Reakcia na: Miro #1992:
Týka sa to hlavne L27, pretože nie je potrebné, aby zachádzala vždy do Závodia (ide im tam Tr liniek až-až). Potom L31 končieva na žst. niekedy na Hurbanovej. L29 tiež často ide len po Hurbanovu (Tesco), lebo Budatín je dosť zabezpečený a tam na Sihoti (Dolná) niet pomaly živej duše.
Jozef
Ťažko to jednoznačne posúdiť. Napr. trolejbusová linka L16 po zokruhovaní stratila na význame, premáva málo, ale nie je špičková, skôr posilová. Zbehne zo sídliska Hájik, otočí sa na centrálnom okruhu a vráti sa späť. Ráno pár spojov od 5-7 h. a od 13 h. - po 21 raz za hod.
Ostatné trolejbusové linky nie sú špičkové.
Potom sú tu dve autobusové linky (mestské) L26 a L28, ktoré spájajú priemyselnú oblasť z mestom, ale či sú špičkové nedá sa povedať, lebo cez túto priemyselnú zónu na Kamennej nič iné nepremáva. Majú nepravidelný interval a sú nasadené na odvoz zamestnancov z tejto oblasti.
Ostatné autobusové linky nie sú špičkové spájajú obce (mestské časti) s mestom. Niektoré vychádzajú z obcí (mestská časť) na okraji mesta prebehnú cez mesto a prídu do druhej časti mesta (obce). Napr. L21 Považský Chlmec - centrum - Bánová, L22 Brodno - centrum - Bytčica, L24 Strážov - centrum - Trnové. Takto sa ušetrila linka a autobusy sa odstavujú na konečnej mimo mesta.
Niektoré si zobraz na L16 (Tr) a L26, L28.