Tie svetla na anom asi pravdepodobne nebudu povodne, ale uz neskorsie menene. Vyzera to tak, ze ked uz RTO bezne nejazdili, tak povodne RTO svetla sa uz tazsie zhanali, ako tieto Jelcz-ove ...
To ze ma stvordielne dvere je tiez vyborne. Paradoxne, hoci tychto "stvordielnych" RTO jazdilo v Ceskoslovensku velmi vela, bola to jedna z najbeznejsich variant a vidno ich skoro v kazdom filme zo 70-tych rokov - ako historicke vozidlo ich je zachovanych MINIMUM, co je skoda. (Skoro vsede maju dialkovy LUX ? a ak aj maju CAR, tak je to vacsinou dvojdielnodverova verzia) Videl som len jednu takuto, aj to niekde v CR.
Preto ja osobne si myslim, ze by bolo najlepsie rekonstruovat vozidlo v povodnom stave ako je, nater najlepsie klasicky s modrymi pruhmi ...
(to uz ale zavisi od majitela ...)
No a prave pre tuto verziu RTO bolo najtypickejsie pripajanie vlekov PO-1, takze ...
Nech to je a bude uz akokolvek, kazdopadne je super, ze sa vozidlo podarilo zachranit, drzim palce pri jeho renovacii ...
Juraj: Co sa tyka nejakej schpnej vlecky PO-1, pisal som to ja na www.mestskadoprava.sk. Pokusim sa este poobzerat, mam este nejake tipy, tak pozistujem a dam vediet ...
Hmm, štvordielne, to by nasvedčovalo Š706RTO CAR ale tie vystrčené svetlá sú zase poznávacím znakom Jelcza - aj keď nejaká úprava za prevádzky je možná - napr. pražské Jelcze sa hneď po uvedení do prevádzky rekonštruovali na svetlá Hella v rovine plechov, ako mali aj originál RTO.
ad Juraj:
Nevedel som, ze martinska mhd vedie v najmensej spotrebe nafty...
Raz som aj pocul, ze sa vodic rozprava s kamaratom o tom, ze maju jazdit co najuspornejsie, len pre mna ako cestujuceho sa tu vynara otazka, ci najuspornejsie je pre mna aj casovo prijatelne.....
Aj tu na fore ktosi spomenul, ze vie dokonca o takychto privesoch viacerych. Nemam teraz absolutne cas sa v prispevkoch dozadu preberat, ale raz si najdem a podebatujeme o tom. Dokonca som este dlzny odpoved na ponuku spoluprace na knihe... sorry...
S týmto možno len súhlasiť. Hlavná vec, že je tu a v dobrých rukách. Už mu nehrozí nenavrátna likvidácia v zberných surovinách. Budeme radi, ak aj v budúcnosti bude ešte nejaké prekvapenie. A ten príves by sa k nemu už nedal niekde zohnať? Mnohí si naň ešte pamätajú. Rozprával som sa s jedným starším vodičom z DP a ten tiež jazdil na takomto vozidle a spomínal, že do niektorej dediny v okrese autobus vozil aj príves.
To sa este nevie. Dnes tam RTO-cko este len dorazilo. Bude treba urobit inventuru prac, rozhodnut, co sa da este okrem smirglovania karoserie este urobit cez volny cas s historickymi nadsencami, co v nasich dielnach a co dodavatelsky. A nakoniec, co to bude stat. Uvidime. Ked uz vydrzal 50 rokov, este cosi vydrzi...
...inac neviem ci tu niekto spominal, ..ale dnes som videl ten zlty autobus man na linke cislo 29 v smere do Zil. lehoty ? , mal vupnutu ten transparent v predu a namieto toho mal vlavo dole taku malu tabulku s cislom 29
no je to tak, ale myslim, ze v samotnom Mt zije okolo 60 tisic obyvatelov a ked k tomu pripocitame este aj osemtisicove Vrutky tak je to uz spolu 68 tisic obyvatelov, Martin je podla mna na slovenske pomery dost velke mesto.., za jednu z najdolezitejsich veci, ktore by mali v Mt zmenit su cestovne poriadky. su jednak dost zlozite a navyse dost neprehladne..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.