Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prosím doplniť L67 do cestovných poriadkov. Vďaka!
Linka číslo 67 premáva od 01.04.2016, no v CP nie je. Napriek tomu, že ide o sezónnu linku, by mala byť zverejnená v CP celoročne. Som rád, že DPMŽ pristúpil k obnove vozového parku trolejbusov, ktoré sa rozpadávajú za jazdy. Pevne verím, že obnova nastane aj v autobusovej vozovni. ?
Reakcia na: Maykl #22258:
K poslednej otázke: Nie. (Teda, ja som zatiaľ pri všetkých súťažiach v SR, ktoré som sledoval nič také nezaregistroval. Škodovka sa obvykle ponúkla vždy s karosériou z Libcháv.)
Reakcia na: Mongolec #22254:
Aj s opciou je teda možné, že získame 18 klbákov a 9 sólo trolejbusov. Tým by sa dali vyradiť všetky klbáky 15 Tr/TrM aj štandardné vozidlá 14 Tr.
Očakáva sa teda dlhodobo podobné nasadzovanie trolejbusov ako v súčasnosti? Kĺbové vozidlá na L3 počas špičky (sólo celodenné poradia) a nepravidelnosť na L6/L7/L16?

V súťaži nevidím preferenciu 4 a 5 dverových trolejbusov, to je plus. Snáď sa okrem Škody/SOR zúčastní súťaže aj Solaris. Len tak pre zaujímavosť, stalo sa už niekedy, že Škoda v jednej súťaži ponúkla karosériu SOR aj Irisbus?
Reakcia na: Dispecer #22256:
Na margo obnovy vozidlového parku, aj na základe odkazu, ktorý si uviedol:


1. Názov projektu "Nízkopodlažné, ekologické (hybridné) autobusy - obstaranie"
"Zakúpením 31 ks 12-metrových hybridných vozidiel sa predpokladá..."

Podľa neskoršie zverejneného materiálu na enviroportáli (Regionálna integrovaná územná stratégia Žilinského kraja) má ísť iba o 15 hybridných autobusov, zvyšok majú byť dieslové (14) a elektrické (2).


2. Názov projektu "Nízkopodlažné a energeticky úsporné trolejbusy a trolejbusy s pomocným pohonom pre Žilinu"

Nech čítam zverejnené súťažné podklady koľko chcem, žiadnu zmienku o pomocnom pohone, či už prostredníctvom dieselagregátu alebo batérií, tam nevidím. A to ide až o 27 vozidiel (vrátane opčných - za rovnakých podmienok).

http://www.dpmz.sk/userfiles/Sutaze/2016/N%C3%A1kup%20trolejbusov-S%C3%BA%C5%A5a%C5%BEn%C3%A9%20podklady.pdf
Reakcia na: CX34 #22255:
Mám taký dojem, že nemusí...

Viac info o OP Integrovaná infraštruktúra 2014 - 2020:
http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=169044
Reakcia na: Mongolec #22254:
Takže tento raz eurofondy. Nemala by s tým súvisieť aj výstavba, prípadne obnova nejakej trolejbusovej trate?
Diskusia je na tejto stránke už asi rok v útlme, tak nasledujúci odkaz, dúfam, prinesie aspoň malé oživenie. Ide o plánovaný nákup 12 kĺbových a 3 štandardných trolejbusov s možnou opciou 6+6 ks.

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:103386-2016:TEXT:SK:HTML&src=0
Zdravím, chcela by som Vás veľmi pekne poprosiť, ak sa tu nachádza nejaký vodič/vodička MHD.. Mohli by ste mi prosím vyplniť dva dotazníky? Je to na diplomovú prácu a veľmi mi pomôžete. Veľmi pekne ďakujem za ochotu 🙂

Prvý dotazník: http://www.survio.com/survey/d/C9J4N3K8K4X1C8J4L
Druhý dotazník: http://www.survio.com/survey/d/S2D7H2M6A3C6T1C2F
karosa c.11 s novou CVR na dochodkovu spolocnost Stabilita
Chcelo by to už konečne nahradiť staré označovače cestovných lístkov, pretože označiť si v nich jazdu z čipovej karty začína byť pomaly nadľudský výkon (odsledované nielen na mojej ČK a nielen v jednom trolejbuse...).
Reakcia na: URBINO #22247:
Je aj foto? (Dá sa vložiť i do príspevku. ? )
kvalita SORiek,alebo vandalizmus? Klbak 252 dopraskany strop pri tretich dverách,klbak 257 dopraskany strop za klbom.
Reakcia na: Bucci #22244:
Určite nemôže.

Výcuc z prepravného poriadku:
"Forma preukazovania poskytnutej zľavy vo vozidle MHD:

Žiaci, študenti od dovŕšeného 15.roku veku do dňa dovŕšenia 26. roku veku:
Použitie zľavneného jednorazového cestovného lístka:
- platnou čipovou kartou vydanou DPMŽ. Čipová karta je platná na MHD pokiaľ v čipe karty bola obnovená zľava na príslušný školský rok – najneskôr do 30.9.,
- platnou bezkontaktnou čipovou kartou International Student Identity Card (ISIC), vydanou príslušnou strednou alebo vysokou školou zriadenou podľa zákona č.131/2002 Z. z. o vysokých školách v znení ďalších predpisov, zapojenou v systéme EMBASE, s logom EMCARD.
Na preukázanie nároku na zľavu pri použití bezkontaktnej čipovej karty typu MIFARE classic sa primárne akceptuje elektronický zápis nároku na zľavu na príslušný školský/akademický rok, zapísaný v čipe karty.
V prípade, že sa jedná o iný druh karty ako MIFARE classic, karta je platná iba v prípade, pokiaľ je na nej vytlačené logo EMCARD a predtlačou alebo hologramom vyznačená platnosť na príslušný školský/akademický rok,
- platnou čipovou kartou, vydanou zmluvným partnerom DPMŽ (v súčasnosti SAD Žilina a.s.). Karta je platná na MHD, pokiaľ na karte bola samolepkou vyznačená platnosť na príslušný školský rok – najneskôr do 30.9."
Reakcia na: Bucci #22244:
Povedal by som, že nie, keďže tarifa definuje študenta na základe zákona 131/2002 Z. z.
Zdravím, mám otázku. Môže študent z Poľska (23 rokov), študujúci v Poľsku, cestovať na zľavnené lístky s ich študentským preukazom (nemá ISIC, ale ich vlastnú kartu)? Ďakujem za odpoveď.
Reakcia na: Majo #22242:
Ahaa, tak ďakujem za vysvetlenie. Som sa zľakla, že sa Vám nechcelo alebo že Vám nič nové nenapadlo. ?
Reakcia na: etelka #22241:
Nie, administrátora zaujíma, či bude mať samotné zavedenie bezplatnej prepravy (1. 12. 2015) vplyv na priebeh hlasovania, tak ju nechal 2 mesiace.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement