Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vie niekto co sa dnes cca pred 13.00 stalo tej sestke pri policii co tam blokovala polovicu mesta (a tiez preco nemohli ist trolejbusy v protismere)?
podla mna,modernizaciu tr.klbakov vykona asi Rosero,206stka a 207micka /v najblizsich dnoch uz bude v premavke/ vypadaju celkom dobre,cena za 9klbakov by mala byt okolo 13mil.,tu sa natiska otazka,ci je lepsie,ze budeme mat takmer vsetky klbaky napr.s modernizovanym prednym celom,displejom,novymi sedadlami,alebo tu sumu radsej investovat do jedneho kusa tr.25tky.
z piatich zilinskych busov uz boli odstranene busboardy coly
Reakcia na: Jakub #7902:
.... požiadavky obyvateľov Závodia a Bánovej.... - tú Bánovú ešte pochopím ( posun posledného spoja, možno požiadavka na zmenu trasy L21... - to je teraz jedno ). Ale čo nechápem, je to, že Závodie má v MHD vymoženosti ako žiadna iná časť mesta a ešte budú mať nejaké ďalšie zvláštne požiadavky? To je snáď žart!!! Veď majú L6, 7, 16, 21, 26,27, 29 - tieto linky obsiahnu takmer celé mesto !!! Tak to je teda vitamín.... sorry
Reakcia na: Jakub #7902:
ja si myslim,ze by bolo dobre potiahnut 7cku na matice slovenskej a pridat par spojov.
Vysokoškoláci nám to spočítali
Nový život Turca, 22.3.2006
http://www.regionalnenoviny.sk/clanok.asp?cl=2642091

Som zvedavý, čo z toho vyjde.
Vyhlásenie Výboru č.5 poslancov MZ v Žiline k jednaniu s riaditeľom DPMŽ o zmenách v cestovnom poriadku po 21. 1. 2006


- Úvodné rokovanie k danej problematike iniciovali a organizovali poslanci MZ za Hájik dňa 27. 1. 2006. Výsledkom tohto rokovania bol prieskum potreby priameho dopravného prepojenia na trase Hájik – Vlčince v pracovných dňoch 27. 2. - 12. 3. 2006 prieskumnými autobusmi.


- Vyhodnotenie tohto prieskumu bolo na rokovaní poslancov za Hájik s riaditeľom DPMŽ za účasti ďalších občanov Hájika. V diskusii k vyhodnoteniu bola diskutovaná potreba priameho dopravného prepojenia žilinských sídlisk, požiadavky obyvateľov Bánovej a Závodia ako aj potreby zamestnancov ŽU pri cestovaní na Vlčince. Účastníci rokovania konštatovali, že čísla z prieskumu sa zásadne neodlišovali od doteraz zistených počtov cestujúcich na trase priamo z Hájika na Vlčince. Na základe tohto rokovania DPMŽ zváži možné varianty úprav vedenia liniek MHD s prihliadnutím na výsledky vykonaného prieskumu, ako aj uvažovaných počtov cestujúcich z Hájika na Vlčince a Veľký diel – ŽU. Návrhy možných riešení DPMŽ zváži v jednom variante:


1) linka MHD na trase Hájik - Závodie - Hliny - Solinky - Vlčince a späť, alebo 2) predĺženie existujúcej linky č. 6 na trase Carrefour – Fatranská, alebo 3) posilnenie školských spojov v rannej špičke na trase Hájik-Vlčince-Veľký diel a v odpoludňajšej špičke v opačnom smere, za predpokladu, že riaditelia škôl na Vlčincoch budú o tomto ochotní rokovať s riaditeľom DPMŽ. Súčasne sa počíta s využitím týchto spojov aj ostatnou cestujúcou verejnosťou.

(http://www.zilinskyvecernik.sk/archiv/2006/zv_12/str_2.html#2/9)
Reakcia na: Miro #7899:
to by ich nekupili 15 ?
Keď sa bavíme o SAD Žilina, dnes som videl Karosu C734 s displejom ☺
Reakcia na: TeBeCe #7895:
Tak ma napadá, či to nebude s Midwaymi podobne ako s Isuzu v DPMŽ, tiež chvíľu jazdil v MHD a teraz už jazdí výlučne len komerčne
Reakcia na: URBINO #7897:
Asi preto, že do mestskej verzie sa zmestí viac cestujúcich ? okrem toho konkrétne SAD linky do Rosiny a Višňového používa veľa ľudí aj na dopravu v rámci mesta - z autobusovej stanice na Rosinky a späť a tu je vhodné, že má autobus viac dverí a ľudia rýchlejšie vystúpia. Mimochodom na týchto linkách doteraz často jazdili B732ky, čiže tiež mestské.
Reakcia na: TeBeCe #7895:
mas pravdu,zaciatkom marca prisli dokonca dve 952,obidve boli priradene do Ziliny na linky do Rosiny Visnoveho Turia.Podla sprav zo sad,aj v buducnosti sa bude pokracovat v nakupoch mestskej verzie,nakolko tento bus sa lepsie hodi do obci,ktore nie su az tak vzdialene od mesta ? napr.Teplicka
Juraj, čas pokročil a zaujímal by ma výsledok analýzy HA -VL Vašimi očami. Budú sa na základe jeho výsledkov vykonávať zmeny? Niekoľko zmien ste avizovali - zníženie ceny prestupných lístkov, zmeny CP na niektorých linkách... Odkedy?

Touto cestou sa chcem poďakovať dispečingu za včera zorganizovanú prácu počas nehody pri plavárni v popoludňajších hodinách, kde bola takmer expresne nasadená záloha na L14 ( tuším č.99 ).
Reakcia na: URBINO #7828:
asi ta sklamem, ale medzi tymi novymi je minimalne jedna B 952E ? jednu modru funglovku 954E som videl aj v KNM...ale uz som dlhsie nevidel Midway, zrejme doslo k prehodnoteniu ich nasadenia na linky...
Tu je vidieť tá pokladňa, v ktorej va elktričkách T2 na L1 v Bratislave tetuška predávala lístky:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_t2&no=9&id=27302aeef2f022f8f0f225

Vozidlá, kde si cestujúci sám odtrhol lístok z pokladničky pri vodičovi, boli označené veľkým S. Električky T2 mávali aj veľkú tabuľu za oknom s veľkým S a nápisom VOZIDLO BEZ SPRIEVODCU:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_t2&no=11&id=27302aeef1f022f0f1f225
Reakcia na: Jakub #7887:
Samozrejme, že som sa nepreukazoval, takých, čo to dodržovali, bola menšina ? ale spomínam si ešte na jednu zaujímavosť v súvislosti s týmto. Keď v BA zaviedli možnosť nastupovania predplatiteľov zadnými dverami, bolo to na prelome 60tych a 70tych rokov, keď jazdili takmer výhradne len dvojdverové RTOčka, tak na zastávkach bývali označené miesta, kde sa treba stavať a síce bielou šípkou k predným dverám a modrou šípkou k zadným dverám pre predplatiteľov. A ľudia sa pekne stavali do dvoch radov a autobus zastavil dverami presne pri tých šípkach ?
Reakcia na: Papyr #7888:
Ako to myslíš, vopred? Vozidlá s označením veľkým S boli tie, kde si cestujúci kupoval lístok vo vozidle, ale nie u sprievodcu (bola to samoobslužná pokladnička pri vodičovi). Keď to už bolo všade, tak to označenie postupne zmizlo (hovorím o BA, kde som vtedy býval). Keď sa zaviedol predaj CL mimo vozidla (známe lístky s deviatimi číslicami, ktoré sa dierkovali v mechanických označovačoch), tak sa už to veľké S nepoužívalo.
Reakcia na: Papyr #7890:
? ? ? ? ?
Reakcia na: Miro #7885:
Niekdajsi presovsky napis "Vyhradene pre chore osoby, invalidov a tehotne zeny" sa takto zmenil na "Vyradene pre chore soby, indov a hot zeny" 🙂
Reakcia na: Jakub #7883:
Napisy Neoznaceny listok je neplatny a Ked stojite, drzte sa ma dodnes Presov a Bratislava (v Bratislave gramaticky spravnejsie "Ak stojite, drzte sa"). V Prahe to je tiez, ale tam to je "Neoznacena jizdenka neplati" a "Cestujici jsou povinni za jizdy se drzet."

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.