Ďalej tu mám niekoľko autobusov, ktoré boli vyradené už počas DPmŽ, ale neviem ich ev. č. (kto má nejakú fotografiu, mohol by to zistiť):
?? B 73. 1983 1996 1983 ZAB 08-54
?? B 731 1984 1995 1984 ZAB 17-54
?? B 731 1984 1996 1984 ZAB 17-99
?? B 73. 1984 1996 1984 ZAB 18-35
?? Ik 280.10 1985 1993 1985 ZAB 24-04
?? Ik 280.10 1985 1996 1985 ZAB 24-07
?? B 731 1986 1996 1986 ZAB 28-56
?? B 731.00 1986 1993 1986 ZAB 28-57 vyr. 20.12.1993
?? B 731 1986 1996 1986 ZAB 28-88
?? Ik 280.10 1980 1994 1980 ZAB 64-72 vysoká ŠPZ !
U toho posledného Ikarusu je vysoká ŠPZ, to znamená, že mal ešte inú, prípadne bol odkúpený z iného mesta.
Zájazdové autobusy:
ŠPZ/EČV typ zar. vyr. r.v. poznámky
ZAB-19-96 B 735 1995 1999 1984
ZAB-26-29 B 735 1995 1999 1985
ZA-686 AE GT 11 1995 1995
ZA-148 AD IVECO 1997 2004? 1997
ZA-469 BR ILIADE RTX 2003 2003
Na ďalších autobusoch (do 1993) pracujem, vrátane SAD ("mestská" časť), je toho však veľa (prečíslovacie tabuľky ŠPZ na EČV, vyraďovanie vozidiel, zoznam podľa ŠPZ atď.).
Trolejbusy:
---------------------------------------------------------------------------
ev.č. typ zar. vyr. výr.č./r.v. vz. poznámky
---------------------------------------------------------------------------
XXXX/XXX XXXXXXXXXXXX XXXX XXXX XXXXXX/XXXX XXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
201 15 Tr 10/7 1995 11971/1993
202 15 Tr 10/7 1995 11972/1993
203 15 Tr 10/7 1995 11973/1993
204 15 Tr 10/7 1995 11974/1993
205 15 Tr 10/7 1995 11975/1993
206 15 Tr 10/7 1995 11976/1993
207 15 Tr 10/7 1995 11977/1993
208 15 Tr 10/7 1995 11978/1993
209 15 Tr 10/7 1995 11979/1993
210 15 Tr 10/7 1995 11980/1993
211 14 Tr 14/7 1994 11986/1994
212 14 Tr 14/7 1994 11987/1994
213 14 Tr 14/7 1994 11988/1994
214 14 Tr 14/7 1994 11989/1994
215 14 Tr 14/7 1994 11990/1994
216 14 Tr 14/7 1994 11991/1994
217 14 Tr 14/7 1994 11992/1994
218 14 Tr 14/7 1994 11993/1994
219 14 Tr 14/7 1994 11994/1994
220 14 Tr 14/7 1994 11995/1994
221 14 Tr 14/7 1994 11996/1994
222 14 Tr 14/7 1995 11999/1994
223 14 Tr 14/7 1995 11998/1994
224 14 Tr 14/7 1996 12000/1994
225 14 Tr 14/7 1995 11997/1994
226 15 Tr 10/7 1995 12001/1994
227 15 Tr 10/7 1996 12002/1994
228 15 Tr 10/7 1995 12004/1994
229 15 Tr 10/7 1995 12003/1994
230 15 Tr 10/7M 1998 12421/1997 I
231 15 Tr 10/7M 1998 12422/1997 I
232 15 Tr 10/7M 1998 12423/1997 I
233 15 Tr 10/7M 1998 12424/1997 I
234 15 Tr 10/7M 1998 12425/1997 I
235 15 Tr 10/7M 1999 12835/1999 II
236 15 Tr 10/7M 1999 12836/1999 II
237 15 Tr 10/7M 2001? 12837/1999 II
238 15 Tr /7M 2001 13003/2001 II
239 15 Tr /7M 2001 13004/2001 II
240 15 Tr /7M 2002 13005/2001 II
241 15 Tr /7M 2002 13072/2002
242 15 Tr /7M 2002 13073/2002
243 15 Tr /7M 2002 13074/2002
?? B 73. 1983 1996 1983 ZAB 08-54
?? B 731 1984 1995 1984 ZAB 17-54
?? B 731 1984 1996 1984 ZAB 17-99
?? B 73. 1984 1996 1984 ZAB 18-35
?? Ik 280.10 1985 1993 1985 ZAB 24-04
?? Ik 280.10 1985 1996 1985 ZAB 24-07
?? B 731 1986 1996 1986 ZAB 28-56
?? B 731.00 1986 1993 1986 ZAB 28-57 vyr. 20.12.1993
?? B 731 1986 1996 1986 ZAB 28-88
?? Ik 280.10 1980 1994 1980 ZAB 64-72 vysoká ŠPZ !
U toho posledného Ikarusu je vysoká ŠPZ, to znamená, že mal ešte inú, prípadne bol odkúpený z iného mesta.
Zájazdové autobusy:
ŠPZ/EČV typ zar. vyr. r.v. poznámky
ZAB-19-96 B 735 1995 1999 1984
ZAB-26-29 B 735 1995 1999 1985
ZA-686 AE GT 11 1995 1995
ZA-148 AD IVECO 1997 2004? 1997
ZA-469 BR ILIADE RTX 2003 2003
Na ďalších autobusoch (do 1993) pracujem, vrátane SAD ("mestská" časť), je toho však veľa (prečíslovacie tabuľky ŠPZ na EČV, vyraďovanie vozidiel, zoznam podľa ŠPZ atď.).
Trolejbusy:
---------------------------------------------------------------------------
ev.č. typ zar. vyr. výr.č./r.v. vz. poznámky
---------------------------------------------------------------------------
XXXX/XXX XXXXXXXXXXXX XXXX XXXX XXXXXX/XXXX XXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
201 15 Tr 10/7 1995 11971/1993
202 15 Tr 10/7 1995 11972/1993
203 15 Tr 10/7 1995 11973/1993
204 15 Tr 10/7 1995 11974/1993
205 15 Tr 10/7 1995 11975/1993
206 15 Tr 10/7 1995 11976/1993
207 15 Tr 10/7 1995 11977/1993
208 15 Tr 10/7 1995 11978/1993
209 15 Tr 10/7 1995 11979/1993
210 15 Tr 10/7 1995 11980/1993
211 14 Tr 14/7 1994 11986/1994
212 14 Tr 14/7 1994 11987/1994
213 14 Tr 14/7 1994 11988/1994
214 14 Tr 14/7 1994 11989/1994
215 14 Tr 14/7 1994 11990/1994
216 14 Tr 14/7 1994 11991/1994
217 14 Tr 14/7 1994 11992/1994
218 14 Tr 14/7 1994 11993/1994
219 14 Tr 14/7 1994 11994/1994
220 14 Tr 14/7 1994 11995/1994
221 14 Tr 14/7 1994 11996/1994
222 14 Tr 14/7 1995 11999/1994
223 14 Tr 14/7 1995 11998/1994
224 14 Tr 14/7 1996 12000/1994
225 14 Tr 14/7 1995 11997/1994
226 15 Tr 10/7 1995 12001/1994
227 15 Tr 10/7 1996 12002/1994
228 15 Tr 10/7 1995 12004/1994
229 15 Tr 10/7 1995 12003/1994
230 15 Tr 10/7M 1998 12421/1997 I
231 15 Tr 10/7M 1998 12422/1997 I
232 15 Tr 10/7M 1998 12423/1997 I
233 15 Tr 10/7M 1998 12424/1997 I
234 15 Tr 10/7M 1998 12425/1997 I
235 15 Tr 10/7M 1999 12835/1999 II
236 15 Tr 10/7M 1999 12836/1999 II
237 15 Tr 10/7M 2001? 12837/1999 II
238 15 Tr /7M 2001 13003/2001 II
239 15 Tr /7M 2001 13004/2001 II
240 15 Tr /7M 2002 13005/2001 II
241 15 Tr /7M 2002 13072/2002
242 15 Tr /7M 2002 13073/2002
243 15 Tr /7M 2002 13074/2002
Marko
Odpovedám na niekoľko otázok ohľadne histórie MHD v Žiline. Ďalej sa pokúsim uviesť zoznam vozidiel od roku 1993 a dve časti z pripravovanej histórie o MHD v Žiline. Tebe sa ešte pokúsim poslať niektoré texty vo forme *.doc na e-mail. V najbližšej dobe sa tiež pokúsim poslať obrázky vývoja trolejovej siete v meste (ale v grafickej úrovni, ako som Ti dávnejšie posielal Prešov).
Zároveň prosím všetkých, kto môžete uvedené texty opraviť, prípadne doplniť, aby tak urobili, najlepšie asi formou tejto diskusie, aby sa potom nešírili nepravdivé informácie vďaka mne.
17.11.1994 - celá linka č. 1
1.7.1996 - celé linky č. 4, 5 vrátane mestského okruhu (pôvodne sa mala postaviť najskôr trať cez Vysokoškolákov a Spanyolovu s tzv. mestským okruhom, zrejme sa to však nestíhalo a otvorilo sa to spolu. Sprevádzkovanie mestského okruhu skôr by aj tak malo význam iba pre manipulačný presun, nebola vtedy linka, ktorá by sa tadiaľ dala prevádzkovať. Okruh sa teda mohol používať aj skôr bez slávnostného otvorenia).
8.2.1998 - predĺženie liniek č. 4 a 5 na Fatranskú. Presne neviem, niekedy v rozmedzí 7. až 9. 2. 1998. CP platia určite od 9. 2. 1998, teda vtedy sa začala pravidelná prevádzka s cestujúcimi (pondelok). Viem, že trolejbusy tam už jazdili skôr, minimálne jeden deň. Pravdepodobne išlo o skúšobnú prevádzku. Neviem, či sa 7. 2. (sobota) alebo 8. 2.(nedeľa) konalo nejaké slávnostné otvorenie. Veľká sláva to asi nebola. Trolejové vedenie bolo postavené už pred koncom roka 1997 vrátane linky č. 3.
3.4.1998 - tu som sa v minulých príspevkoch sekol, teda linka č. 3 nebola otvorená v máji, ale už v apríli.
15.11.2001 - OC Dubeň (l.č.
15.11.2002 - trať na Hájik
6.7.2004 - trať cez Veľký diel
Linka č. a-7 bola otvorená od 2. 9. 1998.
Linka č. 30 bola skrátená po žel. stanicu od 1. 3. 2001 (v súvislosti s vytvorením linky č. a-16, ktorá tvorila prekladom s a-6 vždy "krásny" interval z Hájika).