Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kvacalova23 #11391:
"S čím sú ľudia nespokojní? S tarifou alebo s linkovaním? Odpoveď je úplne jednoznačná, takže nie je o čom."
Presne tak, nie je o čom... Ibaže správna odpoveď je úplne iná, ako si myslíš ty... #11393)
Reakcia na: Kvacalova23 #11391:
Nespokojni su s linkovanim, lebo im nejde odvsadial vsade nieco. A preco chcu mat odvsadial vsade nieco? Lebo su pokutovani za prestup. A preco su pokutovani za prestup? Lebo je debilna tarifa. Pochopil?
Reakcia na: URBINO #11379:
Nová šanca.... hm... Radný pán vystupoval pocas predvolebných mítingoch pomerne tvrdo voci MHD a sluboval velké zmeny a ja neviem co ešte..... To je fakt. Teraz už len môže každý skonštatovať, že išlo o predvolebnú rétoriku.... a mnoho ludí cakalo nevídané zmeny... a všetky pre ludí prospešné.... Na poste riaditela došlo k zmene, každý cakal naplnenie slubov.... Súcasný stav by sa dal v DPMŽ nazvať ako slušná stagnácia.... A tak to aj cestujúci vnímajú..., predvolebné sluby sa neplnia

Aká je však realita z vnútra podniku? Osobne by som mal, ak by som mohol, asi takýto postup:
1. ekonomický a financný audit, aby som zistil, ako na tom podnik reálne je
2. uvedomil si záväzky podniku siahajúce z minulosti do súcasnosti
3. zachovanie funkcnosti podniku a jeho majetku v závislosti od požiadavok služieb, ku ktorým sa zaviazal
4. preveril, ci manažment je plne funkcný a ci ludia sú na svojich miestach tí, ktorí budú nosné žrde podniku
5. zmena organizacnej štruktúry ( THP pracovníci minimum, tí nie sú produktívny ), revízia vykonávaných cinností v podniku
6. sociálne zabezpecenie pracovníkov, platy - stabilizácia fluktuácie v pozíciách , kde je produktivita najvyššia

a až po tomto by som si dal urobiť revíziu tarify, liniek atď.

Osobne si myslím, že cas realizovaných zmien p.Gubalu, ktoré cestujúci pocíti, príde koncom tohoto alebo v prvej polovici budúceho roka. Ak by zmeny robil teraz, boli by nasilu a nezakladali by sa na faktoch. A to dobrý manažér nesmie dovoliť..... Myslím si , že súcasný postoj riaditela podniku je správny, i ked na môj vkus mierny a pomalý.... ale ok, beriem to. Čas , kedy budeme môcť hodnotiť výsledky manažovania tohoto podniku, ešte len dojde.
Reakcia na: Papyr #11384:
Ja len stručne, táto tarifa je robená na AVTD, nie na NKTD, takže pokiaľ padne NKTD tak táto tarifa bude ok. Základ je mať dobré linkovanie, ktoré bolo pred 15-mi mesiacmi ok. Mali sa spraviť zmeny, zrušiť L.7,17 a iné linky s rozbitým intervalom a spraviť koncepciu so silnými linkami. Pokiaľ by sme tu mali tarifu že by bolo prepojenie medzi sídliskami, tak by nebolo potrebné vymýšľať časovú tarifu. Takže položme si otázku.

S čím sú ľudia nespokojní? S tarifou alebo s linkovaním? Odpoveď je úplne jednoznačná, takže nie je o čom. Je potrebné uvažovať o linkovaní a nie o prehodnocovaní tarify. Tarifa by bola úplne spravodliva, jediné čo by som spravil možno rozdelil na 3 pásma.

Jediné čo ti môžem dať zapravdu je že cena neobmedzených ciest je vysoká. V tarife vidím iné diery, už som to tu spomínal.
Reakcia na: Vladimír #11385:
NO to veru nikto nevie, kto to číta, je to pravda, že to možno aj číta, ale to nikto nevie. Ale skôr by som povedal že nie. Možno že Pán riaditeľ aj prispieva, len nikto nevie pod akým menom. To sa bohužiaľ nikto nedozvie. Možno tu aj anonymne prispieva, aby nepovedal niečo čo povedať nemal, alebo za cieľom aby si zamestnancov prekukol. Ale aj tak sa mi to tu viac páčilo, keď sa s nami pán Popluhár aj rozprával. Však aj ja som bol nazačiatku len čitateľ. ?
Reakcia na: Vladimír #11385:
V plnom rozsahu možno len súhlasiť, že diskusné fórum čítajú nielen riadiaci pracovníci všetkých možných úrovní dopravcov, ale aj niektorí vodiči. Pri stretnutí minulý týždeň u pána riaditeľa DPMŽ sme sa rozprávali aj o našom diskusnom fóre a môžem potvrdiť, že vedel o ňom ešte pred našim príchodom.
Reakcia na: Vladimír #11385:
Ja pozdravujem všetkých našich utajených vylepovačov CP ? ?
Reakcia na: Jozef #11380:
Na zastávkach môžu byť aj zlaté obrubníky, nerieši to zásadný problém: uprostred zastávok bežne stoja miliónové osobáky a autobusy musia zastaviť meter od obrubníka, pretože sa k nemu jednoducho nedostanú! Policajné autá chodia okolo a policajti sa tvária, že to nevidia...
Reakcia na: Kvacalova23 #11383:
Ja len krátko. PREČO SI MYSLÍŠ, ŽE PÁN GUBALA TOTO FÓRUM NEČÍTA?

Zapamätajte si to všetci raz a navždy! Diskusné fóra iMHD pravidelne alebo aspoň občas čítajú riadiaci pracovníci VŠETKÝCH možných úrovní VŠETKÝCH dopravcov, ktorí zabezpečujú MHD v mestách, ku ktorým má táto stránka jednotlivé sekcie. Bodka.

❗ Keď niečo nevidíš, neznamená to, že to neexistuje. Keď niekto neodpovedá, neznamená to, že nepočuje (nečíta). A niekedy ani zdanie, že nepočuje nemusí byť pravdivé, len stačí otvoriť oči. Niekedy je až na úsmev ako sa slovenská MHD hýbe na základe impulzov z diskusných fór (jeden deň kritika strhnutého CP, na druhý deň CP "zázračne" vymenený) ❗

Týmto pozdravujeme všetkých našich utajených čitateľov 😉
Reakcia na: Kvacalova23 #11382:
Mylis si pricinu a nasledok. Snad ti to niekto niekedy vysvetli, ze TARIFA urcuje LINKOVANIE. BTW, ta tarifa sa tu rozobera dlho (dlhsie, nez existuje tvoje prihlasovacie meno) a nezacal som s tym ja. Naviac, tato tarifa prezila 8 rokov, co nie je velmi dlho, ako ty hovoris, lebo prestupna tarifa mesacnikova predtym prezila 40 rokov.

Precitaj si este raz v sekcii zaujimavosti / zo starych novin clanok EXPERIMENT V DOPRAVE o AVTD a ak nepochopis, preco chceli v AVTD minimalizovat pocet liniek, co najviac zhustit ich interval, co by vyvolalo prestupovanie skoro vzdy, a preco takyto AVTD system jednoducho vyzaduje prestupnu tarifu, citaj znova a znova az ti to raz snad dojde.
Reakcia na: URBINO #11379:
Ja si myslím že za Jurajovej vlády sa dostala Žilinská MHD na vysokú úroveň. Dokázal tu s nami komunikovať, videl tu názory viacerých ľudí a podľa toho aj konal, mal skrátka prehľad. MHD v Žiline sa rozvíjala najrýchlejšie zo všetkých a čo teraz, len stagnuje. Predtým malo aj toto fórum nejaký zmysel, teraz sa tu len píše a píše a k ničomu to nevedie, keby si aspoň pán Gubala čítal tieto príspevky, tak by sa aj niečo dozvedel, ale mne to tu teraz fakt pripadá čudné. Možno že teraz tu rozoberáme tarifu, téma s ktorou začal Papyr, ale načo? Padli tu názory ľudí, ale čo z toho? Pán riaditeľ by mal aj na základe tohto fóra získavať nejaký názor na túto MHD, pričom tu má dobré prostredie, schopných ľudí a zaujímavé nápady, z ktorých sa dá veľa získať. Ale diskusia do prázdna podľa mňa nemá význam.
Reakcia na: Papyr #11378:
Tak dobre načo to potom komplikovať časovou tarifou, keď v Žiline je tarifa na počet zastávok, čo si myslím že je prehľadnejšie a ja tu fakt nevidím dôvod to meniť, a navyše to nemá ani význam. Keď už sa jedná o prestup, tak je to v Žiline veľmi neobvidklý jav, aspoň pri prestupoch medzi sídliskami je využiteľnosť takmer nulová. U nás sa mi ťažko hovorí o prestupoch a táto tarifa prežila veľmi dlho, ľudia s ňou boli spokojní, ale ako náhle sa zaviedla NKTD, tak sa stáva čoraz viac kritizovaná. Časovú tarifu nie je potrebné vytvárať, ja by som to navrhoval spraviť možno že na 3 pásma:
1 pásmo do 3 zastávok by malo význam pre cestujúcich na krátku vzdialenosť, aby cestujúci sa mohol odviesť pár zastávok, keď zazrie trolejbus
2 pásmo do 7 zastávok by malo význam pre cestujúcich z centra na sídlisko.
3 pásmo nad 7 zastávok by slúžilo pri cestovaní zo sídliska na sídlisko.
Samozrejme že by sa muselo pripustiť k zmene linkovaniu, nech spoje obchádzajú centrum ale nech sa nevracajú na to isté sídlisko, ale na iné , pričom centrum zoberú tak isto.
Reakcia na: URBINO #11379:
Nie, to je zasluha stareho sefa, na ktoreho sme tiez nadavali a tiez nam to bolo plat prtne. Ale tento novy sef bude pravdepodobne este omnoho horsi.
Reakcia na: URBINO #11379:
Keby si pozorne čítal, tak vo svojom príspevku #11363 som napísal, že kĺbové trolejbusy pôjdu do GO aj v tomto roku, bude sa pokračovať elektronizácii, informačné tabule a ďalšie novinky. Tu to síce nebolo rozpísané, ale ide o montáž bočných tabúľ do vozidiel a informačných tabúľ na vybraných zastávkach centrálneho okruhu. Pripravuje sa aj ďalšia zaujímavá novinka, ale k nej sa vyjadrí Valec. Čo sa týka bezbariérových obrubníkov, prípadne zastávok, tu by som nepísal o nejakej spolupráci, ale je to jednoznačne záležitosť mesta. Mesto by nebolo robilo nič ani v tejto oblasti, ale na základe kritiky občanov a následnej medializácii sa pohli s rekonštrukciou zastávok. Síce ako prvú si vybrali sídliskovú zastávku Poštová, hoci zastávky Spanyolova-Nemocnica, Železničná stanica a Štefánikovo námestie sú v horšom stave. Okrem iného aj stĺpy trakčného vedenia, ktoré sú majetkom mesta, sú na niektorých miestach v katastrofálnom stave. Čím neskoršie sa pristúpi k ich náterom, tým budú náklady pre mesto vyššie.
neviem,preco vsetci nadavate, neverite a nechcete dat sancu novemu vedeniu dp.Ze odisiel Juraj?Ze sa odpreda rto?Ze sa tento rok nekupia tr25?Ze zacal prepustat THP?To su vase argumenty?Ze pred rokom vznikla velka tr.revolucia,ze sa nezaviedla cas.tarifa,ze kazdym rokom je ubytok cestujucich,ze sa rok co rok obmedzovali spoje do mestskych casti je zasluha noveho sefa,ktory je v urade tri mes.?To snad nie.Pisat o katastrofickych scenaroch je trocha zavcasu.Aj ja mam info.Na go pojdu vozy 227,228,202,205,digitalnie tablice sa namontuju na Stef.nam,Policia,Stur.nam,listky sa nebudu zvysovat,tri citelisy 12m,montaz bocnych transparentov/vec v Zilina doposial nevidana/,v spolupraci s mestom kassel.obrubniky na Postova/zacali ukladat dnes/Fatranska,Zel.stan,Spanyolova,Stur.nam/caka sa co s auparkom/.Takze,ideme z kopca?
Reakcia na: Kvacalova23 #11365:
Sice nevies, kedy ti pojde prestup, ale (ale!!!) pri prestupnej tarife mozes na kazdej trati mat len jednu linku s ultrakratkym intervalom, namiesto piatich liniek s polhodinovym. Tym padom vies, ze v mieste prestupu budes cakat dajme tomu v spicke max. 6 min, mimo spicky max. 10 min.

A co sa tyka chaozzu, ktory si nevies predstavit pri posudzovani meskania (ty mas asi nejaku nevyvinutu predstavivost, lebo si nevies predstavit plno veci, ktore v inych mestach davno bezproblemovo funguju) - meskanie sa posudzuje vzdy na uzitok cestujuceho, teda ak ma cesta trvat podla cp 10 min, mam oznaceny listok na 10 min, ale trolejbus to zvladne za 12 min, tak som povazovany za cestujuceho s platnym CL. Ak naopak cesta podla CP trva 12 min., trolejbus ju ale stihne zvladnut za 10 min., a ja mam cvaknuty 10 min. listok, opat som povazovany za cestujuceho s platnym CL.
Reakcia na: Mza #11359:
Samozrejme, ze aj 10 minutovy listok je v Presove prestupny.
Reakcia na: Mza #11360:
Presov dotuje 70 milionmi a user-unfriendly-zsolnai-tariff tam zavadzat nemusia a nebudu.
Reakcia na: Jozef #11363:
Strucne povedane - rozvoj neplanujeme, planujeme obmedzit co sa da. Cize so zilinskou MHD to pojde stale z kopca, akurat ze zo strmsieho kopca.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.