Ja ta opravim. Pozri si rozdiel medzi kapitalovou a prevadzkovou dotaciou. Kapitalova dotacia je urcena na nakup novych investicii - vozidiel. Kto prispel na NAKUP vozidiel?
Je mi to zvlastne, ale 05, 15, 25, 35, 45,55 nie je PRAVIDELNY interval a nie je to logicke? Ak si trochu dopravak a poznas dopravnu spicku a dopravne sedlo, co je to za terminus technicus pojem "najvacsia spicka"? Postuduj si trochu dopravnu teoriu.
Podla tvojich doterajsich prispevkov sa mi zdalo, ze si za za posledne obdobie stal celko zdatny v MHD. Ale tvoje slova "prevetrat" sa mi na tvoju odbornu uroven zdaju dost laicke. Pocas zakonnej zarucnej lehoty by sa pri najazdenych kilometroch mala preukazat technicka kvalita vyrobku a preto treba najazdit tolko kilometrov, aby sa preukazala.
Moj mily, tvoja UVAHA ako taka vobec nie je hlupa! Len jej laicke vysledne zdovodnenia pokrivkavaju. Pokial v ramci fiskalnej "decentralizacie" ti niekto "decentralizuje" namiesto minulorocnych 100% len 35-38% financii, tak sa zacnes pozerat aj v rodinnom rozpocte, ci si nechas posielat na veceru pizzu v dovtedajsom "intervale" 3-4x mesacne alebo len raz do mesiaca. Ci na linky nasadis za "centralizovane" peniaze ako striedaca dalsieho vodica, alebo "decentralizovane" porusis po 4-och hodinach "centralizovane plateny" interval alebo budes citat frflania, za ktore nemozes... Uvaha nie je hlupa, len laicky pohlad si prid po predchadzajucom ohlaseni doplnit do DP. Si vitany.
Hovoris, ze nechce rypnut, ale rypes... Kedy bude "normalna" tarifa, ked uz mnohi dlhsiu dobu pisu, ze v ZA je "nenormalna" tarifa... Ci budu Teplicka ci Varin prispievat? To sa treba spytat u nich. A na co a preco by mali prispievat, by si mal najprv definovat. Kto by mal byt a k comu ochotny? Zas je to treba presne /podla zakona, konkretne paragrafov a odststavcov/ definovat. Na nepresnu otazku nemoze byt presna odpoved.
Porozmyslaj: Kolko kilometrickych vykonov tie vozidla urobia za rok pri ich dennych vykonoch iba na Kia? Ak sa ma otestovat ich technicky stav pocas kilometrickeho priebehu pocas zarucnej doby, nutne musia nieco najazdit aj v meste. A nakoniec, KAZDE vozidlo je evidencne sledovane v DP podla tzv.evidencneho cisla.
Ked chodis pravidelne Zavodie - Vlcince, tak si urcite postrehol, ze z Hajika je pravidelny interval kazdych 5 minut v prac. dni a kazdych 15 minut cez vikendy (a spoje sa nekryju), co je myslim slusne ? .
Obávam sa, že L1 bude účelovou linkou a teda s adresným, no o to menším rozsahom prevádzky. Netipuj interval, skôr rátaj spoje za deň.
Základnú obsluhu sídlisk zabezpečujú súčasné trolejbusové linky.
Opravte ma niekto, ak sa mýlim, ale ja mám v hlave zafixovanú informáciu, že na nové vozy neprispelo (len) mesto, ale aj (najmä?) štát v súvislosti so zabezpečením dopravnej obslužnosti nového podniku. V tejto súvislosti je logické, že ak nové vozy DP a Mesto čiastočne "dostali", aby s nimi zabezpečovali dopravu do Kie, bol by nezmysel, keby si ich ukoristili len pre mestské linky a na onú predmetnú linku do Kie vypravovali staré vozy, ktoré kedysi kúpilo Mesto.
Jakub: Ako mozes hovorit o pravidelnom intervale, ked v najvacsej spicke a to este pred prazdninami chodili trolejbusy 4,14 kazdych 10 min lebo oba chodili v minute 05,15,25,35,45,55. To je logicke? Ja cestujem kazdy druhy piatok alebo sobotu trasu Zavodie-Vlcince. Tomu sa hovori pravidelny interval, ked cakam na zastavke 20 min na spoj 4 alebo 14. Urcite priamy spoj je vyhodnejsi. To Vam povie 90 percent cestujucich. Dufam ze ta linka bude mat pravidelny interval a nie ako linka c.7 to je dost trapne 12 spojov za cely den !
Suhlasim s vami, stacili by aj 2 spoje ale keby mali trasu ako byvale linky 7,17. Neviete nahodou ako casto bude chodit ta linka c.1? Dik puzzled
Jakub: Ako mozes hovorit o pravidelnom intervale, ked v najvacsej spicke a to este pred prazdninami chodili trolejbusy 4,14 kazdych 10 min lebo oba chodili v minute 05,15,25,35,45,55. To je logicke? Ja cestujem kazdy druhy piatok alebo sobotu trasu Zavodie-Vlcince. Tomu sa hovori pravidelny interval, ked cakam na zastavke 20 min na spoj 4 alebo 14. Urcite priamy spoj je vyhodnejsi. To Vam povie 90 percent cestujucich. Dufam ze ta linka bude mat pravidelny interval a nie ako linka c.7 to je dost trapne 12 spojov za cely den !
Suhlasim s vami, stacili by aj 2 spoje ale keby mali trasu ako byvale linky 7,17. Neviete nahodou ako casto bude chodit ta linka c.1? Dik ?
po prazdninach v sep.na linke 2,budu udajne premavat klby.Len pre zaujimavost,dnes bola na linku 16 nasadena karosa č.116.Treba ju prevetrat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jakub