Štátny tajomník Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR Ján Kotuľa dnes oficiálne otvoril výstavbu diaľnice D3 Hričovské Podhradie – Žilina-Strážov, ktorá je nadväzujúcou časťou diaľnice D1. Náklady na výstavbu tohto 6,85-kilometrového úseku nepresiahnu 5,3 mld. Sk. Do užívania by sa mala celá stavba diaľničného ťahu medzi Bratislavou a Žilinou odovzdať do konca roku 2006. Zhotoviteľom stavby je spoločnosť Doprastav, a.s. Bratislava.. V úseku stavby cez Strážov až k Hornému Hričovu nám prechádza autobusová L29 do Žilinskej Lehoty.
SZKV
1- v podstatě tak jak je dnes, včetně CP, pouze prodloužit na Fatranskou
3- Matice slovenskej- univerzita- Jaseňová- dále po své trase- Jaseňová- univerzita- Matice slovenskej. CP jako dnes
4- Matice slovenskej- univerzita- Jaseňová- Hlinská- ŽST- TESCO- Matice slovenskej. CP jako dnes, proklad s linkou 3
5- protisměr linky 4, CP jako dnes linka 4 v tomto směru, na ŽST proklad s linkou 3. Ukončení alternativně možné i na Fatranské.
6- Stodolova- ŽST- Carrefour- Matice slovenskej nebo Fatranská. Intervaly jako součet všeho, co dnes na Hájik jede, tedy napž. špička 8, sedlo 20.
S tím, že by se mimo špičku udělaly přestupy linek 1, 6/3 nebo 4 mezi Hurbanovou a ŽST s obdobnou možností tamtéž mezi 6 od Hájika a 3 nebo 4 na Solinky.
Co vy na to- fakt je to pitomost?