Honim si ho na konecnej. Pri pohlade na Škodu 15Tr mam erekciu. Prechadzam dalej. Postupne ako vidim B932 a B952 to prichadza! Ked pocuvam zvuk karosy B741 zacinam sa dostavat do toho, ked tu zrazu prichadzam pred Citibus a ejakulujem! aaaaaaaaaaaaaaaaaaach
Včera som bol svedkom zaujímavej situácie: chodci čakali pred priechodom, mali červenú a autobus MHD prichádzajúci z voľného smeru zastavil a vodič pokynul chodcom, aby prešli.
Tak som v rozpakoch, ako to zhodnotiť? Veď ten vodič vlastne nahovoril tých chodcov na porušenie zákona o cestnej premávke.
Asi dvadsať metrov odtiaľ stáli dvaja zelení jastrabi, ale mali iné úlohy, takže toto si nevšímali.
Historický kalendár:
26.4.1949 - Dopravný podnik mesta Žiliny bol založený a zapísaný do obchodného registra 26.4.1949 s účinnosťou od 1.1.1949 a MHD začal prevádzkovať od 28.10.1949. Od roku 1958 – 1962 prevádzkoval aj lodnú dopravu s loďou Žilina na Oravskej priehrade.
Na stránke DPMŽ je uverejnené, že Dopravný podnik mesta Žiliny bol založený k 1. 5. 1949, mestskú hromadnú dopravu začal vykonávať od 28. 10. 1949.
Historický kalendár:
25.4.2003 sa stretli zástupcovia mesta Žiliny, Rajca, spoločností SIRS, ZSSK a DPMŽ, kde sa dohodli na vytvorení integrovaného dopravného systému. Prvým výsledkom spolupráce bola koordinácia spojov MHD linky č. 2 a vlakov ZSSK počas letných prázdnin. Cestujúci zo Žiliny tak mohli cestovať do Rajca a Rajeckých Teplíc a bez zbytočného čakania prestúpiť v železničnej stanici Bytčica z autobusu na vlak a opačne.
Cestovné poriadky zatiaľ všetky aktualizované neboli. Je to spôsobené tým, že stále nemám prístup na internet. Od jedného známeho som však dostal ponuku na pomoc a tak verím, že v utorok budú všetky zaktualizované. Pravidelným užívateľom sa samozrejme za omeškanie ospravedlňujem.
Ale nám zredukovali spoje. Odchody z prím časti Bytčica sú v ranných hodinách po viac ako hodine. Toš, represálie zo strany VÚC postihli aj nás nielen v zmene tarify.
Myslím si, že nával bude v prvých dňoch po otvorení. Niečo podobné, čo sme zažili začiatkom roka pri bláznivých dňoch Carrefouru, keď autá upchali komunikácie a MHD prestala fungovať. Neskoršie sa ľudia rozptýlia na nákupy po "svojich" hypermarketoch. Tým nechcem zľahčovať negatívny vplyv automobilovej dopravy v tomto priestore a ťažkosti MHD, ktoré určite budú. Predpokladám, že zastávka sa nebude premenovávať, lebo súčasťou alebo pozostatkom námestia sú aj ostatné priľahlé budovy.
Môžeme sa s ňou zaoberať v kontexte s jej vplyvom na MHD. Napr. myslíte, že súčasťou výstavby bude rekonštrukcia zastávok MHD ? Okrem toho ich bude treba premenovať, keďže námestie zanikne. Ale ako som už písal v minulosti, viac sa obávam toho, že trolejbusy a autobusy sa na spomínané zastávky najmä v dopravnej špičke ani nedostanú kvoli zápcham.
Žilinská verejnosť sa stavia s odporom k výstavbe auparku na uvedenom mieste. Nedávno na Štúrovom námestí spílili 152 stromov a 478,9 m2 listnatých a ihličnatých kríkov. Z tohto dôvodu sa osobne a myslím že aj ani ostatní, nebudeme s touto nechcenou stavbou zaoberať.
Kedy budú takéto reklamy aj u nás?:
www.valec.wz.cz/1/01.jpg
www.valec.wz.cz/1/02.jpg
www.valec.wz.cz/1/03.jpg
www.valec.wz.cz/1/04.jpg
www.valec.wz.cz/1/05.jpg
Veru hej, ja som to nevymyslel ? Kto sa nevie rozhodnúť, mohol by si vybrať zo svojho pohľadu najprijateľnejšiu alebo najsympatickejšiu možnosť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.