Reakcia na: Jakub #4518:
Ano, mas pravdu, s tymto s tebou plne SUHLASIM ! Ale predsa vo svete predsa vymysleli /a to nie v buzerujucej Ziline cestujucich, ale v civilizovanych demokratickych krajinach/ system Check in - check out. Vojdes do vozidla, oznacis si kartu, ta ti zoberie 50 Sk, odvezies sa 14 zastavok, pri vystupeni si oznacis kartu ESTE RAZ a do karty ti vrati 36 korun. Neoznacis - mas smolu, prisiel si o 50 korun!Tak toto je momentalne najvyssie a najspravodlivejsie svetove stadium tarify, ale musim priznat, ano, toto by uz bola buzeracia! Ale chciet vediet, koho, kedy, odkial, kam a zakolko koho prepravujem buzeracia nie je. Za chvilu to bude aj inde. Zilina mala akurat tu smolu, ze bola prva /zaujimave! - je to podobne aj v Nitre a v ovela tvrdsej variante a klidaaaanko.../.
S499.1023
Ak cestujúcemu za rovnakú sumu, za akú mu dnes poskytujete akýchsi 70 či koľko jázd mesačne, umožníte neobmedzené cestovanie, nezvýši sa vám potreba výpravy vozidiel, vozových kilometrov, či akejkoľvek inej mernej jednotky, v ktorej to počítate, ani o piaď. Naopak vám vzrastú tržby, pretože takéto predplatné si zakúpi viac zákazníkov.
No a k fungovaniu typu "V tomto úseku cestovalo veľa cestujúcich, tak sme ich museli vyhnať", skutočne niet čo dodať.
Realita je totiž taqká, že ste zabudli podotknúť, že náklady na prepravu jedného cestujúceho sú PRIEMERNE 17,- SKK. Autobus, ktorý je plný, totiž žiadnu dotáciu nepotrebuje a dotáciuo na sovju jazdu doháňa potrebu dotácií pre autobusy, ktoré jazdia poloprázdne až celoprázdne ale z nejkého dôvodu (sociálneho) musia premávať.
Čo sa týka "prehlásenia dotujúceho", prečo to (našťastie) neprehlasujú aj dotujúci inde?