Reakcia na: 14tr #12151:
Je celodenná výluku pre údržbu a opravy na trakčnom vedení, konkrétne na výhybkách. Tieto výluky sa musia vykonávať len počas víkendov, kedy nie sú ulice preťažené automobilovou dopravou. Navyše DPMŽ môže zabezpečiť trakčnú výluku autobusmi v plnom rozsahu len počas sobôt a nedieľ. Okrem toho sa vykonávajú práce aj v trakčnej meniarni na Veľkej okružnej. Preto netreba situáciu dramatizovať.
Kvacalova23
1, Nemohlo to byť presné, vzhľadom na to že študentom nastavili spoj zo školy tak aby nemohli zasiahnúť. Žiakom končí vyučovanie 13.30 alebo 14,20 čo sa im na spoj určite neoplatilo čakať.
2, Ľuďom sa neoplatilo do tohto prieskumu zapájať, lebo to nebola pravidelná lina, keby zvolili jazdu nie autom ale autobusom, naspäť by mohli mať problém dostať sa opäť na Hájik, prípadne ranný spoj do práce by im nemusel vyhovovať.
3, Aby bol prieskum objektívny, musel by chodiť aspoň 3-4 mesiace, aby sa skutočne stav cestujúcich utriasol a ľudia si na tento spoj zvykli. Uvediem príklad: Zaviedla sa L.1 dňa 1.8.2006 dňa 1.8 chodilo spojom cca. 2-3-ja ľudia, pritom na konci augusta to bolo 20-30 ľudí (aktualny pocet ludi vo vozidle), hovorím z vlastnej skúsenosti.
4, Navyše zachovaním L.6 by nevyužívali len cestujúci Hájik-Vlčince a len jednosmerne. Spoj mal zastávať Z hájika smerom na Vlčince na zastávkach Stodolova, Slnečné námestie, ... Závodského, Závodská a smerom z Vlčinec mal spoj stáť na zastávke HÁLKOVA, neviem prečo tu nestál, ľudia prišli o spojenie z mestom Vlčince-Hálkova, taktiež mal stáť aj v Závodí.
Mnohí ľudia tvrdili, že je to spôsob ako dokázať ľuďom že priamy spoj je nepotrebný tohto názoru som bol aj ja. Nijakým spôsobom sa nedá dokázať, koľko ľudí by tento spoj využívalo.
Vytvorila sa príležitosť cestovať medzi týmito sídliskami, tak sa uvidí ako bude spoj vyťažený.