Samozrejme, treba to cestujúcim čo najviac znepríjemniť, ešte by to zneužili a ušetrili by cestou na nákup koruna na účet úbohého podfinancovaného DPMŽ. To nevadí, že takto pôjdu na nákup autom, hlavne, že budú presne spočítaní a zaevidovaní.
Zaujímavé, že v takom Berlíne je to ešte aj zdôraznené, že lístok platí 2,5 hodiny, takže na jeden môžeš ísť odniekiaľ niekam, zariadiť si tam, čo potrebuješ a na ten istý lístok pokračovať, prípadne sa vrátiť.
Tiez ma napadlo, ze sa bude dat onen CLP dobre vyuzivat napr. tak, ze vystupim na Kosickej, rychlo urobim nakup v Tescu a na ten isty listok pojdem naspat. A to sa oplati ? .
Zaujímavejšia sa mi zdá byť veta "CLP je platný až po označení v označovacom zariadení v obidvoch vozidlách, ktoré cestujúci použije". Keby som to zobral doslova, tak po označení v prvom vozidle ešte lístok nie je platný a prvú jazdu teda vykonám s neplatným lístkom ?
Ešte ma napadá, že to je vlastne lístok na dve jazdy s obmedzenou dobou platnosti, pretože ak to dobre chápem, tak ho môžem použiť aj tak, že pôjdem do pol hodiny tou istou linkou späť ?
Ale ja v tých Jozefom citovaných pokynoch nevidím presné určenie, na ktorom konci treba označiť prvú jazdu a na ktorom druhú. Slová "na jednom konci" chápem ako "na jednom z oboch koncov" a "na druhom konci" chápem ako "na tom konci, na ktorom som si neoznačil prvú jazdu". Takže podľa mňa na tom nezáleží. Len nesmieš označiť obe jazdy na rovnakom konci a musia byť označené z vrchnej strany lístka.
Mne je to uz trapne, ale zase pripominam, ze Juraj doteraz nezopodvedal uz niekolkokrat polozene otazky, hoc sme mu to mali pripomenut "buduci tyzden" (co aj pripomenute bolo). Neverim, ze sa za tie tyzdne k tomu nedostal. Myslim si, ze snaha ututlavat a mlcanim obchadzat neprijemne temy je evidentna (inych nezavadnych tem sa tato ignoracia nikdy netykala)...
To snad nie, cestujuci so zakupenym listkom nemoze byt postaveny do pozicie cierneho pasaziera len preto, ze si listok oznaci opacne. To su revizori taki blbi alebo lenivi, ze nedokazu rozlisit, co je prva cesta a do druha?
Tak ako každoročne, tak aj tento rok opäť premáva vianočný NAY-bus od Elektrodomu NAY na sídlisku Vlčince na Hálkovu ulicu. Dnes bol na tejto linke autobus Karosa B952 #03.
V informáciách pre cestujúcich to je uvedené nasledovne:
CLP je platný až po označení v označovacom zariadení v obidvoch vozidlách, ktoré cestujúci použije
1. cesta sa označuje na jednom konci cestovného lístka (vrchná časť v smere šípky)
2. cesta (prestup) sa označuje na druhom konci cestovného lístka (vrchná časť v smere šípky)
Zajtra od 15. decembra je možné požívať cestovné lístoky prestupné základné vo výške 19 Sk a zľavnený vo výške 13 Sk. Okrem štyroch nových druhov jednorázových cestovných lístkov vzoru 2006 sú na stránke DPMŽ, s.r.o. zobrazené aj dva nové prestupné lístky.
Ešte by som chcel pripomenúť pre priaznivcov MHD, že zajtra je posledný deň na zakúpenie zľavneného cestovného lístoka ŤZP a ŤZP-S vo výške 1 Sk, lebo platnosť týchto ojedinelých lístkov končí 16.12.2005. DPMŽ, s.r.o. vymieňa nepoužité lístky do 15.1.2006.
Nové druhy cestovných lístkov platné od 1.12.2005 a od 15.12.2005 si môžete pozrieť na stránke DPMŽ, s.r.o.: http://www.dpmz.sk/Stranky/ListkyAut.php
V najnovšom Žilinskom večerníku si môžete prečítať článok o niektorých pripravovaných zmenách v MHD pre ŤZP od 16.12.2005, kde na otázky čitateľov odpovedá riaditeľ a ekonomicko-obchodný námestník DPMŽ, s.r.o. http://www.zilinskyvecernik.sk/archiv/2005/zv_51/zvstr3.pdf
214 ta premava
223 stoji uz mesiac v depe za dielnou,asi ma poruchu namiesto nej je229
220,tak tu som nevidel tiez dost dlhy cas,tiez stoji za dielnou
224 ma uz GO zasebou a je v depe,namiesto nej je excarfuracka 211,ktora by uz veru mohla ist na prestriekanie
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.