podla mna,modernizaciu tr.klbakov vykona asi Rosero,206stka a 207micka /v najblizsich dnoch uz bude v premavke/ vypadaju celkom dobre,cena za 9klbakov by mala byt okolo 13mil.,tu sa natiska otazka,ci je lepsie,ze budeme mat takmer vsetky klbaky napr.s modernizovanym prednym celom,displejom,novymi sedadlami,alebo tu sumu radsej investovat do jedneho kusa tr.25tky.
.... požiadavky obyvateľov Závodia a Bánovej.... - tú Bánovú ešte pochopím ( posun posledného spoja, možno požiadavka na zmenu trasy L21... - to je teraz jedno ). Ale čo nechápem, je to, že Závodie má v MHD vymoženosti ako žiadna iná časť mesta a ešte budú mať nejaké ďalšie zvláštne požiadavky? To je snáď žart!!! Veď majú L6, 7, 16, 21, 26,27, 29 - tieto linky obsiahnu takmer celé mesto !!! Tak to je teda vitamín.... sorry
Vyhlásenie Výboru č.5 poslancov MZ v Žiline k jednaniu s riaditeľom DPMŽ o zmenách v cestovnom poriadku po 21. 1. 2006
- Úvodné rokovanie k danej problematike iniciovali a organizovali poslanci MZ za Hájik dňa 27. 1. 2006. Výsledkom tohto rokovania bol prieskum potreby priameho dopravného prepojenia na trase Hájik – Vlčince v pracovných dňoch 27. 2. - 12. 3. 2006 prieskumnými autobusmi.
- Vyhodnotenie tohto prieskumu bolo na rokovaní poslancov za Hájik s riaditeľom DPMŽ za účasti ďalších občanov Hájika. V diskusii k vyhodnoteniu bola diskutovaná potreba priameho dopravného prepojenia žilinských sídlisk, požiadavky obyvateľov Bánovej a Závodia ako aj potreby zamestnancov ŽU pri cestovaní na Vlčince. Účastníci rokovania konštatovali, že čísla z prieskumu sa zásadne neodlišovali od doteraz zistených počtov cestujúcich na trase priamo z Hájika na Vlčince. Na základe tohto rokovania DPMŽ zváži možné varianty úprav vedenia liniek MHD s prihliadnutím na výsledky vykonaného prieskumu, ako aj uvažovaných počtov cestujúcich z Hájika na Vlčince a Veľký diel – ŽU. Návrhy možných riešení DPMŽ zváži v jednom variante:
1) linka MHD na trase Hájik - Závodie - Hliny - Solinky - Vlčince a späť, alebo 2) predĺženie existujúcej linky č. 6 na trase Carrefour – Fatranská, alebo 3) posilnenie školských spojov v rannej špičke na trase Hájik-Vlčince-Veľký diel a v odpoludňajšej špičke v opačnom smere, za predpokladu, že riaditelia škôl na Vlčincoch budú o tomto ochotní rokovať s riaditeľom DPMŽ. Súčasne sa počíta s využitím týchto spojov aj ostatnou cestujúcou verejnosťou.
Asi preto, že do mestskej verzie sa zmestí viac cestujúcich ? okrem toho konkrétne SAD linky do Rosiny a Višňového používa veľa ľudí aj na dopravu v rámci mesta - z autobusovej stanice na Rosinky a späť a tu je vhodné, že má autobus viac dverí a ľudia rýchlejšie vystúpia. Mimochodom na týchto linkách doteraz často jazdili B732ky, čiže tiež mestské.
mas pravdu,zaciatkom marca prisli dokonca dve 952,obidve boli priradene do Ziliny na linky do Rosiny Visnoveho Turia.Podla sprav zo sad,aj v buducnosti sa bude pokracovat v nakupoch mestskej verzie,nakolko tento bus sa lepsie hodi do obci,ktore nie su az tak vzdialene od mesta ? napr.Teplicka
Juraj, čas pokročil a zaujímal by ma výsledok analýzy HA -VL Vašimi očami. Budú sa na základe jeho výsledkov vykonávať zmeny? Niekoľko zmien ste avizovali - zníženie ceny prestupných lístkov, zmeny CP na niektorých linkách... Odkedy?
Touto cestou sa chcem poďakovať dispečingu za včera zorganizovanú prácu počas nehody pri plavárni v popoludňajších hodinách, kde bola takmer expresne nasadená záloha na L14 ( tuším č.99 ).
asi ta sklamem, ale medzi tymi novymi je minimalne jedna B 952E ? jednu modru funglovku 954E som videl aj v KNM...ale uz som dlhsie nevidel Midway, zrejme doslo k prehodnoteniu ich nasadenia na linky...
Samozrejme, že som sa nepreukazoval, takých, čo to dodržovali, bola menšina ? ale spomínam si ešte na jednu zaujímavosť v súvislosti s týmto. Keď v BA zaviedli možnosť nastupovania predplatiteľov zadnými dverami, bolo to na prelome 60tych a 70tych rokov, keď jazdili takmer výhradne len dvojdverové RTOčka, tak na zastávkach bývali označené miesta, kde sa treba stavať a síce bielou šípkou k predným dverám a modrou šípkou k zadným dverám pre predplatiteľov. A ľudia sa pekne stavali do dvoch radov a autobus zastavil dverami presne pri tých šípkach ?
Ako to myslíš, vopred? Vozidlá s označením veľkým S boli tie, kde si cestujúci kupoval lístok vo vozidle, ale nie u sprievodcu (bola to samoobslužná pokladnička pri vodičovi). Keď to už bolo všade, tak to označenie postupne zmizlo (hovorím o BA, kde som vtedy býval). Keď sa zaviedol predaj CL mimo vozidla (známe lístky s deviatimi číslicami, ktoré sa dierkovali v mechanických označovačoch), tak sa už to veľké S nepoužívalo.
Napisy Neoznaceny listok je neplatny a Ked stojite, drzte sa ma dodnes Presov a Bratislava (v Bratislave gramaticky spravnejsie "Ak stojite, drzte sa"). V Prahe to je tiez, ale tam to je "Neoznacena jizdenka neplati" a "Cestujici jsou povinni za jizdy se drzet."
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.