Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #12453:
zlepsenie spojenia, zhrosenie spojenia, ziaden efekt
Reakcia na: tux #12451:
A ponúkané odpovede?
Reakcia na: tux #12448:
Ekonomická neznamená vždy automaticky logická. Ja neviem, čo mám proti tej starej L1... žeby nejaká trauma z detstva? Ťažko 😛

Ale vážne... podľa mňa L1 okrem spojenia jedinej jednej konkrétnej zastávky (Kvačalova, DP) s Vlčincami, nemala v starom systéme žiadnu inú originálnu funkciu. Medzi všetkými zvyšnými zastávkami tejto trasy sa dalo docestovať s L4 alebo 6. Preto sa pýtam, načo je linka, ktorá nemá žiadnu vlastnú funkciu. Aby rozbíjala interval a preklady na iných súbežných linkách?

Ak niekto chce silou mocou trolejbus na Kvačalovu, oprášil by som jeden svoj starý návrh, a síce "zvyškovú" linku na trase Kvačalova - Žel. stanica - Carrefour.
poprosil by som anketu: co podla vas prinesla NKTD..
dakovali
Reakcia na: Kvacalova23 #12445:
Netreba zabúdať, že ani jedna koncepcia nového linkovania nebude ideálna. Pri zavedení NKTD prevládali kladné názory, neskoršie sa to v diskusii ustálilo asi na 50%. Preto by som bol opatrnejší pri vyjadrovaní na terajšie linkovanie. Aj to sa rodilo pomerne dlho a bolo spracované po dôkladných analýzach. Okrem iného aj GVTD pripravujú takmer tí istí ľudia ako terajšiu koncepciu. Ešte nevieme koľko bude liniek, odkiaľ a kam pôjdu a aké budú intervaly. Myslíš si, že toto linkovanie bude ideálne a cestujúca verejnosť bude spokojná? Budú spokojní aj cestujúci na zastávke Fatranská, keď im teraz do centra vychádzali L4/14 a pri GVTD toto stratia?
Reakcia na: VLK #12434:
podla vystupov z palubakov L1 nebola az taka neekonomicka ako by sa zdalo..
Reakcia na: marek231 #12443:
mozem ti zarucit ze nejeden zamestnanec DPMZ toto forum cita ;!
Reakcia na: PeterC #12432:
Ja by som moc neladil L.1 a L.6 tieto linky sú významovo veľmi rozličné. Zatiaľ čo na L.1 by premával solo voz na L.6 kľb. L.1 by mala hlavný ťah len Vlčince-centrum v porovnaní s L.6 Hájik-centrum, Hájik-nemocnica,carrefour, Vlčince-nemocnica, Vlčince-centrum a doplnkové Hájik/Závodie-Vlčince. V L.1 by sa vozil vzduch a L.6 by bola jedna z najvyťaženejších liniek. Pri pravidelnom intervale by bola táto linka určite jedna z tých najplnších. Myslím si že ťahať L.6 ku carrefouru je nezmysel, vzhľdom na to že od zastávky vysokoškolákov je to fakt smiešna vzdialenosť. A pokiaľ sa potiahne na Vlčince, tak tu vzniknú veľmi silné prúdy cestujúcich.
Reakcia na: VLK #12430:
Nech už robí čo robí, horšie linkovanie ako je teraz sa už snád ani nedá vymyslieť. Pri tom najhoršom variante tu vznikne celkom silné spojenie Hliny-Solinky-Vlčince, pričom centrum na tom neutrpí a neverím tomu že do centra sa zníži počet spojov viac ako o 10%
Reakcia na: marek231 #12443:
Ja mám tiež ten pocit, že toto fórum pána riaditeľa veľmi ovplyvnilo. Bude mi trochu vadiť, ak odtiaľto nezoberie zavedenie pravidelnej L.6

Ale v tomto návrhu ešte poriadne neodznelo, aké linky bude obsluhovať Hájik. Vzhľadom na situáciu pri odbočke na kvačalovu by to nemala byť linka Hájik-niečo-Hájik.

L.1 by bolo vhodné len ako posilovú linku, mám taký pocit že od Hálkovej po Kvačalovú sa bude voziť len vzduch.
Reakcia na: tux #12424:
Ved tuto koncepciu tu uz niektory diskutujuci navrhli...100% si myslim ze myslienka protismernej 4,14 tu vznikla s mojej prip. Kvacalova23 hlavy. Takze niekto predsa cita toto forum...A mame vymalovane...
Aké sú vlastne tie zlínske trolejbusy po technickej stránke?
"Byly v takovém technickém stavu, že by již pro nás nebylo ekonomické je dál provozovat. Vyžadovaly by náročnější servis, revize a výměny některých důležitých komponentů. Ve Zlíně a Otrokovicích dáváme přednost raději častějšímu nasazování nově pořízených vozidel," dodal Nosálek.
"Podľa Gubalu však Zlín tieto vozidlá nevyradil pre zlý technický stav, ale pre možnosť využiť eurofondy na nákup nových trolejbusov. Bývalé vedenie DPMŽ plánovalo tento rok zakúpiť štyri nové trolejbusy, podľa Gubalu však na to v rozpočte neboli peniaze."
http://www.dszo.cz/?section=spolecnost&file=tiskovky&id=47
http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=4823
Reakcia na: Vladimír #12440:
Netreba zabudnut ani na HPAV /Harmanovu predvolebnu autobusovu verziu/, v ktorej sluboval VSETKYM priclenemym castiam mesta aj v dobe toho najvacsieho sedla spojenie do centra NAJMENEJ KAZDYCH 30 MINUT.

Namiesto GVTD by bolo treba zacat plnit najprv predvolebne sluby a co najskor zaviest zo Zilin.Lehoty, Vrania atd. 30-minutovy interval.
Reakcia na: PeterC #12432:
Áno, lenže v zastávkovom vyjadrení sa bavíme len o jedinej jednej zastávke (Kvačalova, DPMŽ). Keby sme im veľmi veľmi chceli pomôcť, bral by som ešte L1 ako špičkovú posilu voči L6. Ale niekdajšia celodenná prevádzka L1, nieto ešte víkendová, sa mi vôbec nevidí rozumná. Pri návštevách DPMŽ som ju síce vítal, ale nemohol som nevidieť, že som sa na úseku Hálkova - Kvačalova na nej prevážal sám.

Re #12439 PeterC: Ja si preto pred odoslaním dlhého príspevku vždy stlačím pre istotu Ctrl+A a Ctr+C 😉
Reakcia na: PeterC #12438:
Pre Webmastra: Keď príspevok píšem dlhší čas, napr. musím jeho písanie na nejaký čas prerušiť, tak po zadaní "Pridať príspevok" odo mňa aplikácia pýta znova sa prihlásiť (to by nevadilo), ale namiesto diakritiky dosadí do napísaného príspevku "peruánske ksichty" (viď môj príspevok, na ktorý si týmto odpovedám). A to už trochu vadí. Nedalo by sa s tým niečo robiť? Vďaka.
Reakcia na: VLK #12436:
Vidíš, tak sme sa predsa zhodli. Tiež budem rád, keï opatrenia navrhnuté v GVTD budú aj reálne podložené. Ja sa im, nech budú akéko¾vek, bez problémov prispôsobím (buï budem cestovať MHD, alebo nie). Môj príspevok bol len vyjadrením môjho názoru, v tomto prípade súhlasného, na návrh niekoho iného, ktorý som si preèítal v príspevku TUXa. Tentoraz to nebol môj návrh.

A ku L27, máš pravdu, že je to krátka vzdialenosť, na ktorú si DPMŽ možno môže dovoliť aj voziť vzduch. Viem si však predstaviť ten kúsok prejdený aj možno efektívnejšie, a to, keby sa L27 otáèala na novom cintoríne. Tam takmer nie je možné bez auta alebo zdravých nôh sa dostať (mimo prvých novembrových dní, kedy bývajú zaradené posilové spoje). Toto už asi je návrh, aj keï uznávam, že nepodložený, pretože poèty som neskúmal.
Reakcia na: tux #12424:
Zmeny sa budú vykonávať len na TB linkách alebo dojde k úpravám aj na nejakých autobusových linkách? Ak L6 bude predĺžená až na Vlčince, potom bude obnovená aj L8 na obsluhu NC Dubeň?

Ak na Vlčince bude premávať L4, L14, L6, L5 a L1, mám pocit, že bude sídlisko Vlčince počtom liniek až predimenzované - linkovosť bude neprehľadná tak ako aj interval jednotlivých liniek.... Predpokladám, že L13 zanikne....

Možno by bolo vhodné zo strany DPMŽ po zakúpení ďalších nízkopodlažných vozov pouvažovať nad linkou zloženou čiste z nízkopodlažných vozov.... tak, ako to je v iných mestách, alebo aspoň vyznačiť na výveskách CP, že spoj vykonáva NP vozidlo....
Reakcia na: PeterC #12435:
rešpektujem tvoj názor, ale pokiaľ sa navrhujú nejaké opatrenia, chcem aby boli aj reálne podložené. L1 podľa mňa nemá opodstatnenie, pri súčasných výkonoch potrebujeme zmeniť iné veci, nie zavádzať linku, ktorá bude voziť vzduch.

Čo sa týka L27, je iné, pokiaľ je to veľmi krátka vzdialenosť a keď je to celá linka...
Reakcia na: VLK #12434:
Nie je mojou úlohou zisťovať, pre koľkých ľudí to bude. Vyjadril som svoj názor, čo je, predpokladám, aj účelom tohto fóra. Na zisťovanie počtu cestujúcich sú iní ľudia, predpokladám, že odborníci, ktorých si na to aj ja platím vo svojich daniach a v cestovnom, a to nie malou sumou. Prečo by som ich mal ja suplovať? Predpokladám, že GVTD bude podložená nie mojimi laickými názormi, ale práve ich odbornými argumentmi, ktoré samozrejme budem rešpektovať.
A čo sa týka vozenia vzduchu, prevez sa niekedy L27 z Kvačalovej na Pod Hradiskom a opačne. Na to je dostatok peňazí?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement