo super zároveň aj s L20.
L27 - iba po dobudovaní trate na Hájik. Poradia Hájik - Hurbanova. Trolej Stodolova - Kvačalova a Hálkova - Hurbanova (iba v smere z Háika). Do Zástrania do toho kopca je to pre mňa nezmysel.
L29 - je pre mňa najrozumnejšie riešiť eBUSom keďže sa bude môcť nabíjať pri Polícií.
Rovnako eBUS na špikové poradia ostávajúcich liniek.
L31 - nemá v princípe trasu pod trolejom ak zanedbáme (Hurbanova - Žel. st.)
L24 - bez šance. Trolej Hurbanova - Košická. V Trnovskom teréne to však pre parciál nevidím.
L67 - bez komentáru. Tam to budú testovať. Snáď to bude úspešné. Pri najhoršom sa vrátia k nafte.
Zhrnutie (ak budú vybudované všetky plánované trolejové trasy):
Áno: L20*, L21, L22*, L26, L30, L67
Nie: L24, L27, L29, L31
(*) - trolej aj do Bytčice
Toľko môj subjektívny pohľad. Budem rád ak dá niekto konštruktívnu kritiku.
Bmpeer