Reakcia na: Vladimír #5929:
Ideálne by bolo, keby... ale, ale, ale ..., a preto sa preto prikláňam ku *spravodlivejšiemu* kombinovanému systému. Teda nikde som nepísal, že *.. že je to ideálny stav*, tak nevidím v čom si protirečím. Kto si prečíta moj príspevok a pozná problematiku v uvedenej oblasti, tak potom môže posúdiť obe alternatívy o ktorých som písal.
4444
1. L6, L16, L21 majú úplne spoločnú trasu od Žitnej až po Hurbanovu
2. L26 má spod Rondla až po Štef. nám. rovnakú trasu ako L6 a L16
3. Ak pôjde L29 zo smeru od DPMŽ, tak spod Rondla po Hurbanovu má rovnakú trasu ako L6 a L16
Čiže až 6 liniek ide dosť dlhú časť rovnakou trasou, čo si myslím, že je zbytočné.
4. Po zrušení L28 by to bola aspoň nejaká náhrada pre priame spojenie so Štúrovým námestím.
Naskytá sa mi jedna myšlienka: čo tak L16 vôbec nevytvárať, celú kapacitu trolejbusov presunúť na L6, ktorá by mohla premávať v hustých intervaloch a s krátkymi trolejbusmi...
A ako posledný vitamín by bolo zriadenie nočnej trolejbusovej linky s trasou súčasnej L17 so začiatočnou a konečnou zastávkou na stanici.
Ak sú to do hlúpa hypotézy, sorry....