Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ivo363 #11012:
sorry za tu pravopisnu chybu... ? jak som to mohol napisat... ❓ ❓ ❓
Reakcia na: Michal2 #11002:
diki moc... ? uz sa tesim na ten vilet... ?
Stále samé dohady.... čo bude nakoniec realita? Možno len kozmetické zmeny v linkovaní tb liniek , skôr čakám zmeny v linkách autobusových.... Ale je to len osobná mienka...

Nemáte pocit, že odchodom Juraja začala stagnácia? Viem, doteraz mali málo času, ale keď niekto niečo tak zanietene kritizuje, mal by mať novú a lepšiu alternatívu.... A stále nič... Žeby ticho pred búrkou? alebo v danej situácii je to to najlepšie , čo sa dá ponúknuť? Načo bola potom tá šikana na Juraja?
Reakcia na: Valec #10973:
Kontakt na mna je ICQ 106 606 631.
Reakcia na: Danyllo #11005:
Ja by som bol s týmto návrhom spokojný, L.16 je podľa môjho názoru zbytočná a pokiaľ nemá protismernú linku tak je to určite veľmi nevýhodná alternatíva, len sa obávam, že by to musela byť autobusová linka, neviem či by to nebol problém keby po 90% trolejbusovej trate musel jazdiť autobus. Možno že by stačil aj menší interval, len pár spojov za den a a keby jazdila celú trasu Hájik-Vranie. Aby bolo aspoň trochu spojený Hájik so štúrovým námestím.
Reakcia na: Papyr #11003:
Su,su...ma hranate svetla,podobne ako na Karose,ale trosku ine...skupinka hranatych svetiel...asi 4 budu...

Potom ti ho odfotim niekedy,ale teraz sa vratil do Karosy...cosi s nim robia
Reakcia na: Danyllo #11005:
osobne si myslím, že nie je problém vo vozidlách, ale v počte kilometrov, ktoré si mesto objednáva od DP (a ktoré nemôžeš navýšiť)...
ahojte,čítal som vaše návrhy na nové linkové vedenie ...
možno by sa dali niektoré problémy v návrhoch vyriešiť,keby sa linka č.16 zrušila a ostala by z Hájika ako hlavná linka č.6 po trase Hájik - centrum - Vlčince s dostatočným počtom spojov (min. 6/hod.-špička; 3/hod.-sedlo), k nej linka č.7 (2/hod.-špička; 1/hod.-sedlo v prac.dňoch) a keby sa obnovila linka č.30 z Hájika (2/hod.-špička; 1/hod. sedlo) s tým,že by premávala len po Nám. hrdinov a len zopár potrebných spojov by premávalo až po Vranie. Tým by sa znížil počet potrebných trolejbusov (8/5ks linka 6+ 2/1ks linka 7) a Hájik by mal linkou č.30 zabezpečené spojenie priamo so Štúrovým námestím a ešte aj s Kysuckou ul. a Budatínom. Podobne to pred pár rokmi už premávalo a linka 30 sa využívala z Hájika aj na Hájik dostatočne...
Čo vy na to? ☺
Reakcia na: URBINO #11000:
Ale možno nové vedenie DP aj tretie dvere dokúpilo. ?
Mili Zilincania,

chcel by som vas prilezitostne poprosit, aby ste vyfotografovali zadne celo vasho Citelisu Line. Chcem vidiet rozdiely oproti trojdverovej verzii, ak nejake su.

Dakujem ?
Reakcia na: ivo363 #11001:
Premáva tam linka číslo 24 a je to zastávka Cintorínska.
zdrawiiim zilincania ? buduci tyzden sa chystam nawstivit vase mesto a potrebujem poradit ako sa dostanem do trnoveho k cintorinu... ? aky tam ide bus a aka je to presne zastavka ? budem vam vdacny... ? diki moc... ?
Reakcia na: Valec #10999:
na druhej strane,asi to bolo vsetko v cene vozidla
Reakcia na: URBINO #10998:
Ale počas záruky sa v tom možno vŕtať nemôžu. Ale však uvidíme v akom stave sa vráti.
Reakcia na: Vladimír #10996:
a nesiel tam nahodou aj koli prelakovaniu?
Ved kabelaz,montaz oznacovacov,transparentov zvladnu aj pracovnici dp doma.
Tak som išiel okolo zastávky Hurbanova pri Tescu, kde je bezbariérový obrubník a všimol som si dva autobusy, z toho jeden nízkopodlažný, a ani jeden nezastavil nadoraz, ako by som si to ja predstavoval, medzera bola cca 30 - 50 cm. Aké sú vaše skúsenosti?
Reakcia na: S499.1023 #10995:
S Jozefom som volal a pochopil som to tak, že DP si nechal naťahať kabeláž a namontovať označovače priamo od výrobcu, preto tam odišiel. Ako jediný totiž dorazil do Žiliny bez toho.
Reakcia na: Jozef #10994:
Už ho nechcete?
Dvojdverový sólo autobus Karosa Citelis Line, prvý na Slovensku, odišiel naspäť k výrobcovi do Karosy Vysoké Mýto.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.