Síce mimo témy, ale:
V nedeľu som poslal účastníkom poslednej stretávky v Drevenej krave fotky. Kto nedostal, nech sa mi ozve mailom. Zároveň by som poprosil niekoho kto má mail na Juraja aby ich poslal aj jemu, ja som si totiž jeho adresu nezapísal.
tux: Ohľadne obehov trolejbusov na L4 mi stále chýbajú poradia 6, 7 a 8. Preto som si stále do tej tabuľky nepridal. Ak by si vedel zistiť, ktorý z nich je ktorý, prosím daj mi vedieť. Stačí jeden ľubovoľný odchod z konečnej.
simkoslav: Hľadal som doma tie medzizastávkové vzdialenosti, ale nikde som to nenašiel. Zrejmä som to pri "upratovaní počítača" vyhodil. Ale už dávnejšie som ich posielal Jozefovi, skús u neho. A ak by si náhodou pochodil, pošli ich prosím ich aj mne.
V nedeľu som poslal účastníkom poslednej stretávky v Drevenej krave fotky. Kto nedostal, nech sa mi ozve mailom. Zároveň by som poprosil niekoho kto má mail na Juraja aby ich poslal aj jemu, ja som si totiž jeho adresu nezapísal.
tux: Ohľadne obehov trolejbusov na L4 mi stále chýbajú poradia 6, 7 a 8. Preto som si stále do tej tabuľky nepridal. Ak by si vedel zistiť, ktorý z nich je ktorý, prosím daj mi vedieť. Stačí jeden ľubovoľný odchod z konečnej.
simkoslav: Hľadal som doma tie medzizastávkové vzdialenosti, ale nikde som to nenašiel. Zrejmä som to pri "upratovaní počítača" vyhodil. Ale už dávnejšie som ich posielal Jozefovi, skús u neho. A ak by si náhodou pochodil, pošli ich prosím ich aj mne.
simkoslav
3. A teraz ako vyriešiť linky 1 (v iných návrhoch 4) a 6.
A) Ak by sme chceli vytvoriť CP s pravidelným intervalom podľa tvojho návrhu (ako aj Valcovho a Jozefovho), museli by sa vzájomne skoordinovať spoje liniek 4(14) a 3, 4(14) a 6 a 16, možno ešte aj 1. Nehovorím, že sa to nedá, ale ja som sa tomto snažil vyhnúť.
Preto som navrhol skoordinovaný systém liniek 3+4, od nich nezávislé 5+2 a 6+1+16, aby to bolo jednoduchšie.
A už len keď chcem skoordinovať linky 6+1+16, vznikajú menšie problémy. Linka 6 je tu kľúčová, spája dve sídliská. Ak navrhnem teda interval l.6, potom k nemu potom dopĺňam spoje na l.1 na jednej strane a na l.16 na strane druhej. Keďže 7/8 min. interval je nedostatoťčný, mám teraz viacero možností:
a) linky 6 a 16 bude mať 15-min. interval. Linke 1 dám interval 10 min., pričom neskoordinované spoje a 10-min. medzery mi vzniknú na Vlčincoch. (z Hájika 8 spojov, z Vlčiniec 10).
b) linke 6 a 1 dám 12-min. interval (5 spojov/hod.). V tomto prípade môžem linke 16 dať len tri spoje za hodinu, ktoré vsuniem medzi spoje l. 6 a zvyšné 2 medzery vyplním spojmi linky 7. (z Hájika 8 spojov, z Vlčiniec 10).
c) Tretia možnosť je dať na l. 1 aj 6 interval 10 min. a zrušiť l. 16, čo je síce najspravodlivejšie k počtu obyvateľov, ale mi to budú vyčítať ľudia z Hájika. (z Vlčiniec 12 spojov, z Hájika 6).
d) štvrtá, sci-fi možnosť je ponechať l. 6 a a 16 15-min. interval a l. 1 dať interval 5+5+10 min (00,05,15,20,...). Tu mi enormne vzrastú vzkm.
Ktorú z možností považuješ za najlepšiu?
Toľko ohľadom snívania o zmene trasovania z mojej strany. Vidno, že ak chceme veľa priamych liniek, je ťaké tvoriť pravidelný interval a naopak. Obávam sa, že je to tým, že počet vzkm je prinízky, aby úplne uspokojil všetky sídliská, zároveň počítal s pribúdaním obyvateľstva na Hájiku a aby pritom nenarúšal spoločenské a historické väzby a zvyky cestujúcich.