Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Juraj #10432:
Potom treba upresniť počet a ev. čísla autobusov, ktoré odišli do lyžiarskeho strediska Snow Paradise Veľká Rača - Oščadnica. Medzi nimi sa totiž nachádza aj spomínaná Karosa #34. (Žilinské autobusy Karosa B 731 a B 732 #34, 60, 62, 63, 76, 80, 90 a 105, ktoré tam budú slúžiť ako Skibusy ...)
Reakcia na: Vladimír #10431:
Rozsah je 1 vozidlo /ec.34/ na celu zimnu sezonu.
Reakcia na: marek #10430:
V poriadku, ale stále nevieme, v akom (či vôbec spomenutiahodnom) rozsahu to zabezpečovanie dopravy je a či ide o pravidelné zabezpečovanie. DPMŽ istotne zabezpečuje kadejaké iné súkromné návozy do práce, svadby, náhradnú dopravu pre iné subjekty a pod. Nemá zmysel evidovať všetko. Toť môj názor.
Reakcia na: Michal2 #10429:


No bude to asi tym, ze dnes cely den prsalo... A okrem toho nasadenie vozidiel DPMZ na skibus do jasenskej doliny mi potvrdil tu na diskusii aj Juraj...
Reakcia na: marek #10418:
Už si chcel túto správu pridať do noviniek, ani nevieš koľko autobusov tam odišlo, na aký čas, ktoré sú to vozidlá, ev. čísla atď.
dnes som cakal na skibus DPMZ do jasenskej doliny a nedockal som sa...
Čo nás čaká a určite neminie v roku 2007.

V tomto roku by mala byť „Rekonštrukcia tyristorovej meniarne na diódovú“ v Meniarni 2 na Bajzovej ulici v 7.-8./2006 vo výške asi 8.600 tis. Sk. Finančne náročná investícia, ktorá si vyžiada na dlhší čas vyradenie meniarne z napájania siete trolejbusového vedenia. Meniareň 2 na Bajzovej ulici, kde sa plánuje rekonštrukcia, si môžete pozrieť:
http://www.imhd.sk/za/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=11426&idg=320&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=

V blízkosti Meniarne 2 sa buduje „DP Lietavská Lúčka – Žilina, časť II., mostné prepojenie na Kamennú ulicu“. Na tejto stavbe sa už pravdepodobne na jar začne budovať kruhová križovatka pri Váhostave, do ktorej bude okrem už spomínanej Kamennej ulice ústiť aj Hlinská ulica a Obvodová, kadiaľ vedie trolejbusové vedenie. So stavbou súvisí aj výstavba nového vedenia na kruhovej križovatke a v priľahlých častiach, napojenie Hlinskej a Obvodovej ulice, ale aj likvidácia trolejbusového vedenia na zrušenom úseku Obvodovej ulice pred Obchodom s nábytkom GEKO. Počas výstavby v tomto dopravne exponovanom úseku bude MHD zabezpečovať náhradná autobusová doprava. Schému prestavby komunikácii a križovatky si môžete pozrieť aj na stránke:
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=232

Asi o 500 m ďalej na rohu ulíc Centrálnej a Obvodovej pripravuje sa výstavba Obchodného centra s vjazdom a výjazdom z Obvodovej ulice. Tu sa plánuje rozšírenie Obvodovej ulice o odbočovací pruh do Obchodného centra zo strany od Váhostavu. Aj pri tejto stavbe bude prekládka trakčných stožiarov, úprava trolejbusového vedenia a pravdepodobne aj náhradná autobusová doprava. Obvodovú ulicu, kde bude prestavba si môžete pozrieť na stránke:
http://zilina-gallery.ic.cz/gallery/picture.php?cat=44&image_id=217

Aby toho nebolo málo, tak ešte na Obvodovej ulici, ale už na Solinkách, sa pripravuje stavba Obchodno–zábavného centra MAX Žilina. Aj pri tejto stavbe sa plánuje s vjazdom a výjazdom z Obvodovej ulice, kadiaľ premáva trolejbusová doprava. V akom rozsahu bude prestavba Obvodovej ulice, kde premávajú trolejbusové linky č. 3, 7 a 13 ešte neviem, hoci začiatok výstavby je plánovaný už na 4/2007 a ukončenie koncom roka. Aspoň lokalizáciu tejto stavby na Solinkách si môžete pozrieť na stránke:
http://zilina-gallery.ic.cz/gallery/picture.php?cat=99&image_id=2508
Reakcia na: marek231 #10424:
Domnievam sa, že pre skutočný pomocný pohon, t. j. agregát o výkone okolo 30-50 kW, je vhodná každá trolejbusová prevádzka na svete. Vozidlá môžu operatívne obísť prekážku či zvládnuť krátkodobý výpadok napájania, na trolejovaní vozovne a manipulačných tratí sa dajú ušetriť sumy v rádoch desiatok miliónov korún a súčasne nízky výkon agregátu nedovoľuje podnikať šotohrátky s nejakými pseudoduobusovými linkami.
Reakcia na: marek231 #10424:
Nedávaj k môjmu menu odpoveď na niečo čo som tu nepovedal, prípadne nenapísal. Na výrazný rozvoj MHD sa opýtaj tých, ktorí na prvej stránke v ankete zdieľajú tento optimizmus. Je ich tam 14% z celkového počtu, teda asi 24 osôb.
Reakcia na: Jozef #10420:
Ty vidis ako moznu kupu novych 25TR pre mesto Zilina v roku 2007 v pocte mozno 3 kusy ako vyrazny rozvoj?To si ja nemyslim...
Co sa tyka nakupu 25tr. s pomocnym pohonom by som asi ani nesuhlasil.Nemame strukturu MHD postavenu tak aby sa 25tr. s pomocnym pohonom tu vyuzili.Rozhodne by som navrhoval nakup klasickych 25tr.Tie tu maju vyuzitie a investicia bude vyhodna.
Reakcia na: Jozef #10420:
Jednoznačne súhlasím. Ak budú nové vozy, tak férovo rozdeliť medzi sídliská. Ak by šli na L2, znova by sme tu mali diskusnú "revolúciu" ako v prípade Kia, že nové vozy nejdú "do mesta", prípadne len na špičkové výkony.
Reakcia na: LUK #10414:
to mi vsetci hovoria a este aj ty zacinaj ?
Re #10415 Juraj: dakujem ?
Reakcia na: Jozef #10420:
Aha, anketa, ani som si ju nevšimol ? , ale optimizmus považujem za životu prospešný ? a ku ktorým percentám patríš ty? ?
Reakcia na: Miro #10416:
Asi patríš k tým anketovým 14% z prvej strany čo očakávajú v tomto roku výrazný rozvoj s vymieňaním "výbehových typov trolejbusov". Ak by sa zakúpili nové trolejbusy Škoda 25Tr, tak určite nie s pomocným pohonom do Bytčice. Fantázii sa medze nekladú, ale v prvom rade sa budú riešiť trolejbusy na hlavných mestských linkách. V budúcnosti, ak sa vôbec dočkáme výstavby trolejbusovej trate do Bytčice, tam ešte poslúžia trolejbusy Škoda 14Tr, ktorých je dostatok.
Ak by som urobil par foto oboch skibusov... kde mam poslat fotky?
Asi by bolo dobre opravit tu spravu o skibusoch v oscadnici, ze DPMZ ma svoje vozidla aj na skibuse do jasenskej doliny.


Skibus do snowlandu Valca zase zabezpecuje z Vrutok SAD Zilina -zavod martin, primestskymi vozidlami Karosa. Na linke plati tarifa vyhlasena dopravcom a moze spoj vyuzit kazdy.
CP do Valce je tu:

http://www.snowland.sk/?cms=SKIBUSY%20Z%20VR%DATOK
Reakcia na: Juraj #10415:


No a jazdia na nich vodici DPMZ? alebo su zapozicane len vozidla.
Juraj, ak sa v tomto roku (ako všetci veríme) budú kupovať 25Tr-ky, budú mať pomocný pohon? Ak áno, napadlo ma, že by sa mohli aspoň v záruke nasadiť na L2, kde by išli väčšinu trasy pod trolejom a len od Váhostavu do Bytčice na pomocný pohon. Takto by sa u nás dali získať praktické skúsenosti s takýmto režimom prevádzky a L2 by bola konečne trolejbusová ?
Reakcia na: marek #10413:
Ano, aj Jasensku dolinu zabezpecuje DPMZ. Domov sa vecer nevracia, asi ho na noc garazuju v Martine.

JJ: Uz som ti to poslal.
Reakcia na: JJ #10412:
predseda ty sa radšej uč! ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement