Reakcia na: Kvacalova23 #11612:
To si teda udrel na nepravu strunu! Samozrejme, ze ked ospik alebo hocikto iny donesie od primatora alebo z mestskeho zastupitelstva papier, ze ma v rukach odhlasovanych na rok 4 500 000 kilometrov, budem prvy, co zahodi do smetiaka NKTD a bude pomahat na akejkolvek dobrej inej variante!!!Automaticky z toho vyplyva, ze si stojim za NKTD ako kompromisnym riesenim pri 3 600 000 kilometroch a menej.
Juraj
1/ Postupom vystavby Hajika bolo cim dalej tazsie vychadzat na Zavodsku od depa, ziadali sme to uz cca pred 4 rokmi riesit. Navrhovali sme vytvorit druhy prijazd na Hajik z centra pri marnici, ako druhy bod riesit spominanu krizovatku na Zavodskej, ako treti nezastavovat koridor medzi Smrekovou ponad Rajecku na Kamennu s buducim prepojenim na nove casti mesta za Hajikom.
2/ Cca pred 2 rokmi sme opat naliehavo ziadali robit zmenu uz aj v suvislosti s vystavbou privadzaca na Rajeckej, lady sa pohli, urobila sa studia, kde sa krizovatka zmestila a boli za nu aj DPMZ aj spravcovia kom. ako kruhovej, lebo ta sa postavi raz, kym na semafory su naroky stale ako financne, tak ak riziko vypadku. Problem bol o.i. v tom, ze sa museli dohodnut ako prevadzkovatel Zavodskej /cesta III.tr./ tak aj Skultetyho a Priemyselnej /miestne komunikacie/
3/ V auguste min.roku investor privadzaca navrhol postavit provizornu svetelnu signalizaciu, ale po skusenostiach s takymito signalizaciami mimo rovnych usekov, trvalo sa na povodnej myslienke kruhovej krizovatky, tak investor poziadal projektovu organizaciu, ta vykonala merania, studenti scitania, s DPMZ skusobne jazdy a je tam to, co teraz.
Ja som presvedceny, ze sa to tam utrasie, mnohi ludia fakt nevedia jazdit ani tolko, aby vedeli ze nalavo od volantu je taka packa a ak ano, myslia si, ze na hlavnej sa nemusi pouzivat. Inac povedane, ludia sa teraz ucia aj NA VLASTNYCH CHYBACH. Hadam sa naucia.