Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jozef #1989:
Hej, siet vyzera hrozivo. Ale tak vyzera kazda siet cudzieho mesta 😉
A je malo miest kadial by MHD nemusela premavat.

Re #1990 Jozef: Jasne, treba to brat do uvahy, ale vies, v PO vsetky dedinske linky idu Hlavnou ulicou a po "radialach", kde je doprava zabezpecena. A pripadne ich nahle zrusenie by si nevyzadovalo zriadenie novej linky, ale maximalne mierne posilnenie niektorych liniek.

Preto si myslim, ze v Ziline by sa s tym poctom liniek dalo nieco robit, lebo Zilina ma povedzme ze lepsiu strukturu ako PO.

Re #1992 Miro: V tom je ten problem. Co je lepsie, ci menej liniek s milionom poznamok, alebo zopar ucelovych liniek navyse. A hlavne pre koho je co lepsie. Pre dopravakoch mozno menej liniek, pre nevsimajucich cestujucich radsej ziadne poznamky. 😉

Btw, gratulujem zilinskemu foru k 2000-emu prispevku ?
Reakcia na: Jozef #2003:
Bijete sa o čísla, ako malé deti ? ? ? ? ?
Ja som si všimol, že sme prekročili dvojtisícovku, až keď na to upozornil zoZa.
Ale debata je teraz živá, to sa mi páči. Len keby sa ozval Juraj, neviete niekto, čo je s ním? Určite by si z tohto fóra mohol zobrať mnoho dobrých námetov.
Reakcia na: Jozef #2005:
no , a aj tak mi to nevyslo, par sekund co urobi..., zase som nic dobre nevycihal ?
Reakcia na: zoZa #2001:

Ty si nás potichu sledoval, aby si vychytil tú 2000-ovku.
Reakcia na: Miro #2002:
Trolej na Športovú prichádza do úvahy asi až po výstavbe Lidla a kruhového objazdu pri Slovene. Zdá sa, že Lidl sa tiež neponáhľa.
Už som to tu spomenul, že mne by sa tiež pozdávala konečná u Lidla na parkovisku, podobne ako je u Carrefouru.
Reakcia na: Miro #1999:

Ten príspevok č. 2000 som mal nachystaný (aby mi číslo neušlo) a je tak trošku mimo preberanej problematiky.
V tom Strážove je dosť úzke, okrem toho pri vstupe do mesta na pravej strane sú rodinné domy a aj tie potrebujú prístup. Neviem kade ešte pôjde cyklistická trasa. A to prechádzanie cez cesto napr. na Kragujevskej si neviem predstaviť. Je to živá ulica, cez ktorú sa musí aj prechádzať.
Súhlasím s tým, že Kórejcom bola sľúbená štvorprúdovka až po fabriku, ale na druhej strane si treba uvedomiť, že v tomto úseku ide cesta vo vnútri mesta.
Reakcia na: Jozef #1998:
Tipujem, že najskôr bude Bánová, tam totiž stačí len natiahnuť trolej, Bytčica je viazaná na výstavbu južného privádzača a pre Športovú treba prehĺbiť podjazd pod železnicou, čo tiež nebude maličkosť.
Reakcia na: Jozef #2000:
2000-ka je tvoja, ale ostala mi aspom 2001-tka, dufam ?
Chcel by som vedieť, že podľa čoho vyberajú autobusy na veľkoplošné nálepky, keď sú napr. nalepené na záložných vozidlách. A to nielen v Žiline, ale aj v iných mestách. Takto reklama predsa neplní svoj účel. Napr. Eurotel má reklamu asi na 10-tich autobusoch a ledva som dnes našiel jeden, ktorý som mohol odfotiť.
Reakcia na: Jozef #1996:
Neviem, kde tam tie protihlukové opatrenia a chodníky pre cyklistov a chodcov chcú umiestniť. Okrem toho ten cyklista a chodec sa tiež občas potrebujú dostať na druhú stranu. Napríklad keď vystúpi z autobusu a býva na opačnej strane cesty.

Celé je to podľa mňa o tom, že Kórejcom bola sľúbená štvorprúdovka až po fabriku a najlacnejším riešením je rozšírenie cesty cez Strážov. V tejto súvislosti ma zaujal uvádzaný termín výstavby 01/2006-12/2007 ❓
Reakcia na: Miro #1997:

Takto by to išlo, že Tr linka z Bytčice by prišla na otočku na budúcu Športovú, prípadne (veľmi vzdialená budúcnosť) aj do Chlmca. Autobusové linky by sa presmerovali. Nezabudni, ža vo výhľade je aj Bánová. Je to pomerne krátky úsek.
Reakcia na: Jozef #1993:
Uvidíme, kedy sa vlastne trolej dostane do Bytčice, vzhľadom na to, že stavba južného privádzača je odložená na neurčito, ako si tu sám raz spomínal. Možno že budeme mať skôr zatrolejované niečo iné, napr. Pov. Chlmec ❓ alebo otočku na Športovej. Potom by mohla L2 jazdiť z Bytčice do Pov. Chlmca, alebo na Športovú a ja by som mal priame spojenie trolejbusom do Bytčice k zubárke ? . V každom prípade by som po zatrolejovaní Bytčice L22 v tejto časti zrušil. Po zatrolejovaní Pov. Chlmca by potom bolo možné presmerovať L21 do Brodna a L22 zrušiť úplne.
Trúfne si niekto odhadnúť, o akej vzdialenej budúcnosti to tu vlastne snívame?
Reakcia na: Miro #1995:

SSC píše ohľadom privádzača zo Strážova "blízkosti rodinných domov budú v rámci stavby riešené i protihlukové opatrenia, ako i cyklistické pásy a chodníky čím bude zabezpečená bezpečnosť obyvateľov danej lokality". Myslím si teda, že ohľadom zastávok nemusíme mať obavy. Keď to bude riešené tak úboho, nemalo by sa volať tak honosne "diaľničný privádzač".
Reakcia na: Miloš #1982:
Je to bohužiaľ tak, čím novšie úseky, tým horšie riešené. Vezmime si napríklad obchvat okolo mesta. V najstaršej časti od estakády cez Rondel, Mostnú, Nemocničnú sú všetky kríženia prísne mimoúrovňové a aj chodci tu majú nadchody alebo podchody. Nová časť popri Váhu je síce pre autá vyriešená celkom dobre, má dokonca stredný deliaci zelený pás, kazia to však priechody pre chodcov. Pritom mi pripadajú byť zbytočné, jeden ide od vykládkových koľají žel. stanice k Váhu (používajú ho snáď len rybári a ja, keď idem k Váhu so psom na prechádzku ? ) a ďalšie sú na veľmi nevhodnom mieste v zákrute na konci nadjazdu ponad železnicu. Celé to zaklincovala križovatka pri Hypertescu, ktorá nielenže je komplikovaná (keď tam v špičke vypadnú semafory, chaos je zaručený), ale je aj vyosená, pretože cesta tam obchádza budovu SSE, ktorá zjavne podľa pôvodného plánu mala ísť preč.

Čo sa týka Rajeckej a Strážova, veľmi sa bojím, že budú veľmi nebezpečné, pretože tam bude veľký pohyb chodcov a samozrejme stále hustejšia doprava. Ozaj, čo zastávky MHD? Budú aspoň v "zálivoch" mimo cesty, alebo priamo v jazdnom pruhu?
Reakcia na: Miro #1992:

Týka sa to hlavne L27, pretože nie je potrebné, aby zachádzala vždy do Závodia (ide im tam Tr liniek až-až). Potom L31 končieva na žst. niekedy na Hurbanovej. L29 tiež často ide len po Hurbanovu (Tesco), lebo Budatín je dosť zabezpečený a tam na Sihoti (Dolná) niet pomaly živej duše.
Reakcia na: Miro #1991:

Tá bude však trolejbusová, má aj "trolejbusové" číslo. Ale ako bude potom premávať a v akom intervale, či zostane aj L22, to nevieme. Nejaký hustý interval na terajšej linke L2 (aj trolejbusovej) po Hlinách a na Vlčince nie je potrebný. Možno bude z Bytčice premávať k žst. aj nová trolejbusová linka po centrálnom okruhu. Čo na to povieš?
Reakcia na: Jozef #1990:
Áno, formálne sa tak počet A liniek znížil, ale vzhľadom na rôzne prepravné nároky jednotlivých obcí mnohé spoje premávajú len do/z mesta - pozri množstvo poznámok u jednotlivých spojov - ide len po Hurbanovu, ide len po žel. stanicu (najmä u L21 a L22). Dokonca mám taký dojem (nechce sa mi to podrobne skúmať), že niektoré spoje L21 idú z Bánovej po Hurbanovu, tam má prestávku a potom pokračuje do Pov. Chlmca, takže ide síce formálne o jednu linku, ale v skutočnosti o dve.
Reakcia na: Jozef #1988:
Ešte si zabudol na L2, ktorá je vyslovene špičková, aj keď pôvodne mala byť jednou z nosných liniek MHD. Uvidíme, čo vymyslia v DPMŽ po vybudovaní južného privádzača a zatrolejovaní Bytčice.
Reakcia na: pete. #1986:

Ešte musíš zobrať do úvahy aj to, že tie linky do obcí premávajú cez centrálnu časť mesta, čiže ich nemôžeš vynechávať. Aj u nás sú obce patriace pod mesto, ktorým hovoríme mestské časti a aj tie započítavame do aut. liniek. A tých mestských obcí tiež nie je málo. Linky sme znížili tak, že vychádzajú z okraja mesta (obce), prejdú cez mesto a končia na druhej strane mesta v inej obci. Najlepšie to vidieť na mape liniek MHD pri tých linkách, ktoré som už spomínal.
Reakcia na: pete. #1987:

Keď som sa pozeral na sieť MHD, tak sa mi zdalo, že po mnohých uliciach by ani nemusela premávať MHD. Videlo sa mi to veľmi prehustené.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.