Reakcia na: LUK #1893:
tak ohladne toho, ci musis rozmyslat, ze ci ta dovezie tam ci onam.., , ano mas pravdu, aste aj dnes exustuje dost pocetna skupina ludi, ktora ma problemy sa v tom vyznat, nejde len o dochodcov, ale aj mnohych inych jedincov....., je to zvlastne, ale ked sa pozriem na cestovny poriadok na zastavke, dokonca aj s prehladnym vyznacenim zastavok na ktore dany trolejbus pojde, tak je to navrhnute tak, ze zastavky prechadza od hora, smerom dole , preto vidim na ktorej zastavke som a na ktoru chcem ist, a ked uz ide o to, tak tak mi moze byt jedno , ze nepoznam nazvy ostatnych zastavok, hlavne, ze ide natu, tam chcem ist ja..., ale ked uz ani to nie su schopni pochopit mnohy ludia, tak ja uz neviem..., ked aj po precitani cest.poriadku sa musia pytat este 10-tich na zastavke, alebo vo vozidle, ze kam ide.....
marek
Ak si dobre pamatam, tak klbove karosy sa zacali objavovat po roku 1990. Podla mna to nebolo preto, ze by sa o tom v Karose ani nesnivalo, ale preto, ze boli urcite politicke nariadenia statov RVHP a tie sa respektovali. Takze karosa vyrabala male busy a Ikarus vyvazal najma klbove busy. Nevidim dovod, preco by mal byt klbovy ikarus oznacene ako nieco viac, ked ostante podniky klbaky robit nemohli.
Bolo to tak aj pri sergejoch, cmeliakoch na CSD.